W zimnych kolorach... step by step ;)

Z nudów postanowiłam przygotować jakiś makijaż krok po kroku, ale niestety nie miałam jakiejś konkretnej wizji :P Postanowiłam po prostu zmalować coś w zimnych, trochę zimowych kolorach - głównie niebieskości, srebro, jasny fiolet :) Nie chciałam za bardzo stosować szarości, bo specjalnie za nią nie przepadam, a poza tym na ulicach też szaro jak śnieg topnieje, wiec wolałam postawić na kolor!
Nie jest to zbyt skomplikowany makijaż, kilka kolorów, makijaż w typie banana + niebieska kreska :) Makijaż wykonany w całości cieniami marki MAC, eyeliner Pierre Rene, baza JOKO, tusz do rzęs Estee Lauder, biała kredka Avon na linię wodną;
 1. Nakładamy bazę pod cienie do powiek.
2. Wewnętrzny kącik oka malujemy jasnym perłowym cieniem - ja użyłam MAC Nylon.
 3. Kolejnym cieniem jaki nakładamy jest cień w kolorze Aquadisiac, a zaraz za nim cień Fresh Water - wszystko tylko na ruchomej powiece.
4. Następny cień jaki nałożyłam, w zewnętrznym kąciku, jest Knight Divine - ciemne srebro, które wybrałam dla złamania wszystkich niebieskości (po skończeniu makijażu chyba lepiej by tam wyglądał perłowy granat). Wszystkie cienie ładnie rozcieramy między sobą by nie było widać mocnych przejść między kolorami, ma się nam stworzyć ładny gradient.
 5. Następnie ciemnym matowym granatem - to jedyny matowy kolor w tym makijażu - malujemy załamanie naszej powieki, tak by stworzyć typowego banana. Użyłam do tego pędzelka Maestro w kształcie kulki. Granat przeciągamy również na zewnętrzną część dolnej powieki, by makijaż tworzył ładną całość.
6. Środkową część dolnej powieki malujemy fioletowym cieniem Stars'n'rockets, a następnie na złączeniu tego cienia z Nylon'em który jest w wewnętrznym kąciku, nakładamy cień w kolorze Beautiful Iris - wtedy będziemy mieć ładne przejście kolorów.
7. Malujemy linię wodną białą/cielistą kredką dla powiększenia naszego oka. Tym bardziej ważne jest to przy niebieskich makijażach, bo niebieski kolor podkreśla wszelkie zaczerwienienia oczu, więc warto się ich pozbyć.
8. Malujemy kreskę granatowym eyelinerem Pierre Rene.
9. Tuszujemy rzęsy :)
Na twarzy mam róż MeMeMe a także podwójny błyszczyk Rouge Bunny Rouge ;)
Nosicie niebieskie makijaże? Lubicie je robić? Jak widać nie prezentują się wcale źle nawet przy zielonych oczach :) Tym bardziej złamane innym kolorem, jakim w tym wypadku okazał się fiolet :)
Ja w ogóle bardzo lubię robić dolną powiekę w innych kolorach niż górną, zawsze to jakieś urozmaicenie :)

Komentarze

  1. Świetny makijaż :) U mnie niebieski mało kiedy gra pierwsze skrzypce ;) Będę musiała coś pokombinować bo również jestem zielonooka a Twój makijaż bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż i genialnie połączone kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. W niebieskim nie wyglądam dobrze, ale stepik bardzo przydatny. Muszę potrenować:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny makijaż, bardzo podobny zrobiłam sobie w tym roku idąc na wesele :) O ile nie lubię niebieskości, w takim wydaniu mi się bardzo podobają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie! Uwielbiam Twoje makijaże ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makijaż a kolor włosów jeszcze piękniejszy!

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam Twoje makijaze;)
    jeszcze krok po kroku.super;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie się kolorki prezentują razem z Twoją grzywką;)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne kolory moje ulubione :) a makijaż boski

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny makijaż! Ja wole jednak bardziej naturalne ;D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny :) Ja się łapię na tym, że 80% moich makijaży jest niebieska.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam, uwielbiam i jeszcze raz uwielbiam :) I piękna niebieska kreska :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudnie wyszło, muszę sama takie cuś stworzyc na swoich powiekach:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie Ci w takich kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor pomadki i kolor cieni idealnie do siebie pasuja:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny makijaż, podoba mi się niebieska kreseczka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. sliczny makijaz :D efekt koncowy naprawde mi se podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  18. u mnie tylko latem niebieska linia wodna :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty