makijaż twarzy: róż MEMEME + mozaika MON AMI

Moje drogie, mam tak mało czasu, że nie mam kiedy nawet tu wchodzić :P ale dziś się postarałam jakoś i pod ostrzał idą 2 kosmetyki do makijażu twarzy :)
-róż do policzków marki MEMEME, który dostałam do testów od sklepu KOSMETYKOMANIA.PL
-pudrowa mozaika rozświetlająca marki MON AMI, którą dostałam od dystrybutora owych kosmetyków;
Na dole postu będzie swatch kolorów obu produktów dla porównania :)

MEMEME Blush Me! Blush box - rozświetlający róż do policzków:
cena: 46 zł
pojemność: 8g
Róże do policzków do pięknego wykończenia makijażu twarzy, można je stosować jako róż na policzki a także do rozświetlenia całej twarzy. Dostępne w 4 kolorach(jasny lalkowy róż, koralowy, ciepły ciemniejszy róż, brąz). Nie testowany na zwierzętach.
 Róż jest w kartonikowym pudełeczku - opakowanie wyglądem bardzo podobne do kosmetyków marki Benefit. Bardzo lekkie. W środku znajduje się podkładka z pędzelkiem, a od spodu wieczka znajduje się lusterko. Opakowanie mimo, iż kartonowe wydaje się być dość solidne, sztywne. Szata graficzna bardzo fajna :) Zapach typowy, pudrowy.
Ja dostałam róż w kolorze ROUGE - czyli wg sklepu świeże czerwone jabłuszko :) Nie wiem jak reszta tych róży, ale porównując róż, który dostałam, ze zdjęciem ze sklepu mogę śmiało stwierdzić, że zdjęcia tego produktu na sklepie są zbyt ciemne, róż w rzeczywistości jest sporo jaśniejszy.
Odcień ROUGE to bardzo fajny ciepły róż, takie pomieszanie koralowego i malinowego koloru, zawiera mega delikatne srebrzyste drobinki rozświetlające, właściwie jak się patrzy na róż w opakowaniu to bym rzekła, że to po prostu delikatna perła na całości. Kolor bardzo fajny, świeży, z początku wydawał mi się taki bardziej lalkowy, ale się z nim polubiłam - bo ciepły różowy kolor jest ciężko dostać, przeważnie róże są bardzo chłodne.
 Jeśli chodzi o pędzelek zawarty w opakowaniu - kolejny produkt bardzo podobny do produktu Benefitu  - pędzelek płaski, białawego koloru. Bardzo miękki i delikatny i o dziwo bardzo ciężko mi stwierdzić czy to włosie naturalne czy syntetyczne. Ja za takimi kształtami pędzelków nie przepadam, ciężko się moim zdaniem tym nakłada róż na policzki - i rzeczywiście trzeba się nim troszkę napracować by nie zrobić sobie tym kresek czy kwadratów na policzkach ;)
Róż MEMEME rouge, cienie do powiek  EVERYDAY MINERALS Touring Act, błyszczyk INGLOT
 Powyżej zdjęcie mojej twarzy właśnie z tym różem - nakładałam normalnym dużym pędzlem a nie tym z opakowania. Jeśli chodzi o używanie tego różu - moim zdaniem bez problemowe, jeśli właśnie nakładamy większym pędzlem. Róż nie kruszy się, jest dość zbity, fajne jest to że można sobie dawkować jego ilość, z początku pokazuje się na twarzy bardzo delikatnie, dopiero po następnym razie się wzmacnia. Plam nie zauważyłam by robił. Ja na swoją buzię podczas dnia nie zwracam wielkiej uwagi - podpieram się często rękami, przecieram itd - róż bez problemu większość dnia wytrzymuje.
Jakościowo wydaje mi się lepszy od np Inglota - ale nie jest tak intensywny.
Generalnie produkt całkiem fajny, ładnie wygląda na półce, no i na twarzy oczywiście też :)



MON AMI Puder rozświetlający 5 color mosaic:
cena: 13 zł
pojemność: 12 g
Naturalnie miękki puder prasowany, który dzięki zawartości rozświetlających drobinek dodaje makijażowi wyjątkowej elegancji. Złączone pięć kolorów pozwala uzyskać efekt naturalnej, złotawej opalenizny. Występuje w czterech odcieniach - w każdym znajdują się i kolory ciepłe i zimne, co pomaga w uzyskaniu naturalnego efektu i odpowiedniego koloru.

 Puder w przeźroczysto-srebrnym  plastikowym opakowaniu zamykanym na zatrzask, bez lusterka, bez gąbeczki do nakładania. Pachnie dużo intensywniej niż róż MeMeMe opisany powyżej. Zawiera mozaikę z 5 różnych kolorów - 2 ciemniejsze brązy, 2 jaśniejsze beżo-brązy, 1 lalkowy chłodniejszy róż - każdy z tych kolorów jest troszkę inaczej wykończony, jedne perłowe, inne z drobinkami większymi bądź mniejszymi.
 Produkt jest dość miękki, łatwy do nabierania pędzlem czy palcami - przy nabraniu produktu pędzlem zostaje dużo produktu w postaci sypkiej jeszcze na kosmetyku - co mnie dość drażni bo za każdym razem muszę zdmuchiwać ;)
Kosmetyk przeznaczony jest do rozświetlania całej twarzy, nadając jej świeżości, świetlistości, naturalnej opalenizny - jak dla mnie na całą twarz się nie nadaje. Raczej do rozświetlenia kości policzkowych - niestety na zdjęciu nie pokazał mi się efekt, a daje bardzo delikatne rozświetlenie co jest fajne jeśli ktoś nie lubi konkretnego świecenia się. Nadaje się jako róż - do pań z bardzo jasną cerą, bo robi taki jakby delikatny naturalny rumieniec - do pań z ciemniejszą cerą niestety jako róż nie wypali bo będzie nie widoczny. No i niespodzianka - fajnie sprawdza się jako cienie do powiek! Malowałam palcem bo łatwiej było zabrać pojedynczy kolor. Tutaj efekt:
Więc można go określić jako fajny wielozadaniowy produkt, a do tego bardzo tani, tym bardziej patrząc na jego dużą pojemność.
Na powiekach nie zniknął bardzo szybko, ale polecam stosować na bazę bo jest bardziej wyrazisty efekt i co oczywiste lepsza trwałość. Na policzkach - dość łatwo się ściera, więc po jakimś czasie trzeba poprawić.

A tutaj porównanie produktu MEMEME z MON AMI :)

I jak Wam się podoba? Macie któreś z tych produktów?
Zapraszam na fanpage Kosmetykomanii  oraz Mon Ami (klik w nazwę!), będziecie miały stałe info o nowościach, promocjach, konkursach itd :)

Komentarze

  1. Ten pierwszy ślicznie się na Tobie prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne kolorki ;) uwielbiam róże w każdej postaci ;) piękne makijaże ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogromnie podobają mi się róże MeMeMe, szczególnie ten odcień oraz Coral. Może za jakiś czas zrobię sobie "mały" prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się ten róż z MeMeMe i z chęcią bym go wypróbowała, ale troszkę za wysoka cena jak na kosmetyk, który wygląda jak podróbka Benefita:)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne kolory! mon ami biję mememe na głowę moim skromnym zdaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki piękny ten makijaż smoky:)

    OdpowiedzUsuń
  8. obydwa makijaze bardzo ladne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. zadnego z produktow nie znam ale roz bardzo mi sie podoba - super odcien

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty