Paczki, paczki! MeMeMe, Sleek + Carmex ;)

Moja współpraca z KOSMETYKOMANIĄ całkiem fajnie się rozwija :D Dzisiaj dotarła do mnie kolejna paczka z tego sklepu, z której niesamowicie się cieszę :) Kosmetykomania wprowadziła do swojego asortymentu kosmetyki MeMeMe - na chwilę obecną to pierwszy sklep w Polsce, w którym można kupić kosmetyki tej marki!! Szata graficzna kosmetyków MeMeMe jest genialna, niektóre opakowania bardzo proste i profesjonalne, inne przepięknie zobrazowane, niektóre przypominają swoim opakowaniem kosmetyki Benefit'u (np. róż). Zobaczcie całą zawartość paczki:
W paczce znalazły się:
- róż do policzków MeMeMe
- puder sypki MeMeMe Flawless
- baza nawilżająca pod makijaż Seventh Heaven MeMeMe
- kamyczki brązująco-rozświetlające Goddess' Rocks MeMeMe
- pomadka do ust Ruby Rich MeMeMe
- korektor rozświetlający pod oczy Sleek
- pomadka do ust Sleek w koralowym odcieniu:)
I kilka kosmetyków MeMeMe w zbliżeniu:
 Dodatkowo w paczce znalazł się katalog marki MeMeMe z kolekcją wiosna/lato z ubiegłego roku, zobaczcie kilka fotek - katalog bardzo mi przypadł do gustu, matowy  gruby papier, fajne makijaże i świetna szata graficzna....
I jak Wam się podoba? któraś z was korzystała z jakiegokolwiek kosmetyku tej marki?
Obserwujcie uważnie bloga, gdyż niebawem pojawi się tu konkurs, który będę organizowała wspólnie z Kosmetykomanią - konkurs na makijaż, paznokcie, stylizację, nie tylko dla blogerek:) A do wygrania oczywiście kosmetyki MeMeMe!!!! :)

****************************************

No i teraz nowa współpraca :) Udało się ją nawiązać z marką CARMEX, wszystkim znaną z fajnych produktów do pielęgnacji ust :) Muszę przyznać szczerze, że do tej pory czytałam wiele recenzji i innych opinii na temat ich produktów, natomiast nigdy nie miałam okazji używać! I teraz przyszła na to pora :) Od marki Carmex dostałam do testów przeźroczysty balsam do ust Moisture Plus:)
Zapraszam do polubienia strony Carmex na Facebooku - KLIK ;) 

Komentarze

  1. Świetny dizajn mają te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow :D Wszystko wygląda naprawde fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy raz widze te kosmetyki MeMeMe ojj ciekawa ich jestem!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyki genialne, design mi się szalenie podoba. Ciekawa jestem, jak stoją cenowo... ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. jejku świetne te kosmetyki! :)
    też nawiązałam współpracę z firmą Carmex, dzisiaj również przyszedł mi ten balsam, ciekawa jestem Twojej opinii :)
    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie wydaja sie te kuleczki!Taki dupe meteorytow, czekam na recenzje:)
    Carmexu nie lubie...:) bardzo podraznia mi usta i sprawia ze jakby nie mam w nich czucia

    OdpowiedzUsuń
  7. Mememe wyglądają bardzo ciekawie.. niecierpliwie czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kurcze najbardziej zazdroszczę kamyczków rozświetlających i różu z MeMeMe. a Carmexu, tyle że wersji w wyciskanej tubce, używam już od jesieni i świetnie sprawdzał się w mrozy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. MeMeMe od razu skojarzyło mi się z Benefit. Wyglądają rewelacyjnie. Teraz czekam na recenzję, czy jest w nich coś lepszego niż tylko wygląd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieje że będzie;)

      Usuń
    2. Myślę, że nawet jeśli nie to i tak znajdzie się sporo klientek, które skuszą na świetny wygląd tych kosmetyków ;)

      Usuń
  10. Ta szminka ma obłędny kolor:) Taki mi się marzy;) A kuleczki rozświetlające wyglądają zachęcająco. Ciekawe, jaki glow dają:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ wspaniałości:)
    Życzę udanych testów:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne kosmetyki dostłaś :))

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, zazdroszczę Ci tych współprac, takie megaśne kosmetyki :))
    wyglądają powalająco :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Złote kamyczki wyglądają interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  15. EV - jeśli chodzi o ceny to wystarczy wejść na stronę sklepu KOSMETKOMANIA.PL i sprawdzić :)
    25-80 zł

    OdpowiedzUsuń
  16. o rety rety rety! te kosmetyki są przepiękne :) już się nie mogę doczekać recenzji i konkursu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty