Blogowe metamorfozy + nowości makijażowe :)

Cześć dziewczyny! Jakiś czas temu pisałam posta z akcją o metamorfozach, do których mogłyście się zgłosić :) Zgłosiło się bardzo dużo chętnych, dostałam około 40 maili ;)
5 metamorfoz makijażowych już za mną, poniżej efekty :) Było by 6, ale jedna z Pań umówionych na dziś nie dotarła i nawet o tym nie poinformowała;/ nie lubię takich sytuacji.
No ale nic, ciekawe czy Wam się spodoba i która z metamorfoz najbardziej:)
Zacznę od początku...
...pierwsza przyszła Karolina:
 ...następna przyszła Bożena, tu od razu nasunął mi się zielony kolor w makijażu;)

..kolejna była Ola:
...a dzisiaj przyszła na metamorfozę Judyta, która chciała niezbyt mocny makijaż:
..i potem Dominika ;)
Polecam otwarcie tych zdjęć w większym rozmiarze :) Niebawem napisze Wam kolejnego maila z terminem do metamorfoz makijażowych, i mam nadzieję, że w końcu do tych z fryzurą włącznie :)
Nowych zgłoszeń już nie przyjmuję na chwilę obecną, bo tych które mam już jest za dużo :)

Dodatkowo, chciałam pokazać kilka zdjęć z ostatnich sesji:
hello kitty żartobliwie na stopach satanistki
kwiatowa kompozycja też mojej roboty
fashion  / fot. Dominika Cuda
bjuti z moją przyjaciółką / fot: Damian Karkoszka  
Publikacja w gazecie ślubnej
Publikacja w magazynie KISMET
 Sesje dla CITY POINT Tychy, fot: Krzysiek Jendrzok:
 Reszta nowości w innym poście :P

Komentarze

  1. O, mam akurat pytanie w temacie :) Czy byłabyś w stanie polecić kogoś, kto mógłby zrobić mi makijaż z okolic Krakowa ? Byłabym bardzo wdzięczna :) Chodzi o sobotę, za tydzień.

    Twoje makijaże są niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ciężko mi tak kogoś polecić - kojarze kilka osób z neta, ale nikogo za kogo mogłabym ręczyć :)

      Usuń
  2. świetne makijaże :)

    zapraszam na konkurs ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne metamorfozy i calkiem spore osiagniecia. Gratuluje talentu

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku jestem pod wrażeniem, z takim makijażem każda z dziewczyn wygląda jak fotomodelka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wielkim wrażeniem. Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super metamorfozy. Ole już widziałam u niej na blogu i bardzo podoba mi się ta propozycja dla rudzielców ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczne metamorfozy :) pięknie podkreślona uroda Pań :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, te makijaże robią wrażenie ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na kolejne metamorfozy! :) Te wyszły super, najbardziej chyba podoba mi się makijaż Bożeny (nie licząc mojego oczywiście, którym byłam absolutnie zachwycona ;)).

    OdpowiedzUsuń
  10. metamorfozy bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju też bym chciała się oddać w takie dobre ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Robią wrażenie te metamorfozy!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. i teraz nie wiem czy to natura jest najpiękniejsza czy nie :) ale myslę, że naturze trzeba pomagać, a jeszcze, jak potrafi sie to robić w taki sposób, jak ty to jestem zdecydowanie na TAK!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Spektakularne są te metamorfozy. To nieprawdopodobne, ile makijaż może zmienić:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne metamorfozy :)) Czekam na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pieknie wydobylas kolor oczu Bożenie, w ogole super metamorfozy:) jakie podklady uzywasz i jak to robisz ze cera jest taka idealna? może zrobisz nam mini poradnik jak dobrze wykonać kamuflaż na twarzy? bardzo by mi si eprzydalo, dobra w tym jestes

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja używam tylko podkładu Make Up Atelier Paris i żadnych innych specyfików już nie musze;p

      Usuń
  17. Metamorfozy niesamowite, jak to makijaż, ubranie czy zmiana fryzury może zmienić człowieka nie do poznania ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. sama oddałabym się takiej metamorfozie ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem pod wrażeniem tych metamorfoz.

    OdpowiedzUsuń
  20. wooow !
    swietne metamorfozy, wszytskie mi sie bardzo podobaja :D

    OdpowiedzUsuń
  21. czemu mieszkam tak daleko :((( Piękne makijaże!

    OdpowiedzUsuń
  22. i love this metamorfozy-posts on polish (???) blogs! regards from vienna

    OdpowiedzUsuń
  23. jak widać każda kobieta jest piękna, wystarczy tylko to piękno wydobyć. najbardziej spodobała mi się metamorfoza Oli.

    OdpowiedzUsuń
  24. miałaś całe ręce roboty! super :))

    OdpowiedzUsuń
  25. ostatnia dziewczyna (Dominika) prześliczna

    OdpowiedzUsuń
  26. chyba najbardziej mi się podoba metamorfoza Dominiki:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bombowe metamorfozy! widac, ze masz niesamowity DAR:)))
    Szkodam, ze tak daleko jestem bo z checia oddalabym sie w Twoje rece!

    OdpowiedzUsuń
  28. u Bożeny efekt jest najlepszy, wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Masz świetny blog wiesz? :) na pewno będe tu zaglądać częściej :) Obserwujemy? buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
  30. szczeka mi opadly! panie po Twojej "obrobce" wygladaja tysiac razy mlodziej, swiezej i nawet rysy twarzy sie niesamowicie zmieniaja. jestem w bardzo pozytywnym szoku :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Fantastyczne metamorfozy, masz ogromny talent! Najbardziej rzuca się w oczy piękna "obróbka" buzi, tzn. dobry podkład i konturowanie, niektóre panie zyskały przepięknie wymodelowany i dobrze widoczny owal twarzy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty