współpraca PROTO-COL

Witam wszystkie czytelniczki :)
Dzisiaj doszła do mnie paczuszka ze sklepu BEAUTY BRANDS, z którym udało mi się nawiązać współpracę.
Firma Beauty Brands jest wyłącznym dystrybutorem marki Proto-col, jest to kolejna marka z kosmetykami mineralnymi i naturalnymi - zapewne niektórym z Was nieznana.
W paczuszce znalazłam Błyszczyk Proto-col ze światełkiem LED i lusterkiem w pięknym kolorze.



Już niebawem znajdziecie na moim blogu recenzję tego błyszczyka. Więc serdecznie zapraszam do obserwacji :)

*************************************

Przypominam o rozdaniu, w którym możecie wygrać zestaw pędzli Mery Macom i nagrody niespodzianki:


A gdy liczba obserwatorów mojego bloga osiągnie 300 osób  - będzie kolejne rozdanie, z kosmetykami EDM, Lily Lolo, Hean i innymi :) więc reklamujcie mojego bloga jak tylko możecie ;)

Komentarze

  1. Bardzo dziękuję za wyjaśnienie :) Nawet nie myślałam że o to chodzi hehe :D Oczywiście już do blogrolla dodałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać, że potrafisz się rozreklamować :) Ja w rozdaniach udziału brać nie chcę, ale i tak staram się rozpuszczać wieści o Twoim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo ciekawa jestem tego błyszczyka wygląda pięknie:):):):



    zapraszamy do nas:)
    http://easystylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. zapowiada się ciekawie,choć ja nie lubię takich bajerów przy opakowaniach,tak jak pisałam chętnie poczytam jakieś porady,doświadczenie masz spore,bo ostatnio coś tylko o nowych współpracach czytamy:DWspółprace sa fajne,ale co za dużo,to nie zdrowo;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny błyszczyk :) Ja tam lubie takie bajery jak latarka Led itp :) Zawsze sie przyda, nawet do otwarcia drzwi od klatki po ciemku ;-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty