Wampirczy konkurs!

Dziewczyny, będąc dziś w drogerii Natura postanowiłam zorganizować dla Was konkurs makijażowy!
Jak wiadomo, wyszła najnowsza limitowana kolekcja kosmetyków ESSENCE związanych z ostatnią częścią Sagi Zmierzch  - postanowiłam kupić dla Was kilka kosmetyków z tej kolekcjii i zorganizować konkurs :)
Tak się prezentuje nagroda:

W zestawie brokatowy eyeliner, złotawa pomadka, róż do policzków i 2 pigmenty(ciemny soczysty fiolet i jasne złoto), a także dorzucam lakier do paznokci - wartość nagrody to 64 zł. Wszystko nowiutkie, dzisiaj kupione :)

Co trzeba zrobić by wygrać?
1. Wykonać makijaż inspirowany Sagą Zmierzch - nie musi to być typowo wampirzy makijaż na którejś z głównych postaci, możecie uwolnić swoją wyobraźnię, zainspirować się wilkołakami, ciekawymi miejscami i sytuacjami z filmu czy książki. Może to być klasyczny makijaż, a może to być makijaż na całej twarzy czy szyi, bardziej artystyczny czy jakikolwiek chcecie.
2. Zdjęcia makijażu (dowolna ilość) wrzucacie na swoim blogu w oddzielnym poście, w którym piszecie również o konkursie podając do niego linka, a także opisujecie źródło swojej inspiracji;
*jeśli nie macie bloga, możecie umieścić zdjęcia na facebooku, w oddzielnym albumie - album musi być publiczny, czyli każda osoba może go oglądać bez względu na to czy macie tę osobę  w znajomych czy nie;
3. Zdjęcia mają być wykonane amatorsko - zgłoszenia z profesjonalnych sesji zdjęciowych nie będą brane pod uwagę.
4. Linka do wpisu konkursowego umieszczacie w komentarzu pod tym wpisem do dnia 8 grudnia 2012 roku.
5. W ciągu 3 dni wyłonię zwyciężczynię, do której trafi zestaw kosmetyków Essence. Nagrodę wysyłam na terenie Polski.

Wygrywa tylko jedna osoba. Liczy się głównie kreatywność!!


Komentarze

  1. jak znajdę czas to wezmę udzial :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ech ja jestem kiespka w makijażach ;( więc powodzenia Kkochani ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł :) Nagroda powiązana z tematyką konkursu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam i polecam pigmenty ! Są super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pigmenty z tej serii są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a czy rysowanie na facechartach wchodzi w grę?

    OdpowiedzUsuń
  7. Wampirzy, a nie wampirczy! braki edukacyjne jak widać już wychodzą....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że wampirczy jest błędem :):) Specjalnie tak jest napisane.

      Usuń
    2. jasne, niezła ściema

      Usuń
    3. jakbym tego nie zrobiła specjalnie tylko przypadkiem to poprawiłabym błąd.

      kocham hejterów ;]

      Usuń
    4. hehe ale buły :) każdy teraz taki wykształcony sze asz lep poli :D Oj chyba się zdecyduje na ten konkurs :)

      Usuń
  8. kolejny swietny konkurs;)
    musze sie zabrac do roboty;D

    OdpowiedzUsuń
  9. JA teraz pewnie wszystkich zaskoczę...... nie widziałam ani jednej części Zmierzchu;( muszę nadrobić zaległości jak znajdę czas....

    OdpowiedzUsuń
  10. powodzenia wszytskich :D

    OdpowiedzUsuń
  11. http://nataup.blogspot.com/2012/11/the-twilight-saga.html

    OdpowiedzUsuń
  12. a jak ktoś nie ma ani bloga ani fb?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to niestety nie ma jak wziąć udziału w tym konkursie

      Usuń
  13. Jestem kiepska w makijażach (nigdy nawet nie używałam cieni - oh wstyd ;]) ale spróbuję - muszę tylko ogarnąć, czy moja wizja jest do wykonania :D

    OdpowiedzUsuń
  14. PS można wykonać tylko jeden makijaż, czy np dwa?:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiem, czy warto się w ogóle zgłosić (oczywiście nagrody są kuszące, ale makijaż.. już nie za fajny) - http://kosmetycznyraj14.blogspot.com/2012/12/konkurs-u-matleeny.html

    OdpowiedzUsuń
  16. http://pannaagataaa.blogspot.com/2012/12/makijaz-inspirowany-saga-zmierzch.html

    Jeżeli chodzi o inspiracje,to nie przeglądałam żadnych zdjęć ani filmów po prostu miałam zarys tego makijażu w głowie a trakcie malowania powstawały nowe pomysły ;
    Pozdrawiam,
    Panna Agataaa

    OdpowiedzUsuń
  17. http://berypassions.blogspot.com/2012/12/wampirczy-konkurs-u-matleeny.html

    Chciałam żeby wyszło poprostu mrocznie z przerostem brwi:P. To jest głowna cecha z jaką kojarzy mi sie wampir:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chcialabym wziac udzial,postaram sie cos zmalowac:)

    OdpowiedzUsuń
  19. hymmm czas coś zrobić, a moze akurat wygram!

    OdpowiedzUsuń
  20. http://dytka.makeup.pinger.pl/m/15783060/konkurs-u-matleeny
    to jest moja propozycja ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. http://soczek1710.pinger.pl/m/15784514/konkurs-u-matleena

    OdpowiedzUsuń
  22. No jak Zmierzch to musi być wampir, no nie mogłam nie skorzystać z okazji żeby znów w takiego nietoperka się zmienić :D

    http://magicgrey.blogspot.com/2012/12/wampirzyca-po-raz-drugi-czyli-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  23. a tu moja propozycja: http://makeup-farbstift.blogspot.com/2012/12/wampirzy-makijaz.html

    OdpowiedzUsuń
  24. http://nattpeppermint.blogspot.com/ Moja wersja tego makijażu

    OdpowiedzUsuń
  25. Biorę udział , oto moja propozycja :
    http://konsultantkaania.blogspot.com/2012/12/makijaz-inspirowany-saga-zmierzch.html

    OdpowiedzUsuń
  26. o kurcze... za późno :( A ja sobie ubzdurałam, że konkurs jest do 10 grudnia :( eh, szkoda.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty