HALLOWEEN-owe malowanie 2012 :P

Dzisiaj pora na Halloweenowego posta :P No to chronologicznie pisząc...
Kilka dni temu odbyła się u mnie w domu sesja zdjęciowa, modelką była Patrycja Lorek, a fotografował Tomek Pluszczyk :) Jako, że z innymi modelkami trochę nam nie wypaliło, mój pomysł na stylizację Patrycji umarł śmiercią naturalną i na spontanie wymyśliliśmy krwiste zdjęcia :P
Przez spontaniczną sytuację, nie miałam w swoich zasobach gęstej krwi, która by wolno spływała po skórze modelki, miałam tylko rzadką, wręcz taką o konsystencji wody, która baaardzo szybko spływała... I wiecie co pomieszałam? Tą własnie krew, z gęstym bezbarwnym błyszczykiem i teraz uwaga... maską algową Jadwigi!!! Haha był to strzał w dziesiątkę, bo jak wiadomo algi ładnie zastygają na skórze :D:D I takim oto sposobem powstała ta sesja...
Patrycja nie ma najmniejszego problemu z mimiką twarzy, więc bez najmniejszego problemu szło z nią zrobić takie zdjęcia :)
Jeśli chodzi o kolejne moje Halloweenowe poczynania, to mogę napisać śmiało o halloweenowej imprezie, na której byłam u mojej siostry :P Tam wraz z moim mężem wcieliliśmy się w "młodą parę", trochę poturbowaną i lekko gnijącą :P Pierwszy raz w życiu nosiłam soczewki, jezu jakie to straszne ustrojstwo! :P
 Niestety nie mam żadnej foty, na której ładnie by było widać moją potarganą suknię ślubną ;p
 No a w środe, 31.10, makijaże robiłam w katowickim klubie LEMONIADA  - zawsze tam maluje na jakiś większych imprezach :P
Tym razem na Halloween pomógł  w makijażach Tomek Czekalski, który zajmuje się charakteryzacją -zapraszam na jego bloga o charakteryzacji:) Więc poparzenie na policzku pewnej pani, a także wielką ranę na szyi, którą zobaczycie poniżej robił właśnie on :) Reszta wszystko mojej roboty, z tym, że niestety, przy takim ogromie osób, która tam była, makijaże wykonywane były w bardzo krótkim czasie, więc nie było mowy o staraniu się ;p





 Tutaj cała nasza ekipa:P
I to chyba na tyle z tegorocznego Halloween :P W przyszłym roku i ja będę charakteryzować, a nie bawić się w takie mejkapiki :P



Komentarze

  1. Zdjęcia z zakrwawioną twarzą- mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow te zdjęcia z sesji są genialne :D takie realistyczne i wgl :D a na imprezie widać że dobrze się bawiliście :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sesja, zwłaszcza to ostatnie zdjęcie takie realistyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. to z krwia mnie przerazilo, wyglada baaaaaaaardzo realnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaaa. Szkoda,że nie masz zdjęć w całej okazałości ;] Musieliście świetnie wyglądać ;] A pierwsza charakteryzacja jest świetna ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super makijaże! :D Ja niestety nie zdążyłam z makijażami na halloween.. moze w następnym roku coś wymaluję

    OdpowiedzUsuń
  7. poczułam krew w ustach od samego patrzenia :D super sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się twoje wersja i dziewczyny z rozciętą szyją :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale krwista sesja ;) Niektóre charakteryzacje bardzo realistycznie, aż za bardzo ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta dziewczyna niby we krwi wygląda jakby się dżemem wysmarowała nie krwią sztuczną. Zdjęcie mega słabizna. fotograf się nie popisał.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogień ;) dziękuję za współpracę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne, świetne jeszcze raz świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. 3 zdjecie z krwistej sesji jest swietne wogole najlepsze i the best ! :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty