3 paletki SLEEK + misiowa szkatułka :)

Dzisiaj przedstawie Wam po krótce 3 paletki SLEEK  zakupione w KOSMETYKOMANII :Bad girl, Original, Storm :)
Każda paletka zawiera 12 cieni w kasetce z dużym lusterkiem i podwójnym aplikatorem  - czyli standardowo, żadnych zmian :)
Każda z tych trzech paletek kosztuje w Kosmetykomanii 28,90 zł :)

No to zaczynamy!
Sleek BAD GIRL:
Świetna paletka do wszelkich makijaży wieczorowych :) Wszystkie cienie mocno perłowe, kremowe - typowe dla Sleeka :) Zawiera 3 matowe kolory, czarny, ciemny granat, ciemny fiolet. Kolory z nazwami, paletka dotarła bez kartonikowego opakowania za to z naklejką na paletce - których nie lubie;p

Sleek ORIGINAL:
Paletka z prześwietnymi, żywymi kolorami, można stworzyć z niej wiele szalonych makijaży. Jeśli chodzi o kolorystyke tej paletki to ja jestem jak najbardziej na tak! Bardzo różnorodne kolory. Poza matowym czarnym wszystkie kolory jak zwykle mega perłowe, brązowo-złoty mega brokatowy i mięsisty - to jedyny kolor którego bardzo ciężko się w tej paletce używa. Paletka z kartonikowym opakowaniem, bez nazw kolorów.


Sleek STORM:
To pierwsza paletka Sleeka, którą widzę bez kratkowanej faktury cieni! SUPER! O wiele bardziej lubię taki look kosmetyków, wygląda moim zdaniem profesjonalniej :) Kolory nadające się i do zrobienia makijażu wieczorowego, i do dziennego. Zawiera większość perły + 3 matowe kolory, czerń, ciemny brąz, jasny ciepły brąz zbliżony do kawy z mlekiem :) Paletka dotarła w kartonikowym opakowaniu, bez nazw kolorów.

Która jest waszym faworytem?:)

*********************************

A teraz pora na pokazanie Wam mojej nowej zdobyczy :) Zamówiłam sobie na specjalne życzenie szkatułkę, u autorki jednego z bloga dotyczącego decoupage'u, a mianowicie u DECO-PASJI - zapewne wiele z Was kojarzy tego bloga, bardzo zdolna dziewczyna go prowadzi :)
Zamówiłam dla swojej córeczki szkatułkę z misiem - na wszystkie ozdoby do włosów, które posiada, a które mieszczą się w różnych częściach mojego mieszkania i się gubią :P
Szkatułka jest dość duża, świetnie wykonana, drewniana i solidnie zalakierowana. Bardzo leciutka i pięknie się prezentuje u mojej córy w pokoju :) W gratisie dostałam ozdobny woreczek z cukierkami i ozdobionym jajkiem - zbliża się Wielkanoc więc gratis w sam raz:)
Za szkatułkę włącznie z wysyłką zapłaciłam ponad 50 zł - WARTO!
A teraz czekam, aż Marta przygotuje moją szkatułkę na biżuterię - i wtedy Wam się również pochwalę:)

Komentarze

  1. z tych paletek co masz to moim faworytem jest Bad Girl :)
    a ogólnie z palet uwielbiam ponad wszystkie Au Naturel, na drugim miejscu BG :)
    ogólnie świetne paletki, niech Ci ładne makijaże wychodzą :)))

    szkatułka śliczna :)
    pozdrawiam
    Alieneczka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnia paletka jest sliczna. Nie wiem czemu, wybitnie te wyżłobienia na cieniach w paletach sleek nie poodbaja mi sie.. wiem ze to taki random fakt ale coz...:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. jeeej, pudełko jest przesliczne:)mam prawie 22 lata i tez chce takie:D

    OdpowiedzUsuń
  4. posiadam Acid reweloacyjne te cienie sa:) a szkatuka piekna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo widze kolejna sleekomaniczke :)przylaczysz sie do zabawy pt "sleekomania"??szczegóły zabawy u mnie na blogu, pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  6. storm wg mnie jest najlepsza z tych wszystkich :)
    a szkatułka mistrzostwo! jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię paletkę Storm, ale ja mam kratkowaną :)

    OdpowiedzUsuń
  8. z tych 3 mam original i niedługo będę miała bad girl. podoba mi się storm... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a Bad Girl to już gdzieś wcześniej widziałaś :):) Ja dostałam w piątek oh so special, na razie jeszcze słabo wypróbowana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. urocza szkatułka ;) jeśli chodzi o palety najbardziej przypadła mi go gustu BAD GIRL ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ochotę na Storma ale dalej się waham ;) Nie wiem czy potrzebuję aż tylu cieni na raz.

    OdpowiedzUsuń
  12. paletek Sleeka mam 9 i każdą lubię, mimo że niektóre cienie się powtarzają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo się cieszę, że jesteś zadowolona z pudełeczka. Mam nadzieję, że równie szczęśliwa jest Marlena? :)))
    Twoja szkatułka "robi się", dziś malowałam środek. Małymi kroczkami zbliżam się do prac wykończeniowych.
    Dam znać co i jak :)
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  14. Paletki Sleek'a mają to do siebie fajnego,że są fajnie dobrane kolory na każdą okazję do każdego makijażu ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: ;)
    http://cherrylassie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam Original i Oh So Special i obydwie szczerze uwielbiam! Chodzi za mną jeszcze Bad Girl, ale z nią mi się "nie pali" ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z tych trzech to najbardziej lubię Bad Girl - szczególnie dolny rządek, górnego praktycznie nie używam, bo jak dla mnie jest za bardzo perłowy. Chciałabym żeby wypuścili Original w wersji matowej albo chociaż matowo-satynowej... Za bardzo się świecą te cienie, a mają takie piękne odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  17. wspaniałości x3

    OdpowiedzUsuń
  18. Moj Storm ma 'wzorki', Twoja paletka widze, ze jest bardzo gladka..

    OdpowiedzUsuń
  19. bad girl mi sie podoba najbardziej
    wszytkie bym chciała mieć

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo często zaglądam na blog Deco-Pasja. uwielbiam te prace. A szkatułka przeurocza;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam kilka paletek i ostatnio wielbię Sunset choć mam chęć na Safari, ale ciężko upolować.

    OdpowiedzUsuń
  22. Acha... pierwszy raz widzę Storma bez wzorków...?!

    OdpowiedzUsuń
  23. Z tego co mówi Pani z KOSMETYKOMANII to Sleek wprowadza różne zmiany w kosmetykach, i teraz przychodzą różne paletki - jedne z dawną wytłoczką, a jedne gładkie :) Mam nadzieje, że wymienią wszystkie na gładkie :D

    OdpowiedzUsuń
  24. mam BAD GIRL i jest naprawde znakomita, uwielbiam swiecace cienie, i teraz musze zakupic dwie nastepne

    :)0

    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  25. z tych trzech mam jedynie storm ;) chcę kupić jeszcze the original ;) zrobiłaś mi ochotę na bad girl.. taki makijaż na pewno jest seksowny! :D czy mogę zapytać jakim aparatem wychodzą tak ładne zdjęcia? :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Dolaczam do fanek SLEEKA:D posiadam 2paletki -Original,Oh So Special i musle o kolejnych ;) nie sa to najlepsze cienie na rynku,ale za ta cene i jakosc jestem z nich ogromnie zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty