Konkurs na makijaż ust - WYNIKI??

Cześć dziewczyny :)
Do wczoraj do północy można było się zgłaszać do konkursu na makijaż ust :)
Zgłosiło się Was całkiem sporo :) Właśnie przejrzałam wszystkie prace.... cieszę się, że te prace były tak różne :) były to i makijaże klasyczne, i wielokolorowe, i z użyciem brokatów - super :) Wszystkie makijaże do wglądu w tym poście: KLIK.
no i ciężko mi zdecydować! Więc musicie mi pomóc :) W tym poście robimy głosowanie między dwiema pracami, które moim zdaniem  są najlepsze:)  Oto one:
http://bogginka.blogspot.com/2012/02/praca-na-konkurs-u-matleeny-praca-nr1.html
BOGGINKA: Bardzo podoba mi się połączenie kolorów... no i razem z hologramami ma to taki lodowo-zimowy wydźwięk :) Praca bardzo trafiona w mój gust :)

http://wiola2419.pinger.pl/m/10199426/praca-na-konkurs-u-matleeny
BEAUTY MAKE UP: bardzo kreatywna praca, oczko z rzęsami zrobione z ust! Super :) Sama bym na to nie wpadła :)

Głosujemy w tym poście do północy dnia dzisiejszego :) Wyniki jutro włącznie  z recenzją kremu Lady Mineral :)

Komentarze

  1. Hmm, trudny wybór... Ale chyba bardziej podoba mi się pierwsza praca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi podobaja sie pierwsze z niebieskim odcieniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Głosuję na Bogginkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się bardzo podoba jedynka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Do mnie o wiele bardziej trafia praca autorki BOGGINKA :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten pierwszy z niebieskościami, absolutnie mnie oczarował :)))))

    OdpowiedzUsuń
  7. 1!!!!Zdecydowanie pierwsze usta podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trudny wybór, ale te chłodne zimowe usta są tak cudowne, że głosuję na nr1. Choć kreatywność nr2 bardzo mnie zaskoczyła - świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dwie prace cudowne , ale wybieram 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Druga praca baaaardzo pomysłowa i kreatywna ale bardziej podoba mi sie nr 1 :) także głosuje również na Bogginke :)

    OdpowiedzUsuń
  11. za pomysl 2 ale za wykonanie zdecydowanie 1! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. myślę, że pierwsze usta wyglądają najlepiej. Super pomysł! Mój głos na nr 1

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardziej podoba mi się praca nr 1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda bo jeszcze nigdy nic nie wygrałam ajj a było tak blisko...wygrywa lepszy. Może kiedyś jeszcze mi się uda:-) makijaż zajął mi sporo czasu ale ja się nie poddaje:-) dziękuję za wyróżnienie kochana:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie ten pierwszy,duzo lepszy i ladniejszy chociaz drugi powala kreatywnoscia to jednak niestaranny mi sie wydaje.

    OdpowiedzUsuń
  16. numer 2 za kreatywność i odwagę.

    OdpowiedzUsuń
  17. bardziej podoba mi się pierwsze :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty