Troszkę makijażowych nowości..

Jako, że dawno nie pokazywałam Wam co nowego u mnie jeśli chodzi o jakieś makijaże to stwierdziłam, że pora to zmienić :)
Ostatnimi czasy miałam sporo pracy mimo, iż sezon makijaży ślubnych już się skończył - teraz przyjdzie pora na makijaże w Sylwestra i na studniówki, na które serdecznie zapraszam :)
Na początek metamorfozy - wróciłam do akcji, którą ogłosiłam już dawno temu, odgrzebałam Wasze maile i odezwałam się do dziewczyn... Oto co nam wyszło:
 Jako, że Gosia na co dzień robi sobie w miarę mocne makijaże i używa bardzo wielu kolorów postaowiłam jej zrobić makijaż w miarę delikatny, dość rozświetlony, postawiłam tu na zieloną kreskę - bo zielonego Gosia używa bardzo mało:P No i oto efekty :)
Cienie do powiek MAC All that Glitters + Nylon, kreska zrobiona z pigmentu MAC Golden Olive + cel sealer Kryolan, usta błyszczyk gp MAKE UP ATELIER PARIS , podkład MAC studio fix
Kolejną osobą była Ola:
 U Oli starałam sie wykonać bardziej wieczorowy makijaż i uwydatnić jej baaardzo duże oczyska :)
Oczy: cienie MAC nylon, satin taupe, carbon + cienie SLA i  pigment GLAZEL, usta  lip stain Sephora + błyszczyk INGLOT
No i jeszcze jedna moja obserwatorka, tutaj starałam się wzmocnić jeszcze bardziej urodę, powiększyć oczy i trochę ukryć płaskie powieki :) W makijażu oka postawiłam na kolory ziemi, czyli brązy + zielony akcent na dolnej powiece:
Z metamorfoz jeszcze mogę pokazać jedną metamorfozę przed sesją zdjęciową, wyszła spontanicznie :) Pozowała Sabina, fot: Certe:

Z kolejnych moich zdjęciowych poczynań, mogę pokazać Wam efekty sesji zdjęciowych:
Biżuteria Parfois

 I błyszcząca sesja z Dominikiem Więckiem, fryzurka też mojej roboty:
Kleimy cyrkonie...

 Makijaż inspirowany obecnymi makijażami Diora :)
No i na koniec efekty dość śmiesznej sesji, gdzie inspiracją było ECCE HOMO - mam nadzieję, że Wam znane :) Pomysł fotografa, do sesji wzięliśmy naszego ulubionego modela, którym jest Ozi, a do zrobienia mu włosów użyliśmy jego własnych włosów, które Ozi obcinął przez ostatnie czasy ze swojej brody :P
 Na telefonie musiałam co chwilę zerkać na oryginał;p
 Klejenie włosów;p A poniżej efekty końcowe....
A tak oto wygląda Ecce Homo w oryginale:

Niebawem kolejny wpis z tej serii, ale tym razem pokażę Wam moje początki z charakteryzacją :)

Komentarze

  1. Jak zawsze prace świetne;) No i metamorfozy super!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy makijaż jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatni makijaż mnie rozwalił :D Świetnie Wam to wyszło :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczne makijaże, widać, że znasz się na rzeczy :)))
    I.

    OdpowiedzUsuń
  5. ahahaaaaaa padłam ;D Dżizas wyszedł Ci pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne makijaże ;) Pomysłowe z tym Ecce Homo ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnie wymiata :)

    metamorfozy dziewczyn bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie:) jak zwykle zresztą a podpowiedz jakiego używasz bronzera?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. roznych :) najczesciej bronzera ze smashboxa ;) ale tez z joko marrakech, a czasme z palety kryolanu

      Usuń
  9. Świetne prace! Nie jestem w stanie rozstrzygnąć, która podoba mi się najbardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zdolna bestia z Ciebie, a metamorfoza Oli powaliła mnie na kolana!

    OdpowiedzUsuń
  11. Makijaże super, ale najlepsza jest ostatnia stylizacja, śmiejąc się z przedostatniego zdjęcia, czyli z efektu końcowego Twojej pracy mąż na mnie nakrzyczał, że nie powinno się śmiać z takich nieszczęśliwych ludzi:D myślał, że to prawdziwa twarz:) to dowód, że jesteś świetna w tym co robisz:D
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  12. Makijaż Gosi jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow co za zamiany u dwóch pierwszych Pań! :)
    Zapraszam do siebie na konkurs w którym do wygrania są świąteczne świeczki! http://madamegreen-testerka.blogspot.com/2012/12/zapraszam-na-moj-swiateczny-konkurs-z.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Mistrzostwo! A Ecce Homo genialny! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. nie mam słów juz do Twojego talentu!
    jak makijaz zmienia człowieka to sie nie da opisac naprawde..

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, jakie zmiany! Ostatnia zdecydowanie najbardziej widoczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Makijaże perfekcyjne jak zawsze:)

    a tak poza tym to:

    100 LAT, 100 LAT ... :)
    Wszystkiego Najlepszego z okazji urodzin!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoj talent ,zdolnosci ,kreatywnosc -jestem pod ogromnym wrazeniem Twoich prac !jak zawsze sa niezienskie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojej, ale MEGA różnice:)
    Sama uwielbiam "molestować" koleżanki w podobny sposób, jednak nie każda chce się zgodzić na upublicznianie zdjęć:/
    a jakiż to cień, wykorzystałaś przy rozświetlaniu kącików wewnętrznych, przy dwóch pierwszych przypadkach?

    OdpowiedzUsuń
  20. Jedna osoba a jakby 2 inne ;) Czadowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. eCCE hOMO WIDIZAŁAM U CIEBIE JUZ JAKIS CZAS TEMU NA fb :)
    Ja bym tylko Pani nr. nie dała tak duzo bronzera na strefę T glównie na czoło bo tak to metamorfozy bardzo trafne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. swietne makijaze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. metamorfozy niesamowite:):)a Panie wygladaja czarujaca:)

    OdpowiedzUsuń
  24. nie da się opisać tego jak bardzo makijaż zmienia człowieka ;)
    oczywiście pozytywnie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty