Kilka słów + mała prośba :)

Hej dziewczyny :)
Od wczoraj zaczęłam prowadzić kursy wizażu w PRO EDUKACJI w Katowicach... powiem wam, że warunki o niebo lepsze niż w AP Edukacji - fajna pracownia z dużym lustrem i umywalką, wszystko czyste i zadbane, dużo lepsze kosmetyki... jestem mega pozytywnie nastawiona do tych kursów :) Więc wszystkich serdecznie zapraszam :)

Dodatkowo, chciałam Was poprosić o głosy :) Nie lubię tego robić, ale to co się na tej stronie z konkursem dzieje i tak przechodzi ludzkie pojęcie, więc skoro inni nie są fair(i nabijają sztucznie głosy na różne sposoby) to ja też czasem nie musze być, dlatego proszę byście pomogły :P :P Jako, że mam zboczenie na punkcie makijażu ust, a właśnie kosmetyki do makijażu ust są do wygrania, to bardzo Was proszę o głosy :) Link do zdjęcia:
http://blogmakijaz.pl/galeria.html/2032?pf=12663
Trzeba się zalogować na stronie(bądź zarejstrować jak ktoś nie ma konta, co trwa sekunde) i zagłosować 5 gwiazdek :) Z góry wszystkim dziękuje :P

ps: Kwiatowe nakrycie głowy zrobiłam sama wpinając pojedynczo kwiaty we włosy :) Mejkap: podkład MAP, puder Kryolan, róże z palety Kryolan, usta Inglot, oczy cień Virtual + Mac 

Komentarze

  1. woww zdjęcie cudowne!! też chcę;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze na Ciebie głosuje :) Twoje makijaże biją reszte na głowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uważam, że nie warto brać w takich konkursach udziału :) skoro to jedno wielkie oszustwo :) ale makijaż mi się podoba więc zagłosuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mysle,ze proszenie o glosy na wlasnym blogu nie ma nic z oszustwem kochana :) dobrze,ze to robisz bo moze jakies nowe uzytkowniczki nam sie trafia przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. i mój głosik oddany, ba naprawdę fajna pracę wykonałaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zagłosowałam, bo i zdjęcie piękne, cudowne!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. rejstruje się o głosuję Na Ciebie zawsze ;) Ale z kwiatami to mnie zaskoczyłaś myślałam że to już miałaś gotowy wianek ;) Sprytna bestio ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow te kwiaty wyglądają cudownie! usta piękne... :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty