Paczki, paczki :)

Dziewczyny, pora na wpis o kilku nowych paczuszkach, które dostałam...

Najpierw paczka od marki CELIA - kosmetyki otrzymałam w ramach plebiscytu "Najlepsze dla Polek", więc poza recenzjami będę typować, który z tych kosmetyków zdecydowanie najbardziej podbił moje serce :)
W paczce znalazy się zarówno kosmetyki do pielęgnacji(tonik, mleczko, kremy), a także kosmetyki do makijażu(błyszczyk, szminka, puder i tusz do rzęs).
Wszystko ładnie zapakowane w firmową torebkę :)
Zapraszam na fanpage na facebooku marki CELIA :)
Wczoraj odebrałam paczkę od marki MADAME LAMBRE !!!!!
Dziewczyny zakochałam się! Zakochałam się w pięknie opakowań i produktów tej marki :) Zresztą, zobaczycie same poniżej :)
Markę znalazłam przypadkowo, klikając sobie po blogach, jak tylko weszłam na ich stronę, wiedziałam, że muszę wejść w posiadanie jakiś kosmetyków tej luksusowej marki :)
 Madame Lambre produkuje kosmetyki zarówno do pielęgnacji jak i do makijażu, ja oczywiście dostałam paczuchę wypełnioną kosmetykami kolorowymi :)
Produkty tej marki są zawarte w przepięknych opakowaniach, mają przepiękne faktury... a do tego SĄ TANIE! :) Aż pokażę Wam więcej zdjęć:)
Zapraszam na facebooka marki Madame LAMBRE :)
No i kolejna paczuszka... tym razem niespodzianka :) ANNABELLE MINERALS podesłało mi wraz z życzeniami świątecznymi woreczek pełny małych róży do policzków :) Miło :)

Komentarze

  1. bardzo ładne cienie :) takie moje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i życzę owocnego testowania ;)
    Już czekam na makijaż w Twoim wykonaniu,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. wow te kosmetyki robią wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  4. super paczuchy ;)
    AM uwielbiam, ich podkład kryjący jest genialny
    a Madame nie znam, ale opakowania mają obłędne;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę tych pięknych kosmetyków marki MADAME LAMBRE ! :) Gratuluję owocnych przesyłek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kosmetyki Madame Lambre wyglądają przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dostalam ta sama paczuszke od Annabelle - swietny gest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. trochę tego jest. czekam na recenzje lub jakies makijaże tych przepięknych produktów z madame lambre ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ! Gratuluję paczuszek ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Teraz to już po mnie. Życia mi nie starczy na wypróbowanie wszystkiego, co chcę. Szuflady pełne. Moje noworoczne postanowienie było nie kupować nowych kosmetyków, póki stare nie znikną. No, nie dam rady :-(

    OdpowiedzUsuń
  11. MADAME LAMBRE można dostać w Hebe, cała szafka ... też się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow cudowne paczuszki :) gratuluję, udanego testowania :) te cienie wyglądają świtnie! ;o

    OdpowiedzUsuń
  13. zaciekawiłaś mnie tymi Madame LAMBRE :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow;) ile fajnych kosmetyków;) czekam na recenzje;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też bym kiedyś chciała dostać takie prezenty ;D Kosmetyki z 2 firmy wyglądają świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale wspaniałości ! Miłego używania

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocze te MADAME LAMBRE. Logo przypomina mi trochę Versace :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten wypiekany róż ma piękny kolor ;) Odcień jest chłodny?

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam obydwie firmy:) a szminki z Celi pokochalam juz dawno temu:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne są te kosmetyki! Ja też się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne paczuszki, czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kosmetyki Madame Lambre rzeczywiście robią wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Madame Lambre ostatnio podbija moje serce :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty