Makijażowy konkurs o wampirach wygrywa....!!!

Witam, dzisiaj pora na wyniki wampirczego konkursu :P Jego zasady a także, jakie były nagrody i wszystkie zgłoszenia, możecie zobaczyć klikając w link: http://matleenamakeup.blogspot.com/2012/11/wampirczy-konkurs.html

Prac nie było wiele, ale i tak jestem zadowolona z ich ilości :)
Najbardziej spodobał mi się makijaż Natt:
NATT nie dość, że zrobiła fajny technicznie makijaż, w ciekawej kolorystyce, to jeszcze fajnie opisała swoją inspirację - klik.
Dlatego też właśnie Natt wygrywa zestaw kosmetyków Essence z Sagi Zmierzch :)
-czekam na twoj adres do wysyłki tutaj: matleena.wizaz@interia.pl

Dodatkowo chciałam Wam pokazać dwie inne prace, które mi się bardzo spodobały i toczyły zaciętą walkę w moich myślach razem z Natt :P
http://nataup.blogspot.com/2012/11/the-twilight-saga.html
http://konsultantkaania.blogspot.com/2012/12/makijaz-inspirowany-saga-zmierzch.html
http://berypassions.blogspot.com/2012/12/wampirczy-konkurs-u-matleeny.html

GRATULACJE!

Komentarze

  1. ciekawe prace, ale zwycięzka faktycznie piękna :)
    I.

    OdpowiedzUsuń
  2. ten makijaż był moim faworytem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobry wybór zwycięzcy, chociaż pozostałe prace też świetne i dość pracochłonne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow;) faktycznie makijaże świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje, śliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zwycięski makijaż Natt piękny ;) ale bardziej wampirzy wydaje mi się drugi makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje!
    Mnie osobiście inna praca podobała się najbardziej no aleee :DD

    OdpowiedzUsuń
  8. ja sie ciesze ze mi mało brakowało bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne prace:) widze konkurencja była zacieta

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze miejsce moim zdaniem zasłużone, piękny makijaż i zdjęcie samo w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne prace, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  12. gratulacje dla zwyciezczyni :) ciesze sie ogromnie,ze moja praca riwniez sie podobala:) dla mnie to ogromne wyroznienie od Ciebie Maatleno ;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się najbardziej podoba ten z krwią z ust. Super. Szkoda że to już grudzień :D

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluje zwyciężczyni mojej koleżance z pracy :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne prace, gratuluję zwyciężczyni:)

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluje :D szoda ze akurat w ostatnich dniach twojego konkursu jak juz zdecydowalam sie zrobic jakis makijaz blog sie na mnie obrazil i nie pozwolil mi dodawac zdjec :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty