Essence Breaking Down + odżywka X-Lash

Dziewczyny! W pierwszej części chciałam przypomnieć Wam o konkursie makijażowym na moim blogu, w którym trzeba wykonać makijaż inspirowany Sagą Zmierzch :) W konkursie do wygrania zestaw kosmetyków Essence... jako, że zgłoszenie dopiero jedno, postanowiłam dorzucić do nagrody jeszcze jeden kosmetyk! Czyli najbardziej pożądany lakier z całej serii kosmetyków Essence The Twilight Saga - Breaking Dawn 2 w kolorze Alice had a vision-again! Zobaczcie to fioletowo brokatowe cudeńko!
Tutaj link do konkursu: KLIK - a reszta nagród prezentuje się tak:
Chyba nie dacie tak łatwo wygrać pierwszej dziewczynie, która zgłosiła swój makijaż co? Zostało kilka dni!

**********************************

Dzisiaj dotarła do mnie paczuszka od sklepu NUTRIMEDICIN, a w niej naturalna odżywka do rzęs X-LASH! Niesamowicie się cieszę i już od dzisiaj zaczynam stosować, foto przed już zrobione, ale wszystko Wam pokażę niebawem :) Mam nadzieję, że ta odżywka zadziała na mnie lepiej niż LashFood.
Trzymajcie kciuki :)

Komentarze

  1. zachecajoco;) a lakierek juz mam;) jest fajny

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja teraz zaczęłam testować ta odżywkę z Revitacell ciekawa jestem rezultatów :) Cos zmaluje na Twój konkurs jak czas pozwoli :)Dziewczyny budźcie się do konkursu!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzięłabym udział w konkursie, ale zupełnie nie mam pomysłu na makijaż ;b Może jak mnie olśni to coś sobie na oczku pomaluje.
    A kolor lakierku bardzo ładny, wydaje mi się że moja siostra ma podobny ;) Choć ja w dzień nie lubię używać tak ciemnych lakierów, jakoś mnie to przeraża ;b

    OdpowiedzUsuń
  4. Nagrody jak najbardziej kuszące! Aż żałuję, że nie mam zdolności w tworzeniu makijżu :(

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny ten brokatowy fiolet!!

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa jestem tej odzywki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czekam na relacje ze stosowania odżywki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty