Kilka pytań do was :P

Helou :)  Tak mnie natknęło by zadać Wam pewne pytania...

*Czy czegoś Wam brakuje w moim blogu? Może macie jakieś propozycje co jeszcze mogło by się pojawić? A może coś Wam się nie podoba?
*Wolicie recenzje kosmetyków kolorowych czy do pielęgnacji?
*Lubicie czytać takie opisowe recenzje jak piszę dotychczas, czy wolicie recenzje w których wypunktowane są plusy i minusy, recenzje bardzo zwięzłe?
*Jakie tutoriale makijażowe chciałybyście zobaczyć? Może macie trudność z jakimś konkretnym makijażem?

Wszelkie wasze inne sugestie też możecie napisać:P

Komentarze

  1. wolę recenzje kosmetyków kolorowych a i chętnie zobaczyłabym tutorial makijażu na plażę/lato

    OdpowiedzUsuń
  2. ja szukam prostego tutorialu step by step makijażu dziennego... może być bardzo delikatny jasny cień
    lubie recenzje punkt po punkcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :) Proponowałabym trochę więcej recenzji niezawodnych, Twoim zdaniem, kosmetyków kolorowych, co do których jako wizażystka, masz pewność :). Na pewno wielu by się taka seria przydała...
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zdcydowanie chcę wiecej makijazy, tutoriali i np tutorial jak dobrze zamaskwoac niespodzianki na twrazy, jakie kosmetyki dobieac kolorowe na lato itp ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Uważam że Twój blog jest najciekawszym spośród innych jakie miałam okazję widzieć. Nie brakuję tu niczego. Mogę się jedynie podpisać pod powyższymi opiniami czytelniczek. Bardzo chętnie zobaczyłabym makijaże ze stylizacjami czytelniczek Twojego bloga (nie modelek) w stylu gwiazd kina Hollywood: Elizabeth Taylor, Marilyn Monroe, czy aktorkę francuskiego kina Brigitte Bardot, Michele Mercier i innych.

    :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam
    ja chętnie przeczytałabym co poradziłabyś dziewczynom i młodym kobietom u których zaczynają się pojawiać pierwsze siwe włosy.. ? Od jakiegoś czasu borykam się z tym problemem i nie wiem jak sobie radzić..:/
    Były super jakbyś zajęła się tym kłopotliwym zagadnieniem urodowym.

    Pozdrawiam gorąco
    Katryn

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na siwe włosy nie ma innej rady jak farbowanie włosów :)

      Usuń
  7. a ja proponuje szersze okno postów a węższe pasków boczych bo wyglada jak jedna wielka reklama a tak to recenzje kolorówki i stepy roznych cieniowań :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie recenzje kosmetyków kolorowych ;] I bardziej opisowe takie jak dotychczas ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie zobaczyłabym kilka makijaży ślubnych. Chociaż wiem, że już jakieś dawałaś, ale zobaczyłabym jeszcze inne.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja bym chciala tutorial smoky eyes :):)
    i jakis bardzo fajny delikatny :):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie zobaczyła bym wpisy na temat makijażu oczu odpowiednie m.in. dla oczu szeroko czy blisko osadzonych bądź z opadającą powieką czy opadającymi zewnętrznymi kącikami, makijaż oczu dla okularnic albo jak dobierać cienie aby uwydatnić dany kolor tęczówki.
    Co do recenzji, poza recenzją kosmetyków kolorowych chętnie przeczytałam bym także recenzję kosmetyków pielęgnacyjnych np. płynów do demakijażu, kremów matujących itp.

    Serdecznie pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. W sumie większość już została powiedziana, ale i tak dodam swoje zdanie.
    *przyłączam się do prośby ancyk, a propo kwestii wizualnych bloga
    *jestem za recenzjami i kosmetyków kolorowych i pielęgnacyjnych
    też zgadzam się z Annalynne. że fajne by były posty o kosmetykach niezawodnych, albo może np regularny cykl ulubieńców pokazujący po kolei wszystkie możliwości (np raz ulubiony podkład, potem róż, innym razem cienie, kredki i cała reszta :)
    *ja wolę zwięzłe recenzje z wypunktowanymi plusami i minusami
    *tutoriale makijażowe odpowiednie dla różnych tęczówek oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A jeszcze mi się przypomniało, co do makijażu z którym mamy problemy. Bardzo podoba mi się pomysł zrobienia prostego minimalistycznego makijażu z piękną matową w intensywnym kolorze kreską, tuszem i to tyle jeśli chodzi o oczy. Problem w tym że a) większość kredek/linerów które znalazłam jest metaliczna albo z brokatem - a mi zależy na całkowicie matowym efekcie, b) jak już znajdzie się coś matowego to jest to kolor który z daleka albo w pierwszym momencie wydaje się szary/czarny - a ja chce coś, co już z daleka będzie niebieskie, intensywne, takie czyste niebieskie. Mam nadzieję, że nie zawracam Ci głowy, ale chętnie zobaczyłabym taki makijaż :) [ostatnio kupiłam niebieską matową kredkę miyo, ma piękny kolor, ale raz dwa i w dość krótkim czasie znika..]

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty