współpraca z Alledrogerią

Podjęłam wspólpracę ze sklepem ALLEDROGERIA.PL
Już dziś dotarła do mnie paczuszka, a w niej Paletka Sleek I-Divine SUNSET, oraz próbki pudrów Mollon: Soft Camouflage i Loose Matt.



Paletki Sleek są ostatnimi czasy bardzo popularne, ale przyznam się szczerze, że w natłoku bardziej profesjonalnych kosmetyków - ta paletka Sleek jest moją pierwszą :)
Z firma Mollon miałam do czynienia tylko z błyszczykami i lakierami do paznokci w szkole, ale to było 2-3 lata temu więc zapewne już kosmetyki są inne :) z chęcią wypróbuje to co dostałam w próbkach.


Więc niebawem recenzje i sleek'owe makijaże :)
Dodatkowo jeszcze będę w międzyczasie kończyć recenzje produktów Synesis, Lily Lolo, Everyday Minerals i Hean :) I bede kombinować nowe współprace :)

Przypominam o trwającym rozdaniu, zostało kilka dni!

Komentarze

  1. Zazdroszczę paletki Sleeka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to kupujcie :) w Alledrogerii za 28,50 zł http://www.alledrogeria.pl/product.php?id_product=232

    OdpowiedzUsuń
  3. paletka - super :)


    +dodałam się do obserwatorów prosze o to samo :))
    http://painted-sheet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolory ma ta paletka :))

    OdpowiedzUsuń
  5. paletka ma swietne odcienie !:D

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się ta paleta :)
    czekam na makijaż jestem pewna że zmalujesz nie jeden piękny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  7. czekam na jakiś makijaż wykonany tą paletką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję współpracy :)
    Bardzo podoba mi się dolny rząd cieni w tej paletce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję współpracy i miłego użytkowania tej paletki :d

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty