Nowości... + butki!

W Wigilijny dzień trafiła do mnie paczuszka z produktami do paznokci marki SECHE - produkty tej marki zaoferowała mi Pani Justyna z a.i. Polska, dzięki której wcześniej miałam też okazję testować lakiery Nail Tek :)
Na moje szczęście, sama mogłam wybrać sobie produkty :)
 Od razu chciałam Wam pokazać jak te 3 lakiery łącznie się pięknie na sobie prezentują - wykorzystałam je wczoraj na wigilijną kolację, bo kolor iście świąteczny!
Muszę przyznać, że takiego krycia lakieru od dawna nie widziałam na oczy! Na zdjęciu powyżej jest jedna cienka warstwa! A top coat przyspieszający wysychanie sprawia, że po kilku sekundach nie musimy bać się o swoje paznokcie! Bombowo! Pierwszy test przeszły rewelacyjnie, jestem zachwycona!
***********************
Kolejne nowe produkty dostałam od mamy, przywiozła mi z Niemiec kilka produktów marki KIKO :) Niestety musiałam zdać się na wybory jej koleżanki, ale i tak jestem zadowolona :) Jeden puder rozświetlający na pewno do was powędruje w rozdaniu!!

*****************************
No i muszę się pochwalić jednym ze świątecznych prezentów... moja siostra ze swoim mężem znowu sprezentowali mi buty, których sobie zażyczyłam na facebooku :D:D :D
Szpilki pochodzą ze sklepu Stylowe buty, to model : BM1 Black Pat  - kosztują 119 zł.
To piękne lakierkowe czółenka na 14 cm szpilce i 4 cm platformie :)
Mają piękną czerwoną podeszwę, a na jej dolnej części jest słodkie czarne serduszko! Od razu mnie te buty uwiodły  - obecnie to chyba najbardziej sexi buty w moim zbiorze :)
 Nie nosze nigdy takiego koloru rajstop, ale ubrałam specjalnie na potrzeby zdjęcia, bo lepiej widać w nich kształt buta niż przy czarnych rajstopach :D
Mają jedną rzecz za którą nie przepadam - mocno wykrojony przód, tak że widać nasze palce - wolę jak ta część jest całkowicie zakryta :) Ale i tak będę chodziła w nich zapewne w ciemnych rajstopach, więc problem z głowy :) Buty są bardzo stabilne! Dobrze się w nich chodzi :)
Zawsze noszę rozmiar 39 i tutaj też takowy wybrałam... nie wiem czy zrobiłam dobrze, buty w przedniej części trochę mnie cisną, gołą stopę jest mi strasznie cieżko włożyć, w rajstopach bez problemu, ale po godzinie mnie już mocno uwierają i palce w tych butach trzymają się strasznie sztywno, zero pola do manewru.
Zastanawiałam się czy nie wymienić na 40... ale obawiam się, że wtedy taki but może mi być zbyt luźny i wypadać. Dlatego zostaje przy tych 39 i będę się starała rozbić troszkę przednią część, by była delikatnie szersza :)


Komentarze

  1. też ostatnio kupiłam 39 od nich - te moje botki (może widziałaś) i miałam taki sam problem, ale już się rozciągnęły na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne buty:) mam bardzo podobne :F

    OdpowiedzUsuń
  3. Kup sobie podpiętki do tych butów. Koszt niewielki ok.7zł. Przyklejasz je pod piętą i stopa się unosi robiąc miejsce z przodu - nie będą tak cisnąć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam z kolei taki problem z butami, ze wszystkie sa na mnie za szerokie, gdyz mam waziutka stope i jak nie przymierze stacjonarnie w sklepie, to jestem na 90% pewna ze bedzie cos nie halo, wiec internetowe zakupy w przypadku butow u mnie odpadaja :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam wąską stope i te są fasonem idealne :) tylko w przodzie mogły by być luźniejsze

      Usuń
  5. o kiko nie slyszalam wiec juz czekam na rozdanie hehe:P
    Piekny buciki;] ja tez mam troche za male jedne ledwo wciskam ale potem juz jakos chodze;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakier naprawdę bardzo świąteczny. Nie wiedziałam, że Seche ma w swojej ofercie również lakiery do paznokci. Zazdroszczę Kiko! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne wszystkie prezenty :) I butki super eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam 2 pary z takim obcasem i wlasnie chce je wyprzedac bo co jak co ale w wygodne szpilki to ja nie wierze :P hehe uwielbiam , sa piekne , ale u mnie niestety tylko na polce :P

    OdpowiedzUsuń
  9. super prezenty!! :)
    i butki śliczne :)

    wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam akurat butki z deezee o o praktycznie takim samym fasonie, również noszę 39 i na początku buty cisły mnie w palce, jednak z czasem się rozbiły i są idealne, na Twoim miejscu bym nie wymieniała :) rozchodź je żeby się dopasowały do stópki :)

    A bucik sam w sobie przepiękny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. PiĘkne buciki <3

    Wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty po prostu boskie <3 Klasyka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne prezenty! zapraszam do siebie http://madziakowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. genialne buty, sama zastanawiam się nad ich zakupieniem, ale teraz mam jeszcze większe obawy co do tego, że nie trafię z rozmiarem ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. takie buty by mi się przydały:)

    OdpowiedzUsuń
  16. z KIKO mam 2 kredki,blyszczki 2 ,cien i lakiery ,kupilam to wszystko bedac we Wloszech 2 lata temu ,bardzo mi podpasowaly te kosmetyki ,zaluje,ze nie mam dostepu do nich badz moze i dobrze hehe bo bym z torbami poszla a co do butow to zlapalam sie na tym,ze wiekszosc butow mam na obcasie a najrzadziej w szpilkach chodze ,przy dzieciach musi byc na stopie cos wygodnego niestety a szpilki prawie zadne takowymi nie sa...
    podobaja mi sie te Twoje szpilunie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. lakier jest przepiękny: piękny odcień, a krycie rzeczywiście fantastyczne.
    butki są megakobiece! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Matleena daj znać jak z trwałością lakierów, bo kolor jest BOSKI! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten lakier jest CUDNY! napaliłam się na ten kolor, rozważ wymianę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lakier cudny a butki mmmmmm mega sexy! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. wow buciory są takie sexi,że się sama napaliłam na takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. woooow buty sa mega <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty