Mineralny podkład PROTO-COL + prośba

PROTO-COL Wypiekany podkład mineralny:
pojemność: 9 g
cena: 159 zł
Wypiekany podkład mineralny pozbawiony alergenów, zawiera olejek jojoba, witaminy A,E,F, ekstrakty lawendy, zielonej herbaty itd. Formuła odbijająca światło, dostosowuje się do różnych kolorów cery. Wygładza, ujednolica jej kolory, nie osypuje sie, nie zostawia smug.
Dostępny w 3 kolorach.
To co rzuca się w pierwszej kolejności naszym oczom to przepiękne i tym samym solidne opakowanie! Fuksjowo-różowy kartonik, z którego wyciągamy podkład w opływowym opakowaniu, błyszczy się niczym bombka choinkowa i może śmiało zastępować lusterko! Zdjęcia nie oddają uroku opakowania niestety, ale musicie wierzyć na słowo, że jest piękne!
W środku znajduje się również niewielkie okrągłe lusterko :)
Ja dostałam kolor DOVER - to najjaśniejszy z odcieni, przeznaczony do cer jasnych, porcelanowych. Ja jeszcze mam pozostałości opalenizny z lata i podkład jest dużo jasniejszy od mojej skóry, ale tak jak producent twierdzi, podkład dobrze się dopasowuje do cery i wcale nie narzekam na zbyt jasną twarz po jego nałożeniu :)
Podkład na żywo wygląda ciut jaśniej niż na powyższych zdjęciach, ma wypukłą wypiekaną formułę i jego kolor to mozaika jaśniejszych i ciemniejszych tonów, matowych i rozświetlających.
Podkład bardzo łatwo się nakłada na naszą twarz za pomocą pędzla kabuki, ładnie się rozprowadza, równomiernie, całkiem dobrze kryje  - poniżej zdjęcie bez użycia żadnych korektorów (po lewej stronie zdjęcia twarz z podkładem):
Jedyny minus aplikacji to to, że podkład troche kruszy się w opakowaniu gdy dotkniemy go pędzlem, nie przepadam za takim zasypanym opakowaniem, ale na szczęście da się to łatwo zebrać na pędzel i dołożyć na naszą twarz:)
Podkład daje rozświetlone wykończenie... ale nie widać żadnych drobinek brokatów czy czegokolwiek innego, skóra sprawia wrażenie matowej, ale lekko połyskującej, odbija światło, wygląda bardzo świeżo. Nie wysusza skóry.
Podkład utrzymuje się długie godziny na naszej skórze, jednak w przypadku mojej skóry mieszanej(w kierunku do tłustej) bardzo szybko się zaczynam świecić.
Produkt się wydaje być doć wydajny, używam go już 2-3 tygodnie i nawet wypukłość nie zniknęła, wyglada prawie tak jak nowy.
Cena jest niestety dość wysoka, ale patrząc na to opakowanie to nie ma czego żałować :P:P
Pamiętajcie, że na hasło MATLEENA macie w sklepie Proto-col 10 % zniżki!!


************************************

A teraz mała prośba do Was :) Biorę udział w konkursie organizowanym przez Biar Beauty Group. Każda z Was, która posiada facebooka może zagłosować na moją pracę tutaj: KLIK
Konkurs karnawałowy, wrzuciłam tam swoją dość starą pracę z wenecką maską :) Dziękuje Wam za każdy oddany głos :)

Komentarze

  1. Głosik dodany ;-)
    Piękna maska a te usta idealne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad zakupem wypiekanego podkładu Proto-col- mam już drugie opakowanie sypkiego pudru matującego tej marki.
    To dla mnie zdecydowanie najlepszy produkt tego typu, jakiego kiedykolwiek używałam!
    ( a porównanie mam dość szerokie- od pudrów firm pokroju Rimmela, poprzez Everyday Minerals, aż do Chanel czy Bobbi Brown ;))

    PS. Twoja praca konkursowa jest piękna! Szczerze życzę Ci wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zainteresował mnie ten podkład, zwłaszcza że poszukuję jasnego. Jednak przy takiej cenie wolałabym mieć najpierw próbkę bo często nawet jasne podkłady są dla mnie za ciemne. Szkoda że nie ma próbek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Modelka na zdjęciu konkursowym to Sandra J. ;> Dobrze poznaję ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zagłosowałam, życzę wygranej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam ten podkład i u mnie fajnie się sprawdza;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cena faktycznie wysoka dość. Ciekawe, czy na długo starcza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że tak... używam go już troche czasu i nawet wypukłość nie zniknęła :)

      Usuń
  8. Zaglosowane! Proszę o rewanz:

    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=494930733863184&set=a.487419121281012.107712.151926044830323&type=1&theater

    Pozdrawiam
    AgataOZ

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie sfotoszopowane ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś ten podklad mnie nie zachwycił, nie podoba mi się jakoś jego efekt :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dziwne,... ja zawsze mam zapakowany bardzo porządnie produkty tej marki. 2 kosmetyki w podobnym opakowaniu już dostałam i wszystko z nimi jest ok do tej pory

      Usuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty