PYTAJNIK ;) + współpraca Calmaderm

Dziewczyny! Jako, że ostatnio dużo czytam na ten temat że mogłabym Wam coś pomóc w makijażach, doradzić itp stwierdziłam, że napiszę posta, pod którym Wy możecie się mnie pytać o co tylko chcecie!

Jeśli macie jakiekolwiek pytania dotyczące makijażu, paznokci, przedłużania rzęs, pielęgnacji, kosmetyków, nie potraficie czegoś zrobić, nie rozumiecie jakiś pojęć - piszcie wszystko tutaj!!! Jeśli chcecie swoje pytania poprzeć jakimiś zdjęciami to możecie mi wysyłać na maila: matleena.wizaz@interia.pl (w tytule: pytajnik; napiszcie tez w tresci wasz nick i pytanie)
A za kilka dni odpowiem na wszystkie Wasz pytania w odpowiednim poście :) Myślę, że jakoś wam pomogę, jak również wasze pytania pomogą innym dziewczynom :)

ODPOWIEDZI NA WASZE PYTANIA UKAŻĄ SIĘ NA MOIM BLOGU 05.10.2011 :)

Możecie również tu napisać jakich kosmetyków chciałybyście zobaczyć recenzje, lub również jakie makijaże sprawiają Wam najwięcej problemów - może w końcu zrobię jakiś tutorial :D:D bo zabieram się do tego jak sójka za morze :)

***************************************

Dodatkowo chciałam się pochwalić nową współpracą :) dzisiaj dotarła do mnie paczka od firmy CALMADERM :)
Sklep Calmaderm zajmuje się sprzedażą kosmetyków pielęgnacyjnych, a także ratujących naszą skórę po opalaniu - są to głownie kosmetyki marki S.T.Health Line.
Oto co dostałam w paczuszce:

- DermActol krem do rąk i do stóp
- Naturalny żel z wyciągiem z aloesu
- Balsam z ekstraktem Aloesu i Panthenolem

Więc moje drogie niebawem recenzje :) ah, nie nadążam :D:D

Komentarze

  1. To ja zgłoszę się z pierwszym pytaniem.. :)

    Jak odpowiednio dobrać kolor różu do cery?
    Ja sama mam przekrój róży w kolorach od brzoskwinek, brązów aż do róży.. Nie jestem jednak przekonana czy wszystkie mi pasują..
    Mam cerę jasną, oliwkowo żółtą.. Twarz z tendencją do rumieńcy, ciemniejszą niż szyja.. Oczy zielone, włosy brązowe.
    Jakie róże w teorii powinno się używać przy tego typu urodzie? I jak je nakładać by wymodelować pulchną twarz? :)

    Będę wdzięczna za rady :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chciałabym się zapytać o przedłużanie rzęs - czy faktycznie ten zabieg tak bardzo niszczy naturalne? Czy jeśli robi się go przez długi okres czasu, to naturalne mogą wypaść? (tak słyszałam;)). Czy jeśli rzeczywiście się niszczą, to czy można je potem jakoś wzmocnić, odbudować? :) Z góry dziękuję za odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie pomocny blog ! Jestem zachwycona ! Obserwuje bloga i zapraszam do siebie fashiona-myworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dbać o cerę tłustą i jakich używać kosmetyków?

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! Mogłabyś napisać jakiś sposób na dopasowanie odpowiedniego koloru podkładu? Często kupuję podkład albo za jasny albo za ciemny..:/ Poza tym często słyszę o konturowaniu twarzy, nie wiem za bardzo o co w tym chodzi i jak to zrobić... A i jak uważasz czy mając 22 lata powinno się używać już jakiś kremów pod oczy,przeciwzmarszczkowych? Może poleciłabyś coś konkretnego?

    Chętnie zobaczyłabym recenzję kosmetyków z firmy Soraya, mam 2 kremy i podkład z S. i w sumie mam wrażenie,że są trochę jak efekt placebo,ani nie szkodzą ani też nie robią tego co powinny,co jest napisane na opakowaniu. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciesze się że macie tyle pytan :) mam nadzieje ze Wam pomoge :) odpowiedzi na moim blogu 5-go października :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje, też właśnie testuję ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za info o rozdaniu, brałam udział w podobnych wiele razy i nigdy 'maszyna losująca' na mnie nie wpadła, więc dałam sobie spokój:)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję współpracy. Też testuję kosmetyki tej firmy i muszę przyznać, ze jestem zadowolona..:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ukończyłaś jakąś szkołę w kierunku wizażu?
    Jak tak to jaką? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję współpracy :-)
    dostałam taką samą paczuszkę dosyć niedawno ;-D

    a skoro oferujesz się z odpowiadaniem na pytania to i ja zadam swoje...
    słyszałam, że nie należy używać cieni do powiek w kolorze tęczówki, czy to prawda, czemu istnieje taki pogląd? W takim razie chciałabym wiedzieć jakie są najlepsze kolory cieni do różnych kolorów tęczówek :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję!:-) Bu, przydałaby się nowe pędzle ale nie mam fb... No nic, pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kamee rózne widzialam juz na restyle i szczegónie mi się pododba ta szkieletowa! jest b. oryginalna ;)
    Świetny blog! Obserwuje i będę zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam, Świetny blog. Skoro oferujesz się z odp. na pytania to mam jedno. Czy klejąc rzęsy (Blinki) dotykasz rzęsą do powieki?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty