współpraca MAKE UP MARKET

Dzisiaj poza paczuszką z pędzlami i cieniami Mery Macom(o których napiszę jutro), doszła do mnie paczuszka z MAKE UP MARKET :)
W sklepie Make Up Market znajdziecie szeroki asortyment kosmetyków Elite, Glazel, Proto-col, Coverderm oraz Ten Image. Ja w swojej paczuszce znalazłam produkty Elite - pełnowymiarówki oraz testery. Szkoda, że nie dostało mi się nic Proto-col'a albo Ten Image, ale może innym razem hehe :)

W paczuszce znajdowały się:
- Elite Podkład nawilżający Sublime
- Elite Poczwórne cienie do powiek Glamourous Eyes Ciel d'ete
- Elite Błyszczyk do ust Smarti Gloss
- Elite tester Pojedynczy cień Starlight
- Elite testety cieni do poczwórnych cieni do powiek VIP oraz Glamourous Eyes
- Elite  Pomadka do ust Classic
- Elite Kredka w kolorze khaki - Long Lasting Eye Pencil Intensity
- Elite tester pudru sypkiego z drobinkami
- Elite tester różu do policzków



Zapraszam was do zakupów w sklepie oraz na fan page Make Up Market na Facebooku :)

Paczuszki mi przychodzą z taką częstotliwością, że nie nadążam z recenzjami :D

Komentarze

  1. Świetne kosmetyki ci się trafiły;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No co Ty z tym "fun page" ;D "FAN PAGE"!

    OdpowiedzUsuń
  3. haha Gunia sory, jakies skrzywienie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O bardzo fajna paczuszka :D Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mogę stać jeśli modelka siedzi na ziemi, bo mi od razu wysiadają plecy, więc muszę siedzieć, tylko wyżej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow,szalejesz ze współpracami...miłego testowania:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję współpracy :-)
    fajna paczuszka

    zapraszam do wypowiedzenia się:
    http://be-lucky-girl.blogspot.com/2011/09/zapowiedzi.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty