zrobiłam to! :D włosów nie ma :D

Od 2 tygodni cały czas myślałam o ścięciu włosów z wielu różnych przyczyn... nawet Was wczoraj na blogu pytałam - ale tutaj spotkałam się z większością negatywnych opinii, w przeciwienstwie do opinii osób które mnie znają :P
Podjęłam decyzję, i dzisiaj z samego rana gdy szlam na zajęcia z fryzjerstwa Kasia wzięła swe nożyczki w ruch... nie obeszło się bez płaczu :P
Ciężko mi zrobić obecnie ładne zdjęcie, na żywo wygląda to lepiej :P ale to kwestia nieznajomości tej fryzury i obchodzenia się z nią :P
Na głowie jest mi o stokroć lżej, jest to fryzura dość wygodna - choć zapewne codziennie będę musiała układać.
Fajnie, bo do zrobienia z niej jest wiele możliwych fryzur, ostrzejszych i łagodniejszych :P

Nie mniej jednak, była to jedna z najtrudniejszych decyzji w moim życiu :P

Komentarze

  1. Ślicznie wyglądasz w krótkich włosach! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, duża zmiana, ale moim zdaniem na pewno korzystna :) Super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie wyglądasz rewelacyjnie :)) sama w życiu bym się nie zdecydowała na takie ścięcie włosów, choć nie raz już myślałam o wygoleniu jednego boku.. ale ze mnie za duży tchóż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojjj ! jaka Ty odważna, ślicznie wyglądasz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o ja cie... nie odważyłabym się na taką zmianę. Podziwiam. Choć jestem ogromną miłośniczką dlugich włosów i swoich w życiu nie obetne to powiem szczerze, że bardzo ci do twarzy w takiej fryzurce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie, kobieco, zwiewnie i sexownie :-)
    Bardzo dobrą decyzję podjęłaś. Mam nadzieję, że jesteś teraz bardzo zadowolona, bo naprawdę wyglądasz super. Jednak długie włosy nie wszystkim służą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. super wygladasz, podziwiam odwagę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja też bym się nie odważyła na ścięcie, a mam włosy troszkę dłuższe od Twoich BYŁYCH :) Gratulacje odwagi!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jakiś miesiąc temu ścięłam włosy o ok 25 cm - też miałam ochotę się rozbeczeć mimo iż była to przemyślana decyzja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ulala co za zmiana ,taka egzotyczna teraz jestes ;) piknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ojaaa świetnie! bardzo korzystna zmiana:)

    OdpowiedzUsuń
  12. moim zdnaiem wygladasz teraz zajebiscie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo Ci ładnie :) dobra decyzja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja pewnie też bym niejedną łezkę uroniła, ale wyglądasz ślicznie;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie lepiej ci w takiej fryzurze, dodała ci pazura, wyglądasz bardzo korzystnie, zdecydowanie zmiana na plus jak dla mnie, jeszcze odrobina usmiechu i będzie git :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Duża zmiana. Wyglądasz super

    OdpowiedzUsuń
  17. śllicznie Ci w tych włosach! :D
    a to tylko włosy - odrosną ;)

    pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. baaardzo ładnie! nie żal Ci było? ja raz ścinałam sporo włosów, to płakałam przez 2 dni potem ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. jak dla mnie bardzo fajnie. jakoś tak świeżo wyglądasz i jakby młodziej troszkę? ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. taaaak, wyglądasz bosko! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo korzystna zmiana.:) podobają mi się takie fryzurki i taki kolor włosów, ale niestety mi by takie coś nie pasowało.:D

    OdpowiedzUsuń
  22. oh ... wow ... pretty short ... but it looks gorgeous on you! your eyes are shining!

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie ma co płakać. Wyglądasz fantastycznie:)Wiosenna odmiana...Dla mnie bomba!

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie ma co płakać bo wyglądasz fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie ma co płakać. Wyglądasz fantastycznie:)Wiosenna odmiana...Dla mnie bomba!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz bosko!!! Bardzo Ci pasuje taka fryzura. Dodała Ci duuuużo charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  27. też tak zrobiłam z długich włosów i jeszcze wygoliłam bok zrobiłam na nim wzorki a teraz zaciskam pośladki żeby je zapuścić.Ale wygladasz naprwede b.ładnie jak to mówią ładnemu we wszystkim ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zal mi zawsze scinac dlugich wlosow ale u Ciebie zmiana wyszla bardzo na plus!! Piekna fruzura i kolor, mozna ukladac drapieznie i elegancko. :)!

    OdpowiedzUsuń
  29. jak wczoraj czytałam Twojego posta mówię nieee.... ale kurde, cudo :D świetnie Ci w tych wlosach!

    OdpowiedzUsuń
  30. Moim zdaniem wyglądasz świetnie. Fryzura i kolor odejmują Ci lat, dodają takiej świeżości, lekkości. Jednym słowem - super. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Widać było to dla ciebie trudne, ale wyglądasz świetnie. Super cięcie i kolor. Też chcę taką fryzurkę :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Pieknie,zmiana ogromna ale jaka korzystna,wygladasz swietnie i ten kolor,Wooow

    OdpowiedzUsuń
  33. podziwiam za taką odwagę :) to dość duze posunięcie, co prawda to tylko włoski, odrosną, ale ja osobiście chyba bym się nie odważyła tak drastycznie zmienić herstajla :D
    W każdym razie Ty wyglądasz re-we-la-cyj-nie! :))
    buziaki xoxo

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo fajna zmiana;) miałam kiedyś taką sama fryzurkę również zrobioną z długich włosów;P szkoda, że ja swojego kitka nie zabrałam do domu

    OdpowiedzUsuń
  35. Wyglądasz prześlicznie!!! mega! :)gratuluję odwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Pisałam wczoraj że ci będzie ładnie
    i faktycznie efekt jest niesamowity !
    gratuluje odwagi :P
    zapraszam do mnie, zaglądniesz?

    OdpowiedzUsuń
  37. odważna jesteś!! ale ładnie Ci

    OdpowiedzUsuń
  38. Wow, zazdroszczę odwagi :) Ja od zawsze noszę długie lub półdługie włosy i w takiej fryzurze siebie nie wyobrażam :)
    Ale Tobie pasuje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dziewczyno! Wyglądasz w tej fryzurze jak milion dolarów!
    Bardzo mi się podoba i gratuluję odwagi!

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam bardzo podobnie ścięte włosy :):) Znajomi są zachwyceni wiec koleżanka która Cie obcinała wiedziała co dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  41. pieknie wyglądasz;) pewnie wszyscy co mówili żebyś nie ścinała włosów teraz mówią co innego... Gratuluje odwagi!

    OdpowiedzUsuń
  42. Łaaa. Świetnie :) A gdzie włosy dla mnie? :D:D:D Wyglądasz bardzo ładnie :) Tak z pazurem :]

    OdpowiedzUsuń
  43. do odważnych świat należy:) wyglądasz super zdecydowanie jest za krótkimi fryzurami:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. wow, ale zmiana. Bardzo pozytywna!

    OdpowiedzUsuń
  45. o wiele lepiej Ci w tej fryzurze!:)
    i zazdroszczę odwagi bo ja bym swoich włosów nie obciała aż tak:D

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratuluje odwagi:) fryzura bardzo mi się podoba a szczególnie zdjęcie z obcinania w ostatnim rzędzie kiedy się uśmiechasz:D

    OdpowiedzUsuń
  47. i w rozpuszczonych i w tej nowej fryzurze Ci rownie ladnie. jestesmy kobietami - powinnysmy eksperymentowac! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetnie Ci w tej fryzurce :))

    OdpowiedzUsuń
  49. fryzurka bardzo ładna, musisz być bardzo odważna, że z tak długich włosów pozwoliłaś je tyle skrócić

    OdpowiedzUsuń
  50. podziwiam za odwagę! A nowa fryzurka bardzo ładna, dodaje Ci charakteru.

    OdpowiedzUsuń
  51. Myślę, że wyglądasz bardzo fajnie z tymi krótkimi włoskami!
    Nadają trochę drapieżny wizerunek.

    Pozdrawiam, Syl.

    OdpowiedzUsuń
  52. Ha! widzisz, bardoz pozytywna zmiana. Zazdroszcze..ja sie z dlugimi wlosami uzeram i bede uzerala do konca zycia bo niestety moja szeroka twarz nie wyglada w zadnej innej fryzurze dobrze :/ 3lata temu zdecydowalam sie na radykalne ciecie...potem bylam w depresji przez ponad pol roku :) dlatego niestety..nigy wiecej, pomimo ze bardzo podobaja mi sie takie krotkie fryzury.

    OdpowiedzUsuń
  53. Ale odważna jesteś ;) Ale trzeba przyznać, że wyglądasz teraz niesamowicie!!! Bardzo ci pasuje ta fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń
  54. do twarzy:) też się kiedyś odważyłam na taki szalony krok;D z włosów za ramiona stały się krótkie:) nie żałowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Po ścięciu wyglądasz jak kompletnie inna osoba. Mi się bardzo podobasz w tej krótszej wersji. Wyglądasz o wiele młodziej i tak świeżo :)

    Wiem przez co przechodziłaś, bo ja parę miesięcy temu również zdecydowałam się na ścięcie moich długich włosów. Z tymże ja ścięłam je na boba a u Ciebie widzę od razu bok wygolony, tył też był podgalany... wielki podziw za odwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja juz wczoraj bylam na wielkie TAK, niestety mialam problem z dodaniem komentarza. Myślę (choć osobiście Cię nie znam), że o wiele lepiej oddaje ona Twój charakter. I, co tu dużo kryć, jest bardzo twarzowa i ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  57. łał ja bym się nie odważyła! ale uważam że wyglądasz świetnie w krótkich, mega stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Super wyglądasz:)Ja bym sie chyba nie odważyła na tak diametralną zmianę :P:)Mogłabyś zrobić jakąś notkę na temat tunelu w uszach?:)Buźka

    http://decamerron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Otrzyj łzy, bo to co masz na głowie wgniata w ziemię :D Cudownie Ci w tej krótkiej fryzurce!!!

    OdpowiedzUsuń
  60. pięknie wyglądasz...masz "jaja" kobieto;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Co ty mówisz piękne zdjęcia ;) zmiana bardzo pozytywna wyglądasz tak świeżo :)

    OdpowiedzUsuń
  62. wow!! ogromna zmiana! ale bardzo na plus:) masz teraz takiego 'pazura' w sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  63. kochana slicznie wygladasz !
    dodalo Ci to pazura i kobiecosci :):)

    OdpowiedzUsuń
  64. Powiem Ci, że ślicznie teraz wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  65. Może jak to się zaczęło?Czy np potem ucho może wrócić do "normalności"jak już nie będziemy chcieli mieć tunelu:):P No wszystko hihi:)I czy bolało jak robiłaś industrial? :) Buźka

    OdpowiedzUsuń
  66. Strasznie mi się podobaja takie krótkie fryzurki, mi jednak jest lepiej w długich i takie też mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Ślicznie wyglądasz. Fryzurka dodała Ci takiego pazurka i mnóstwo seksapilu ;p

    OdpowiedzUsuń
  68. I to była dobra decyzja! :)

    OdpowiedzUsuń
  69. kurde byłam na nie, ale teraz zdecydowanie na taak!

    OdpowiedzUsuń
  70. Pięknie wyglądasz.! zupełnie odmieniona :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Świetny kolor!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  72. Wyglądasz fantastycznie :D! Pięknie Ci w zdecydowanym cięciu i w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty