TOŁPA Dermo Face Sebio: żel + tonik

Helou :) dzisiaj zrecenzuję 2 produkty marki TOŁPA, które dostałam dzięki współpracy z MAGAZYNEM DROGERIA :) Do testów dostałam zestawe dermokosmetyków marki Tołpa z serii Dermo Face Sebio - to seria dermokosmetyków dla osób ze skórą wrażliwą, mieszaną, tłustą, trądzikową, ma walczyć z niedoskonałościami, działa normalizująco, ściągająco, a przy tym ma nie wysuszać naszej skóry.
Serio Dermo Face Sebio zawiera 7 produktów, ja dostałam do testów 4 ;)
Dwa z nich zrecenzuję poniżej, kolejne 2 - czyli punktowy koncentrat korygujący oraz maskę-peeling 4w1 zrecenzuję w późniejszym czasie :)
Cała seria ma taką samą szatę graficzną, dla mnie wygląda to dość przyzwoicie i profesjonalnie :) Wszystkie kosmetyki z tej serii są hypoalergiczne, przebadane klinicznie, nie posiadają alergenów, konserwantów, sztucznych barwników, PEG-ów, SLS, silikonów. Opakowania są bezpieczne dla środowiska - można je poddawać recyklingowi.

TOŁPA Mikrozłuszczający żel peelingujący do mycia twarzy:
pojemność: 150 ml
cena: 26,59 zł
Usuwa zanieczyszczenia i nadmiar sebum. Delikatnie złuszcza zrogowaciały naskórek, działa antybakteryjnie i odblokowuje pory. Posiada neutralne pH i nie wywołuje podrażnień. Wygładza i odświeża skórę. Może być stosowany codziennie. Standardowo nakładamy na twarz, myjemy kolistymi ruchami i zmywamy wodą.
Składniki aktywne:
torf tołpa®, piasek korundowy, kwas salicylowy, ekstrakt z kory cynamonowca, cynk-PCA, ekstrakt z mirry, betaina
 Produkt znajduje się w dość dużej tubce, solidnie wykonanej. Ciężko na zdjęciu było mi uchwycić jego konsystencję - typowa dla żelu do mycia twarzy, białawo-szarawo-przeźroczysta, natomiast zawiera mikrocząsteczki, które ciężko ująć na zdjęciu. Cząsteczki na prawdę są bardzo maleńkie, praktycznie nie widoczne, natomiast myjąc tym produktem twarz świetnie je czuć i o dziwo nie jest to uczucie jak przy zwykłym peelingu, cząsteczki trą dość mocno, ale są maleńkie - nie da się tego porównać ani do zmielonej kawy, ani piasku ani niczego innego bo te wszystkie ziarenka są o wiele większe niż te w tym żelu. Koleżanka raz myła się tym żelem i się mnie pytała "co to? takie dziwne uczucie, ani jak peeling, ani jak żel" :):)  ja to uczucie bardzo polubiłam, czuć że nasza skóra poddana jest delikatnemu złuszczaniu. Produktu stosowałam, i właściwie stosuję nadal, codziennie wieczorem. Nie pieni się, ale dobrze zmywa makijaż i łatwo się go spłukuje. Ma bardzo przyjemny, świeży zapach. Wygładza skórę, odświeża ją, nie spowodował żadnych podrażnień. Jeśli chodzi o walkę z trądzikiem to nie zauważyłam ani polepszenia ani pogorszenia. W połączeniu z tonikiem troszkę mi ściąga skórę więc stosowanie kremu to konieczność.

TOŁPA Normalizujący tonik matujący:
pojemność: 200 ml
cena: 26,59 zł
Delikatnie złuszcza zrogowaciały naskórek i normalizuje wydzielanie sebum. Działa ściągająco i antybakteryjnie. Przywraca fizjologiczne pH skóry i długotrwale matuje.
Składniki aktywne:
torf tołpa®, kwas salicylowy, ekstrakt z kory cynamonowca, cynk-PCA ekstrakt z mirry, kwas mlekowy.
 Tonik zawarty w solidnej, dość sztywnej butelce. Bardzo fajny sposób otwierania, bo korek jest taki do naciskania, czyli nie musimy za każdym razem odkręcać nakrętki :)  Tonik standardowo jest to produkt całkowicie wodnisty, ten ma lekko żółtawe zabarwienie. Ma świeży zapach, ale trochę alkoholowy - no i rzeczywiście, alkohol posiada w swoim składzie. Toniku używam codziennie rano i wieczorem, co mnie zdziwiło podczas pierwszego stosowania, tonik, kiedy przecieramy wacikiem twarz wytwarza lekką piankę. Z początku mnie to denerwowało, ale już się przyzwyczaiłam. Tonik szybko się wchłania, dodatkowo dobrze oczyszcza, zwęża pory, no i tym samym trochę ściąga skórę, więc dla mnie konieczne jest użycie kremu mimo, iż nie mam suchej skóry. Moja skóra dobrze na niego reaguje, chociaż specjalnego polepszenia jej stanu nie zauważyłam.

Generalnie produkty te polubiłam i chetnie z nich korzystam. Używam je już półtora miesiąca każdego dnia, żelu starczy mi zapewne jeszcze na jakiś tydzień, max 2, a tonik jeszcze na 2-3 tygodnie, mimo, że stosuję codziennie :) Więc raczej są to dość wydajne kosmetyki.

Można je kupić w internetowym sklepie Tołpy ;)
Zapraszam do polubienia Magazynu Drogeria na Facebooku :)

Komentarze

  1. Nigdy nie miałam nic z Tołpy, chyba muszę czegoś w końcu spróbować:)
    Obserwuję i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio wciąż widzę pozytywne opinie na temat kosmetyków Tołpy, a sama jeszcze nigdy nie miałam żadnego ich produktu. chyba będę musiała wreszcie wypróbować na własnej skórze ich kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam ten peeling i mega mnie wysuszył ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam styczności z tymi kosmetykami, ale mogą być ciekawe ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja postawiłam na bezalkoholowe toniki, za bardzo wysuszają..

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam serii dla cery mieszanej i mam mieszane uczucia ;). Zero zmian jeśli chodzi o zmatowienie na codzień a nawilżanie też nie do końca. Nie odradzam ale też ciężko polecić.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty