Mascara ESTEE LAUDER + paczki ;)

Dzisiaj postanowiłam zrecenzować tusz do rzęs marki Estee Lauder - Sumptuous Bold Mascara

pojemność: 6 ml
cena: 135 zl
Tusz z dwoma różnymi włóknami, który ma zapewniać nam optymalne pogrubienie i dobry wydłużenie rzęs.
Kolor czarny.
Ładne opakowanie typowe dla EL. Szczoteczka dość duża, w a'la trójkątnym kształcie, nabiera się na nią bardzo dużo tuszu co widać na zdjęciu powyżej. Trzeba ten nadmiar zdecydowanie ściągać, bo inaczej katastrofa na naszych rzęsach. Jak już ściągniemy nadmiar to możemy przystąpić do malowania...
Tusz maluje całkiem przyjemnie, na pewno wydłuża, pogrubienie jest średnie. Trochę skleja rzęsy. Nie jest kruczoczarny, ma lekką poświatę szarości. Nie uczula.
Cały dzień się go fajni nosi, jest dość elastyczny na naszych rzęsach. Łatwo się go zmywa.
Generalnie mogę stwierdzić, że to całkiem fajny tusz, ale za tą cenę na rynku jest wiele innych, fajniejszych tuszy do rzęs.

*************************************

Ostatnio dotarła do mnie paczuszka dzięki współpracy z Agencją Werner i Wspólnicy, świąteczny zestaw kosmetyków FARMONA, peeling do ciała + balsam - ja sobie wybrałam zapach migdałowy, przecudnie pachnie!

A kolejna paczuszka to na groda za 3 miejsce w konkursie u Kasi Domańskiej - W KOŃCU!! Wiecie, że konkurs był ok rok temu?!
Dziewczyna pięknie maluje, zorganizowała konkurs w zeszłym karnawale, na makijaż karnawałowy. Dostałam 3-cie miejsce, nagrody, które pokazała, ze są do wygrania były całkiem innych marek niż te, ktore otrzymałam. Po zakończeniu konkursu okazało sie wiele tajemniczych rzeczy, przez które nie mogła nam dostarczyć nagród ;/;/;/ było to kiepskie z jej strony, bo wszystko da się prawnie udowodnić. Ale olałam sprawe, i w koncu dostałam rok póżniej nagrodę! Wow. Dostałam 3 kosmetyki marki Rouge Bunny Rouge - cieszę się, bo nie mam jeszcze żadnych kosmetyków tej marki, ale jako, że kasia jest jej ambasadorem czy kimś tam w Douglasie, to zapewne nie pociągnęło jej to zbytnio za portfel. Ja bym się postarała na jej miejscu zrekompensować lepiej to co tak zawaliła. No ale cóż... i tak się ciesze :)




Komentarze

  1. Gratulacje wygranej ;) I paczuszki tez są swietne ;) Te migdałki muszą pachnieć bosko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio testowałam ten tusz i muszę powiedzieć, że mam pozytywne odczucia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieciekawa sytuacja z tą nagrodą.. i tak cud, że po roku jednak dotarła ;)) Ja nagród z kilku rozdań gdzie wygrałam do dziś nie ujrzałam, ale co tam. ;) Ładnie wygląda to pudełko z Farmony, w sam raz na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tusz świetnie wygląda na Twoich rzęsach ! :)

    Miałam podobną sytuację z Malgosia Malgosienka, autorką bloga "Be beautiful, be yourself"- na nagrodę czekam już czwarty miesiąc, bezskutecznie... a gdy po prostu zapytałam, kiedy mogłabym się spodziewać przesyłki, zareagowała bardzo opryskliwie, skłamała kilkukrotnie...

    Konkursy mają w założeniu dostarczać zabawy, wzbudzić większą sympatię czytelników, więc nie rozumiem takiego postępowania :/

    Tym bardziej, że w moim przypadku to nie było w moim przypadku rozdanie, ale konkurs kreatywny, gdzie trzeba było wysilić mózgownicę nad odpowiedzią konkursową ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No cena powala, ale tusz ładnie się prezentuje na twoich oczkach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mialam ten tusz i bylam zadowolona, dawaj szybciutko znac jak spisuja sie te wygrane kosmetyki, bo jestem ciekawa marki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog
    Dołączam do obserwatorów - zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna paczuszka;) a efekt na rzęsach cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz cudne oczka ;)

    Zapraszam na konkurs - do wygrania piękny naszyjnik ;)
    Warto spróbować ;)
    http://agelamarvelous.blogspot.com/2012/12/contest-with-toowee.html

    OdpowiedzUsuń
  10. szału nie ma w tym tuszu,jak za taką cene,w tej kwocie mam 8 collosali,które ubustwiam;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmm nagroda po roku..ciekawe ....daj znac czy warta czekania ;) bo firma dobra:) a jakie tusze polecasz? Ta serie z farmony znam i lubie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. O widzę że i do Ciebie dotarła nagroda;) Do mnie też jednak ja dostałam dwa hiii kosmetyki mianowicie kredkę i błyszczyk. Kosmetyki godne uwagi miałam przyjemność na nich pracować;)
    Ps. Dziękuję za wskazówkę i poradę;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładnie :)

    http://kronikamaniaczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny makijaż :)
    Tez otrzymałam od Agencji Werner ten zestaw, bardzo urzekło mnie opakowanie i ta urocza zlota kokardka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Brzydka sprawa z tą nagrodą, ale cóż bywa i tak...
    Ciekawa jestem tych słodkości z Farmony :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kasia postąpiła nieładnie, a z tego co wiem to w Douglasie była jedynie sprzedawcą a nie żadną ambasadorką :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze raz bardzo przepraszam za te nagrody - zawaliłam i koniec kropka. NIe mniej jednak cieszę się, że się podoba to co wysłałam. Miałam nadzieję, że to będzie bardziej cieszyło niż e.l.f INGLOT czy Mary Kay które są kilkakrotnie tańsze. Wartość tego przeprosinowego w sumie upominku to niewiele ponad 300zł. Co do mojego portfela - nie mam niestety kosmetyków RBR za darmo choć było by fajnie :) Co do Douglasa - nie pracuję dla Douglasa i nie jestem sprzedawcą- nie wiem skąd takie informacje :/ Co do RBR to owszem jestem ich makijażystką, opiekunką marki na woj. łódzkie. Matleeno jeszcze raz z przeprosinami kulę uszy. Mam nadzieję, że kosmetyki będą służyć. Pozdrawiam Kasia Domańska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie mnie doszły słuchy że tam pracujesz :) Ale jeśli to nie prawda to spoko... wiadomo jak to z plotkami bywa

      Usuń
  18. ja wlasnie mam ochote na ten tlusz do rzes :D teraz jestem jeszcze bardziej do niego przkonana :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty