LADY MINERAL krem na dzień + wyniki konkursu :)

Na dziś recenzja Kremu Nawilżającego marki Lady Mineral, który dostałam dzięki współpracy ze sklepem MORZE URODY ;) A na koniec wyniki konkursu na makijaż ust... po wczorajszym głosowaniu zresztą są one do przewidzenia :)

LADY MINERAL Krem nawilżający na dzień:
pojemność: 50 ml
cena: 59,99 zł
Bogaty w minerały z Morza Martwego nawilżający krem do twarzy Lady Mineral pozwala zachować i odzyskać jej naturalne nawilżenie. Przenika łatwo do skóry, czyniąc ją gładką, zdrową i promienną przez wiele godzin. Polecany dla wszystkich rodzajów skóry.
Krem zawiera dobroczynne składniki takie jak: sól z Morza martwego, olejek Jojoba, wyciąg z rumianku, wyciąg z aloesu, oliwę z oliwek. Nie zawiera żadnych parabenów, stworzony z kosmetyków naturalnych. Pełny opis zobaczycie klikając w nazwe powyżej:) 
Na początek kilka słów o opakowaniu. Krem jest w plastikowej buteleczce z dozownikiem, posiada pompkę typu Airless(na podciśnienie) - po 1 jest to bardzo higieniczne, nie trzeba za każdym razem otwierać kremu, wyciągać go palcami, nie wpadną do niego żadne niepożądane składniki(brud, kurz, inne bakterie), po 2 - jest to bardzo wygodne, jedna porcja kremu, którą otrzymamy po naciśnięciu dozownika wystarcza na posmarowanie całej twarzy i szyji - wiąże się to też z jego wydajnością, po 3 - podoba mi się to, że między etykietami widać poziom pompki i ilość kremu, którą zużyliśmy i która nam pozostała - często w tego typu kremach opakowanie jest nieprzeźroczyste i niestety nie wiadomo ile kremu nam zostało.
Krem jest śnieżno biały, ma dość gęstą konsystencję, ale przy nakładaniu na twarz tego w ogóle nie czuć. Jest ultra delikatny, świetnie się rozprowadza po skórze, jest jednym z kremów, które moim zdaniem dają najlepsze odczucia podczas smarowania nim twarzy - nie wiem jak to opisać :D 
Ma bardzo delikatny, świeży zapach. Szybko się wchłania, pozostawiając buzię gładką, sprężystą i nawilżoną. Nie pozostawia żadnych tłustych śladów na skórze, świetnie nadaje się pod makijaż.
Ja szczerze powiedziawszy obawiałam się trochę stosowania tego kremu, gdyż do tej pory smarowanie mojej buzi kremami nawilżającymi kończyło się masą wyprysków, nadmiernym przetłuszczaniem skóry - więc zawsze stosuję kremy na niedoskonałości, typu Vichy, La roche posay, ostatnio też dzięki testom krem Synesis z kwasami, bądż De Noyles który najlepiej sobie poradził z moimi wypryskami na skórze. 
Nie mniej jednak ten krem Lady Mineral mnie bardzo pozytywnie zaskoczył!! 
Świetnie nawilża, wygładza, skóra mi się po nim nie zaczęła mocniej przetłuszczać(mam mieszaną w kierunku do tłustej), nie pojawiły mi się żadne wypryski podczas jego stosowania! 
Bardzo polubiłam ten krem, myślę, że zasługuje na miano bestsellera w sklepie Morze Urody :) I na 1000 % jeśli skończą mi się kremy które mam do testów kupie go sobie sama! Cena jak na taką jakość kremu na pewno nie jest wygórowana. Jeszcze postaram się upolować niebawem ten odżywczy na noc, bo po tym na dzień niesamowicie mnie ciekawi ten drugi :) 
BAAAARDZO POLECAM :)


Zapraszam do polubienia Morza Urody na facebooku :)

****************************************************


A teraz wyniki makijażowego konkursu :)
Wczoraj pomagałyście mi wybrać zwyciężczynię, nawet nie musiałam liczyć głosów by było pewne że wygrała BOGGINKA :) Gratuluje!
Czekam na twój adres: matleena.wizaz@interia.pl 

Komentarze

  1. gratuluję!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się że napisałaś o tym kremie, ponieważ podobnie jak Ty często gęsto po nawilżających specyfikach od razu widzę skutki uboczne w postaci wyprysków;/

    Zwyciężczyni konkursu gratuluję, usta są piękne, zmysłowe, wszystko mi się tu podoba:)
    Niby karnawałowe z połyskiem- ale zarazem bardzo subtelne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. przyznam, ze bardzo zaciekawiłaś mnie tym kremem moja cera jest bardzo kaprysna i tej daj emi popalić, a ten krem brzmi zdecydowanie ciekawie, mi tez lubi apo kremach wyskakiwac przeroznosci na twarzy

    ps.gratuluje zwyciezczyni!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwyciężczyni, pierwsze miejsce jak najbardziej zasłużone :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od razu mi się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. więc może skorzystasz z możliwości B, czyli opisania takiej fryzury?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty