Przed świętami...

Cześć dziewczyny!
I jak tam okres przed świąteczny??? Powiem Wam, że u mnie w ogóle tego nie czuć... może poczuję jutro na Wigilii :)
Mam masę pracy, kilka kiepskich spraw rodzinnych, totalny bałagan w domu - jejku jak dobrze, że święta spędzam poza domem i nikt mnie nie będzie odwiedzał hehehe :D
Nie chciało mi się tworzyć żadnych świątecznych mejkapów - a na blogach od tego się roi :) Ale postanowiłam wykonać makijaż kosmetykami, które dostałam w ostatnich dniach do testów... i w sumie nawet świątecznie wyszło :P
Użyłam tutaj głównie kosmetyków ERA MINERALS: cienie Poison Ivy, Mistflower i Zenith, róż do policzków Museful, podkład Flawless Nude light medium; do tego szminka MADAME LAMBRE w kolorze 01, eyeliner i biała kredka KRYOLAN, tusz do rzęs LILY LOLO :)

A na święta chciałam Wam życzyć dużo radości, świetnej rodzinnej atmosfery, fajnych prezentów - szczególnie tych kosmetycznych :) I ogólnie spełnienia marzeń :) 
ps: Macie jakieś ciekawe rzadko spotykane potrawy świąteczne? U mnie każdego roku jest MOCZKA i nie wyobrażam sobie bez niej zupy, jadłyście?:) To pyszna, słodka zupa z piernika, w której mieści się masa bakalii i trochę ciemnego piwa :)

A na koniec... jakby któraś z Was chciała mi pomóc to zapraszam do głosowania na moje prace: 
makeupbee: https://www.makeupbee.com/look.php?look_id=73426 (klikamy w serduszko po lewej stronie)
blogmakijaż: http://blogmakijaz.pl/galeria.html/2032?pf=16161 -tu raczej szans nie mam na pewno, musiałabym zdobyć jeszcze z 300 głosów po 5 gwiazdek by wygrać :P ta strona na serio upada, dziewczyny teraz przegięły z ilością ocen ;/;/ Ale jako, że nagroda jest mi totalnie nie potrzebna, to oddalabym ją Wam w jakimś rozdaniu:) Więc chcecie to walczcie o to bym weszła do pierwszej 5  i otrzymała ogromną paletę Sephory :) 

Komentarze

  1. Ten Twój makijaż jest przepiękny! Uwielbiam takie połączenie kolorów!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie wyszło, a te krwiste usta...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Że co proszę? Zupa z piernika z bakaliami? Muszę poggoglować, może ktoś jakieś foty wrzucił... Makijaż bardzo ładny. Spokoju i radości w te Święta życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ano, moje ulubione danie wigilijne :) nie każdemu smakuje - tzn większosci osobom, które to jadły, bo podchodzą sceptycznie do tematu :)
    Ale jest słodka, jest w niej pełno orzechów, migdałów, rodzynek, suszonych śliwek troche, troche moreli.... mniam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś dla mnie... mam nadzieję, że jak będę kolejnym razem w Katowicach gdzieś będzie można dorwać to śląskie danie :)

      Usuń
    2. Hey ja juz od dawna cie czytuje, ale jeszcze nigdy nie pisalam, u nas w domu tez zawsze byla moczka na wigilie ale to byly jeszcze czasy gdy oma zyla. Ja juz nie mieszkam w domu i do mamy mam daleko i moja mama juz nie robi moczki bo oprocz nas nikt jej nie jadl.U nas zamiast piwa dodajemy wino. Mniammm, zjedz tez za mnie, pozdrowienia Ania

      Usuń
  5. Wzajemnie ;)
    Makijaż faktycznie wyszedł świątecznie ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Juz na fb pisalam, ze wygladasz fenomenalnie, ale tutaj jeszcze raz powtorze :) I wesołych oczywście życzę! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. wow;) makijaż jest idealny jak dla mnie;) a te usta?:) Cudownie

    OdpowiedzUsuń
  8. ale piękny makijaż! wesołych świąt życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ahh te twoje usta;) zaglosowane;*

    OdpowiedzUsuń
  10. No w ogole nie zrobiłaś makijażu świątecznego haha :D
    A poważnie ta zieleń jest świetna ! ... a odcieni zieleni nigdy nie za dużo :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie planowałam, ale tak wyszło ;p

      Usuń
    2. a jak się rocierają te cienie ? :P

      Usuń
    3. Będzie niebawem recenzja to zobaczysz :) PO jednym mejkapie ciężko coś napisać;)

      Usuń
  11. Sliczny makijaz :) a jak ocenilabys tusz do rzes Liky Lolo?
    Zycze Ci Wesolych Swiat oraz Szczesliwego Nowego Roku ,a w nim takze wielu wielu sukcesow w wizazu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była już jego recenzja ;) http://matleenamakeup.blogspot.com/2012/12/mascara-lash-alert-nowe-butki-d.html

      Usuń
  12. Śliczne kolorki, łądne oczka i sexi usteczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. szminka boska jest ! ;D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty