Warsztaty makijażu wieczorowego!!

Dziewczyny, krótka piłka :)
Postanowiłam zorganizować warsztaty makijażu wieczorowego :)
Trzeba zastanawiać się szybko, bo warsztaty odbędą się już 30 grudnia tego roku! Tematyka idealna przed nadchodzącym Sylwestrem, studniówkami, karnawałem:)
Warsztaty są skierowane do wszystkich zainteresowanych, pasjonatów makijażu, profesjonalistów, laików - każdy na pewno się czegoś nauczy  i udoskonali swój makijaż :)
Na szkolenie nic ze sobą nie trzeba przynosić, kosmetyki i wszystko inne zapewniam ja :)

KOSZT 100 zł.
Warsztaty odbędą się w centrum Katowic.

Wszystkie informacje, zapisy itd: matleena.wizaz@interia.pl / 504275641

Komentarze

  1. Nie będzie mnie :( cały dzień w pracy stoję... buuu

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, nie mam tak daleko. Z chęcią wzięłabym udział.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny pomysł, szkoda że nie w Warszawie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do Katowic mam kawał drogi...:(

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda ze tak daleko mieszkam;/

    OdpowiedzUsuń
  6. tak :* napisz do mnie na emaila szybko :* iza.g@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo chetnie, ale niestety nie tym razem...a szkoda:/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja z chęcią ale w Krakowie poproszę Matleenko;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze... daleko ode mnie... a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Żałuję ,że mam do Ciebie tak daleko! dzieli nas cała Polska ale podziwiam Twoje poczynania na odległość!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja wtedy jestem we Wrocku:( buuu ...

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdyby tylko mieszkałam na Śląsku to bym się zapisala....:(

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam do mnie na Luksusowo świąteczne rozdanie ♥ 3 luksusowe kosmetyki moga być twoje ♥

    http://sandra-lip.blogspot.com/2012/11/luksusowe-rozdanie-sandii.html

    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. chyba sama coś takiego w końcu zrobię tyle, że w Kraku ;)
    w zeszły weekend miałam okazję robić wykład i pokaz dla 30-os grupy i bardzo mi się to spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna sprawa ja niestety mam za daleko:(powodzenia zycze:)

    OdpowiedzUsuń
  16. szkoda ze jestem za granica, bo chetnie bym przyszla :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty