NAIL TEK - lakiery do paznokci :)

Dzisiaj zrecenzuję 2 lakiery do paznokci, które dostałam od firmy Nail TEK  :)
Oba lakiery są z serii Nail Tek Hydration Therapy Color -  to profesjonalnej jakości, szybkoschnące, barwne lakiery do paznokci, które nie wysuszają płytki. Ich nowatorska formuła oparta została o czystą wodę i molekułę wodno-magnetyczną – Pentavitin®. Składniki te zapobiegają wysuszaniu paznokci oraz wzmacniają działanie nawilżające odżywek.
Pojemność: 15 ml
cena: 39 zł

Lakiery są w dość dużych szklanych buteleczkach z granatową nakrętką.Przyznam szczerze, że opakowania są dość duże - chyba wolę ciut mniejsze lakiery, te starczą mi na baaaaaardzo długo.
Lakiery mają bardzo fajny w użytkowaniu pędzelek - jednak mają jeden minus... pędzelek jest dość długi przez wielkość opakowania i nabiera strasznie dużo lakieru, trzeba go dobrze obetrzeć bo inaczej lakier z niego spływa w ogromnych ilościach (jak się podniesie pędzelek nad buteleczkę to tak z 4-5 kropel lakieru spadnie zanim można będzie malować bez obaw):
Lakiery mimo to fajnie się nakłada na paznokcie. Dobrze kryją - dwie warstwy cienkie bądź jedna gruba w pełni pokrywa płytkę i nie widać prześwitów. Lakiery szybko schną i są trwałe - chyba jedne z trwalszych jakie miałam. Przeważnie(przy moim mocnym moczeniu rąk na co dzień i nie uważaniu na paznokcie) na drugi dzień mam odpryski na lakierze - tutaj odpryski pojawiają mi się w dniu kolejnym :)  i o dziwo, lakiery te bardzo ciężko zdrapać(a przeważnie odchodzą mi lakiery całymi płatami jak zacznę zdrapywać).
Ostatnio tymi lakierami maluje się bardzo często, i mam wrażenie że płytka paznokcia mi się troszkę utwardziła.  Oba lakiery łatwo się zmywa i nie brudzą płytki paznokciowej.
Cena może się wydawać wysoka, ale patrząc na pojemność, wydajność i jakość lakierów - warto :)

A teraz kilka słów o kolorach :) Oba kolory oczywiście bardzo przypadły mi do gustu, bo lubie lakiery ciemne i w wyrazistych kolorach.

MIDNIGHT MADNESS:
To nowy kolor lakierów Nail Tek. Jest to piękna nasycona czerń. Kolor jak się okazało jest matowy - chociaż widziałam już bardziej matowe lakiery niż ten. Pierwszy raz miałam do czynienia z matowym lakierem na paznokciach i szczerze powiem, że po pierwszym pomalowaniu musiałam się trochę przyzwyczaić. Plus matowości tego lakieru jest taki, że jak lakier na paznokciach zmatowieje to znaczy, że całkowicie wysechł - wiec nie trzeba czekać, dotykać... po prostu jak zauważymy że zmatowiał to znaczy że jest suchy :D bardzo mi się podoba taka "informacja" bo zapobiega wszelkim uszkodzeniom lakieru. Dodatkowym jego plusem jest to, że wystarczy przemalować go bezbarwnym lakierem aby nabrał standardowego połysku - można przemalować wszystkie paznokcie, albo jeden paznokiec dla efektu, bądź same końcówki - fajnie to wygląda :) Matowość lakieru ma też swoje minusy - paznokcie muszą być idealnie gładkie, w przeciwnym razie uwidocznią się wszelkie nierówności na paznokciach, bardzo matowy lakier to podkreśla. Lakier w ciągu kilku dni noszenia zaczyna delikatnie połyskiwać - myślę, że to kwestia tarcia wszelkimi materiałami podczas codziennych zajęć.

DOSE-A-ROSA:
Piękny, typowy, wyrazisty róż z kolekcji lakierów kremowych. Lakier świetnie się rozkłada na paznokciach, i tworzy na nich tak jakby szklaną warstwę, paznokcie wyglądają bardziej trójwymiarowo. Ostatnio noszę go częściej niż czerwień bo tak mi się spodobał :) Nie jest ani zbyt wściekły, ani zbyt delikatny :) Jak dla mnie rewelacyjny kolor i efekt na paznokciach.

I jak Wam się podobają?? Ja bardzo te lakiery polubiłam :)


PS: Na dniach recenzja bazy bezparabenowej JOKO, bazy wygładzającej EVELINE, róży mineralnych Everyday Minerals i w końcu kolejna część brwiowej akcji - więc jeśli macie jeszcze jakieś brwi do podesłania to wysyłajcie na maila :)
A firma JOKO wypuściła na rynek nowe pudry mineralne - mam nadzieję, że będzie mi dane je przetestować:)

Komentarze

  1. Różowy jest ładny,ale za czarnym nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. noo fajne lakierki, ale dość drogie fakt:P Iiiii ja jeszcze wyślę swoje brwiska! poczekaj jeszcze z dzień, dwa to się obfocę:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Różowy mi się podoba , ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawi mnie ten nowy puder z joko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na moje rozdania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakiery zapowiadają się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. tego różowego chetnie bym wypróbowała :) Świetny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten czarny jest swietny... Ja za pare dni tez napisze recenzje na temat tych lakierow:-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty