Współpraca PIXIE Cosmetics oraz Mery Macom

Tak jak pisałam we wcześniejszych postach, dziś nadszedł czas na pokazanie Wam, co otrzymałam w paczuszce od Mery Macom w związku z nawiązaną współpracą.

Dodatkowo nawiązałam współpracę  z PIXIE Cosmetics :) Pixie Cosmetics prowadzi sprzedaż kosmetyków mineralnych. Obecnie sklep internetowy jest w trakcie tworzenia. Kosmetyki pixie można kupić we Wrocławiu w Drogerii "pod złotym pucharem" a także na allegro: http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=1025823
Oto co dostałam w paczuszce:

Wszystko ładnie zostało zapakowane, w różowym "cukierku" znajdowało się opakowanie Immediate Beauty Powder, a w woreczku strunowym znajdowały się próbki podkładu Complexion Perfector, pudru matująco-wygładzającego, oraz pudru rozświetlającego.
Więc niebawem pojawią się recenzje tych oto produktów Pixie :)

*****************************************************************************************

No a teraz pora na Mery Macom, od tej firmy dostałam:
-pas do pędzli
-2 zestawy pędzli (z czego 1 dla Was do wygrania w rozdaniu!)
-paletę 120 cieni do powiek Mery Macom



Te pędzle do wygrania w rozdaniu na moim blogu! Znajdziecie je w panelu po lewej stronie bloga

Szykuje się sporo nowych recenzji :)


Dziewczyny! Czy jest jakaś firma kosmetyczna, której recenzje produktów chętnie byście przeczytały? może uda mi się nawiązać z ową firmą współpracę :) Jeśli macie jakieś pomysły to pisać!

Komentarze

  1. Gratulacje. :) Ja jestem na etapie szukania dobrego składem i działaniem kremu przeciwzmarszczkowego, który uchroniłby mnie przez jakiś czas przed zmarszczkami, choć mam 24 lata, to jednak zegar cyka. Firma wtedy mi obojętna, byleby dobra. ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję współpracy :) mają takie słodkie opakowania i przyjemną szatę graficzną na stronie od razu się chce kupować :)

    Świetne produkty od MM, pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :)

    Zapraszam do siebie na rozdanie:
    http://ksiezycowyswiat.blogspot.com/2011/09/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje , zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie też dostałam pixie do testów i zastanawiam się co ukrywa różowy pakunek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję współpracy :) świetny prezencik do przetestowania ;)wygląda bardzo przyjemnie i zachęcająco ;)
    Pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. tylkokasia - to na co czekasz, otwieraj :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedź na Twoje pytanie - Twoje recenzje MAC :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje i szczerze zazdroszczę współpracy z takimi super firmami;) Dostałaś super paletkę, czekam na recenzje;)

    Pozdrawiam, vogue-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jola, tak sie zastanawiałam czy coś napiszesz :P
    na recenzje Mac'a na pewo przyjdzie pora ;p aczkolwiek Mac zapewne wspolpracy ze mną nie nawiąże :D

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje współpracy :)

    +zapraszam do siebie, i dodałam się do obserwatorów, licze na to samo :)
    http://painted-sheet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten pas - bardzo fajna rzecz, ale trzeba uważać, bo wygięłam włosie w jednym pędzelku, gdy za mocno się pochyliłam :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam na recenzję pędzli i paletki, bo oba produkty mnie korcą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam te ostatnie pędzle :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty