MYDEŁKA: Oriflame & Tso Moriri +nowinka

Dzisiaj pod ostrzał idą 2 mydełka, pierwsze to mydełko marki Oriflame z kolekcji Floral, które dostałam dzięki współpracy z portalem ORIPOLSKA, a drugie mydełko, to świąteczne mydło marki TSO MORIRI w kształcie św. Mikołaja :)

ORIFLAME Floral Collection mydełko:
waga: 100 g
cena: 4,90 zł (w promocji 2,90)
Oczyszczające mydełko o zachwycającym owocowo-kwiatowym zapachu, pozostawia skórę pięknie pachnącą i odświeżoną.
 Mydełko z kwiatowej kolekcji Oriflame, zapakowane w kwiecisty kartonik - całkiem fajna szata graficzna więc nawet do prezentu można dorzucić :) W środku znajdziemy dość dużych rozmiarów mydło w kształcie kwiatka, w blado liliowym kolorze. Z początku oczywiście mydło się dość ciężko obraca w dłoniach, bo jest duże i płaskie, ale to normalne. Jest dość twarde, wolno się rozpływa w wodzie, a to duży plus. Mydło się fajnie pieni, łatwo zmywa, dobrze oczyszcza. Ma ładny kwiatowy zapach, który jeszcze przez jakiś czas od mycia czuć na dłoniach :) Zawiera glicerynę, nie wysusza skóry.
Generalnie całkiem przyjemny produkt, no i nie jest jakiś specjalnie drogi ;)


TSO MORIRI organiczne mydełko św. Mikołaj:
waga: 100 g
cena: ok 13-15 zł
Czerwone mydełko w kształcie świętego Mikołaja, w kolorze malinowej czerwieni :) Zapakowane w przeźroczystą folię - i to np. mimo fajnego świątecznego wyglądu mało nadaje się na prezent. Oczywiście jako mydło światęczne występuje tylko w świątecznej ofercie - teraz już się go dostać nigdzie nie da, ale jakoś ciężko mi się było zabrać za jego zrecenzowanie;p
Mydło również jest dość duże, podobnych rozmiarów jak to z Oriflame. Ma mocny, wyrazisty zapach, dla mnie przypomina strasznie męskie perfumy, pachnie właściwie prawie identyczne jak masło Tso Moriri z 24-karatowym złotem ;) Nie jestem przyzwyczajona do takiego zapachu mydeł, w większości mydła pachną kwiatowo, czy owocowo, lekko słodkawo itd.
Mydełko świetnie się pieni, jest takiej troszkę silikonowej konsystencji(jesli tak można o mydle powiedzieć), rozmacza się w wodzie dużo szybciej niż to z Oriflame. Dobrze oczyszcza i łatwo się zmywa ze skóry. Minusem dla mnie jest to, że puszcza kolor ;/ Jak leży w mydelniczce mokre to kapie czerwonawą wodą ;/
Patrząc na jego cenę nie kupiłabym go. Natomiast TSO MORIRI ma w swojej ofercie wiele organicznych mydeł, bardzo przyjemnych z wyglądu i różnorodnych w zapachu - na pewno jakieś kiedyś kupię :)

***********************************

A z nowinek... będę uczyła wizażu w kolejnej szkole ;) Tym razem w Katowickiej PRO EDUKACJI :) Warunki o wiele lepsze niż w poprzedniej szkole, szczególnie jeśli chodzi o pracownię i kosmetyki :)
Obecnie szkoła wystawiła swoją ofertę na Gruperze i cena kursu to tylko 189 zł! Więc zapraszam wszystkie chętne dziewczyny:

Pierwszy kurs rozpoczyna się jeszcze w maju :)

Komentarze

  1. Na Śląsku wszystko lepsze ;) gratuluję kursu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne mydełka i mają piękny kształt. Ja niestety jeszcze nic nie miałam z tej firmy :(

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mydełka wyglądają świetnie :-)
    Gratuluję nowej pracy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też uwielbiam takie zapachowa mydełka ^^ Ostatnio dostałam naturalne mydło pomarańcza z chili i pachnie bosko <3 ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne te mydła, zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. no to gratuluje :)
    fajne ksztalty nietypowe jak na mydla :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty