Poczwórne cienie do powiek HEAN

Jakiś czas temu w kolejnej paczuszce od marki HEAN dostałam między innymi dwie paletki poczwórnych cieni High Definition :)
Dostałam paletki w kolorze:
407 Violet Chic(fiolety) oraz 408 Coffee Twist(brązy)

Jak to mówi opis producenta, są to trwałe, mocno napigmentowane cienie. Każde w kasetce zawierają podwójną pacynkę bądź pędzelek - ja obie dostałam z pacynkami.
Każda paletka zawiera cień bazowy, dzienny, wieczorowy i efekt tonujący Smoky Eyes.
Do wyboru mamy 8 zestawień kolorystycznych.

pojemność paletek: 6 g
cena: 11,99 zł

407 VIOLET CHIC:
Są to cienie w odcieniach fioletu i różu. Cień bazowy rozświetlający to jasny róż, delikatnie połyskujący - super nadaje się do rozświetlania kącików oka czy łuku brwiowego. Cień dzienny to jasny zgaszony fiolet, wieczorowy to mocno perłowy fiolet wpadający w niebieski, a cień do smoky eyes to cień w kolorze ciemniejszego zimnego fioletu, również perłowy. Wszystkie kolorki są zimne, raczej osiągniemy taki mroźny look, mimo że to fiolety :) Brakuje tu moim zdaniem jakiegoś matowego koloru. No i dla mnie ta paletka jest zbyt jasna by mówić tu o makijażu smoky eyes - poza tym smoky eyes kojarzy mi się bardziej z matowymi kolorami :) Ale do wszelkich innych makijaży jak najbardziej się sprawdza.

408 COFFEE TWIST:
To paletka z brązami, świetna na makijaże dzienne, naturalne, a także na jakieś mocniejsze i smoky eyes. Paletka zawiera w sobie większość kolorów matowych... Cień bazowy to delikatne ecru, skórzasty kolor,  matowy. Cień dzienny to ciepły brąz w stylu kawy z mlekiem, również matowy. Cień wieczorowy jest trochę połyskujący, to ciemniejszy ciepły brąz, lekko wpadający w miedziany. Cień do smoky eyes to klasyczny ciemny brąz, matowy.
Wszystkie cienie są bardzo fajne. Do makijażu smoky jak najbardziej się te brązy nadają, jednak przez brak jakiegoś bardziej perłowego cienia myślę, że na wieczorowy makijaż ta paletka może być za słaba.


No a teraz ogólnie o tych paletkach :)
Obie paletki są w dość solidnym klasycznym opakowaniu z prześwitującą górą - za co plus :)  Jakościowo cienie mnie wcale nie zaskoczyły, po poprzednich testach czułam, że i te cienie ładnie się sprawdzą. No i tak się sprawdziły. Cienie są rzeczywiście dobrze napigmentowane, nie osypują się jakoś specjalnie, łatwo się je nakłada na powiekę, łatwo się je cieniuje. Jeśli chodzi o trwałość... ok 7-8 h wytrzymują bez bazy pod cienie bez żadnych specjalnych poprawek - poniżej zdjęcie po 11 godzinach:
Jak za taką cenę myślę, że cienie są bardzo fajne :) Jedyny minus tej marki to, że jest tak słabo dostępna w drogeriach... ale na szczęście jest sklep internetowy :)

Zapraszam do polubienia marki HEAN na facebooku :)

Komentarze

  1. Kolory paletki VIOLET CHIC bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. super! makijaz w odcieniach brazu jest przepiekny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle jakieś cudo zrobilas :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ta w kolorze coffee twist

    OdpowiedzUsuń
  5. te brązy chętnie bym przygarnęła ♥ i jeszcze jedne chyba są, więc tamte też ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne.. Coffee Twist juz do mnie leci, z czego bardzo się cieszę.. Bardzo polubiłam markę HEAN. Mają tanie a bardzo fajne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. paletka nr 1 jest piękna <3







    zapraszamy do nas:*

    OdpowiedzUsuń
  8. mam paletkę chocholate i jest lepsza od samego sleeka :O

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie sie trzymaja :) No i kolorki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. no, to dziwne.. bo ja bez bazy jak ich używam, też dostałam paletkę tych brązów z Hean - to mi się zwijają w załamaniu powieki i bledną na oku po 3-4h.. już.

    OdpowiedzUsuń
  11. rene - kwestia aplikacji cienia i skóry moim zdaniem :) ja dość mocno wcieram cień w oko, i nie nakładam delikatnej warstwy tylko w porządnej ilości:)

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie bez bazy rolują się po 3 godz ale kwestia powiek,wiadomo,że każda z nas ma inne tendencje...Mam tę paletkę 407 i jedyne co mnie denerwuje,to to,że kolory sa bardzo podobne,ale taki dzienny smoky też wyjdzie:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Róż na zdjęciu średnio pasuje, bo miałam na sobie podkład Makeup Forever z żółtym pigmentem, a zwykle używam odcieni typowo porcelanowych:)
    Co do zamówienia, bardzo chętnie, daj linka, żebym mogła coś wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  14. ostatnio kupiłam w sklepie internetowym hean cztery paletki kolory są świetne, przymierzam się do zakupu kolejnych http://makijazbialapodlaska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty