INGLOT + prezent dla Was!

Cześć dziewczyny! Czasu mi brakuje by tu pisać recenzje, ale myślę, że dziś wieczorem lub jutro rano to nadrobię :P
Wczoraj oczywiście wstąpiłam do Inglota i nie mogłam oprzeć się zakupom z nowej kolekcji :P
Oto moje zakupy:
 3 cienie do powiek z najnowszej kolekcji - kolory genialne! Szczgólnie sie cieszę z tych różo-bordo-czerwieni i zgniłej zieleni, bo zgniłą zieleń ciężko dostać, a tu proszę! Minus jest taki, że cała nowa kolekcja ma masę srebrnych drobinek w sobie, a miałam nadzieję, że jak poprzednie będą matowe. No ale cóż...
Kupiłam również lakier do paznokci - takie pomieszanie fioletu z brązem, bardzo ładny :P Niebawem porecenzuje moje lakiery z Inglota.
 No i w zestawie znalazły się też rzęski, musiałam kupić w końcu jakieś ciekawsze bo większość mam dość naturalnych w swoim zestawie :P
W związku z tymi zakupami, moja paleta 40 cieni Inglota wygląda obecnie tak:
No i ponownie, w związku z tymi zakupami, ogłaszam mini rozdanie!
Kupując tamte 3 cienie, z mojej palety dużej musiałam 3 cienie wyjąć... wyjęłam te, których prawie wcale nie używam, zużycie jest całkowicie minimalne! I te 3 cienie wsadziłam do nowo kupionej paletki magnetycznej. Prezentuje się to tak:
Jeśli któraś z was by chciała otrzymać tą paletkę, wystarczy napisać w komentarzach chęć otrzymania jej i nick pod jakim obserwujecie bloga! To wszystko!
Zgłaszacie się do północy w sobotę. W niedzielę ogłoszę zwyciężczynię!

Komentarze

  1. Wyrażam chęć otrzymanie paletki :)
    Obserwuję jako: KasiaS1980
    Ps. Ja mam szlaban na Inglota ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym otrzymać tą paletkę cieni. Obserwuję jako PureMorning.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie przygarnę paletkę :)
    Obserwuję jako JealousJelly

    OdpowiedzUsuń
  4. Z wielką chęcią chciałabym otrzymać tę paletkę ♥ Zakochałam się w tych cieniach od pierwszego użycia a jeszcze te kolorki! BOMBA! ;)
    Obserwuję jako: Vejjs.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym otrzymać paletkę :))
    Obserwuję jako: patii12

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem rowniez zainteresowana :)
    obserwuje jako: enchanterka

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo chętnie przygarnę :)

    Obserwuje jako Karolina_21
    mail : karolinapolkoszek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. wyrażam chęć otrzymania paletki
    obserwuje jako ;saharu
    Ja mam tylko puder z inglota nie miałam okazji na nic innego

    OdpowiedzUsuń
  9. Chcę ją :)
    Obserwuję jako: fanglefashion

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyrażam CHĘĆ :D
    Ale rzęsy czadowe... mrau :)

    angelmakeupworld@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo chciałabym wylosować paletkę :)
    Obserwuję jako: dagmarka_pink

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyrażam chęć oczywiście:D
    Obserwuję jako: Alicja Anna (Gyaruru)
    Jedne z ulubionych kolorów są, hi:D

    OdpowiedzUsuń
  13. o! z chęcią przygarnę te 3 cienie - kolorki bardzo ładne i 'moje' :)
    obserwuję jako: moniak85

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo chcę otrzymać paletkę ;)
    obserwuję jako pati8821

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyrażam chęć otrzymanie paletki :)
    Obserwuję jako: kafetka
    anastazja1923@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Z ogromną chęcią przygarnę paletkę:)
    Obserwuję jako Arianna

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też chętnie przygarnę paletkę :)

    Obserwuję jako: Patrycja Miczek :)

    Prześliczne kolorki tych cieni, które kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chciałabym oj chciała :)
    Obserwuję jako: Oliwia

    OdpowiedzUsuń
  19. Chcę.:)
    Obserwuję jako Polly.:)

    OdpowiedzUsuń
  20. marzę o tej paletce i chce ją otrzymać
    obserwuję jako ; pplatyna

    p.s Takie kolorki idealnie bym wykorzystała do rożnych makijaży ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo chętnie przygarnę te cudną paletkę:)
    Obserwuje jako Farizah

    jeszcze nigdy nie miałam kwadratów z inglota hmmmm fajnie to wygląda:) może się przełamię
    czy mi się wydaje czy te trojki z inglota są perłowe? dotychczas myslałam że są tylko matowe hmmm:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A przeczytałaś co napisałam?:P nie są perłowe, mają drobinki brokatu - niestety.

      Usuń
  22. Bardzo chętnie otrzymam tę paletke:)
    Obserwuję jako: lacquer-maniacs

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyrażam chęć otrzymania takiej paletki

    Obserwuję jako: martaa-magdaa

    OdpowiedzUsuń
  24. ja bym chętnie przygarnęła taką paletkę :)

    Nick: Anuśśś

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyrażam chęć otrzymanie paletki ;]
    Obserwuję jako: Justyna

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj chcę!
    Obserwuję jako Skarletka :)
    A do Inglota chyba się dzisiaj przejdę :)))

    OdpowiedzUsuń
  27. obserwuje jako rossnett
    chcialabym otrzymac paletkę
    niestety teraz nie mam kasy na kosmetyki, calosc idzie na moje nowo narodzone dzieciatko

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się! Uwielbiam cienie Inglota, więc z wielką chęcią biorę udział w rozdaniu :)
    Obserwuję jako : Invierno Beauty
    mail : paulina.zimolag@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Również wyrażam chęć otrzymania paletki:)
    Obserwuję jako: Women's World

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się po cienie bo kolory są śliczne :)
    Obserwuję jako: Kruszynka

    OdpowiedzUsuń
  31. wyrazam chec otrzymania paletki
    obserwuje; joanna grabowy

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się bardzo chętnie :)
    Obserwuje jako: mixoflifetestuje

    :)

    OdpowiedzUsuń
  33. również wyrażam chęć :)
    obserwuję jako Paulina

    OdpowiedzUsuń
  34. Chętnie przygarnę paletkę :)
    Obserwuję jako MonikaB

    OdpowiedzUsuń
  35. Chętnie przygarnę tę paletkę! :)
    Obserwuje jako: ann

    Ogólnie to całą resztę też mogłabym przygarnąć. :> ;DD
    Zazdroszczę kolekcji!

    OdpowiedzUsuń
  36. Wyrażam chęć otrzymania paletki :)
    Obserwuję jako : to7bmakeup

    Podziwiam te twoja palete cieni. Jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetnie wyglądają te cienie ;]
    Spróbuję ;]
    Wyrażam chęć posiadania paletki :D
    Obserwuję jako Inaccessible ;]

    OdpowiedzUsuń
  38. Witam, przyznam że takich kolorów w swoim zbiorze nie posiadam dlatego wyrażam ogromną chęć otrzymania tej paletki.
    Obserwuję jako Jowita W
    PozdraWIAM JowI :))

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja również jestem chętna!
    Obserwuję jako Morrora

    OdpowiedzUsuń
  40. Ooo chętnie bym przygarnęła, bo mam ciężko dostęp do Inglota :(
    Obserwuję jako: mentoska

    OdpowiedzUsuń
  41. Wyrażam chęć otrzymania paletki.
    Obserwuję jako: Avenindra Rosjaneczka

    OdpowiedzUsuń
  42. Chciałabym otrzymać paletkę ;)
    Obserwuje jako: Blanka
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Również jestem chętna do otrzymania paletki, kolorki są bardzo fajne :)
    Obserwuję jako: Carmilla Make-up :)

    OdpowiedzUsuń
  44. chętnie przygarnę paletki:) obserwuję jako Alutka.
    ZAPRASZAM DO MNIE: http://alutka-nails.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. chętnie przytulę paletki:) obserwuję jako Alutka, ZAPRASZAM DO MNIE: http://alutka-nails.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. chętnie przytulę paletki:) obserwuję jako Alutka, ZAPRASZAM DO MNIE: http://alutka-nails.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. zgłaszam się :)
    obserwuję jako olua :)

    OdpowiedzUsuń
  48. pewnie ze sie zgłaszam tym bardziej ze odcienie w paletce sa jak najbardziej moje. Obserwuje jako kropeczka33

    OdpowiedzUsuń
  49. Wyrażam chęć otrzymania paletki Inglot 3 :)
    Obserwuję: Elizabeth-Harmony

    OdpowiedzUsuń
  50. Też skusiłam się na ten lakier, bo to chyba 368, tak? Ja kupiłam jeszcze dwa inne z tej kolekcji, bo są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, to właśnie ten ;p mi też się cała kolekcja podoba, ale mogli zrobić jakiś jeszcze ciemniejszy kolor, niż te które są

      Usuń
  51. Ale masz paletę! :) Niedługo europaleta nie wystarczy :) gratuluję podjęcia decyzji o pozbyciu się cieni, ja nie mam takiej siły wewnętrznej :P Środkowy mnie się podobie :) Wyrażam chęć :)
    Obserwuję jako: beauty-labyrinth

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękne cienie, szczególnie ta zgniła zieleń ;) Ja muszę w końcu wypróbować jakieś mazidła kolorowe od inglota, przechodzę obok niemal codziennie i ani razu się nie skusiłam :P

    Więc i ja wyrażam chęć,
    obserwuję jako Madame Peacock ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo bardzo chciałabym otrzymać ową paletkę :)
    obserwuję jako liwkaliwka.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Chętnie przyjmę te piękne cienie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Chętnie otrzymam paletkę cieni :)
    Nick: Renata Woźnicka

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Wyrazam chęc otrzymania paletki!;)
    Obserwuje jako :BeryPassions
    milego dnia;)

    OdpowiedzUsuń
  57. chętnie przytulę:)
    Rainy girl is me

    OdpowiedzUsuń
  58. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: anioleek89

    OdpowiedzUsuń
  59. Zgłaszam się ;)
    Obserwuję Twojego bloga jako Margaretka
    Śliczne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Zgłaszam się :)
    Obserwuję Twojego bloga jako Margaretka :)
    Ps. Piękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Chciałabym otrzymać paletkę :)
    Obserwuję jako dziewczyna mojego chłopaka

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Zgłaszam się, nigdy jeszcze nie miałam inglota :(
    Obserwuje jako; Magdalena x

    OdpowiedzUsuń
  63. Chcę otrzymać paletkę :)
    Obserwuje jakos kinia483 .
    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Wyrażam chęć otrzymania paletki:)
    Obserwuję jako SexiChic
    Mail: sexichic@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. Zgłaszam się po paletkę. Obserwuję jako: nikt_wielki_ona.

    OdpowiedzUsuń
  66. Oczywiście, że chęć na Inglota jest :) Nick: Kasia

    OdpowiedzUsuń
  67. Te rzęsy są boskie :) a twoja paletka robi wrażenie :) A do mini rozdania z chęcią się zgłoszę - obserwuję jako Chelsea-Lena

    OdpowiedzUsuń
  68. Wyrażam chęć otrzymanie paletki!
    Obserwuję jako: merrus

    OdpowiedzUsuń
  69. Witam
    Wyrażam chęć otrzymania paletki cieni ;-)
    Obserwuję jako Joanna Asiorek

    OdpowiedzUsuń
  70. bardzo bardzo chciałabym przygarnąć ta paletkę:)
    obserwuje jako: angelikaa172
    e-mail: angelika.nehring@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. Chyba zaczynam wciągać się w Inglota :) mam już całą liste cieni do kupienia :D

    Wyrażam ogromną chęć przygarnięcia 3 cieni :]
    Obserwuję jako MsGosia.

    OdpowiedzUsuń
  72. Nie miałam jeszcze nigdy cieni z Inglota, więc chętnie bym je przyganęła.
    obserwuję jako car00lina ;)

    OdpowiedzUsuń
  73. No to i ja! Chętnie przygarnę, obserwuję jako Martucha

    OdpowiedzUsuń
  74. chętnie ją przygarnę.
    Obserwuję jako Anna Osadnik

    OdpowiedzUsuń
  75. Chętnie ją przygarnę.
    Obserwuję jako Anna Osadnik

    OdpowiedzUsuń
  76. ja równiez wyrazam chęc :)
    obserwuje jako buka123

    OdpowiedzUsuń
  77. Trzeci kolor z paletki- przepiękny!
    Obserwuję jako: Kopalnia Szczęścia

    OdpowiedzUsuń
  78. Jeszcze nie miałam okazji zakupić sobie nic z Inglota, więc chętnie przygarnę:)
    Obserwuję jako: Agnessa

    A co do zakupów to piękne rzęsy, z cieni najbardziej podobają mi się te w odcieniach czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  79. z chęcią przygarnę paletkę :) cieni Inglota nie posiadam tym bardziej jestem ciekawa :)
    obserwuję jako: iwillbethereonly4u

    OdpowiedzUsuń
  80. ja także chętnie bym przygarnęła tę paletkę:)
    -obserwuję jako nika88

    OdpowiedzUsuń
  81. Chciałabym paletke ;)
    Obserwuje jako nevermind

    OdpowiedzUsuń
  82. Hej, zazdroszczé tej paletki, sama kompletuje swojá, dlatego chciabym otrzymac paletké
    obserwuje jako iwi piwi
    :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Przechodziłam dzisiaj obok Inglota i z trudem oderwałam palce od lakieru, który pokazałaś. Piękny jest, ale sobie podarowałam. Mimo to nadal kusi :P

    Z chęcią dam im nowy dach nad głową :D
    Obserwuję jako Kokodylek.

    OdpowiedzUsuń
  84. Chętnie przygarnę, tym bardziej, że nigdy nie próbowałam cienie Inglot.
    Obserwuję jako: Gabiq

    OdpowiedzUsuń
  85. Ja również chętnie się nią zaopiekuję :)
    Obserwuje jako Aga
    e-mail: aggaa94@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Bardzo bardzo chciałabym paletkę ;)
    Obserwuję jako srebrnaLENTI

    OdpowiedzUsuń
  87. Chętna :) ten rudy cień jest mega! :)Obserwuję jako Kawaii-doll
    gabi01091995@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  88. Z chęcią przygarnę:)
    Obserwuję jako: Natalia
    Mail: noelle892@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  89. Z chęcią przygarnę:)
    Obserwuję jako: Natalia
    Mail: noelle892@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Chciała bym wziąć udział ;)
    Obserwuję jako paulusia;D
    paulinahamiga@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  91. Wyrażam chęć :D
    obserwuje jako Diane.♥

    OdpowiedzUsuń
  92. również wyrażam chęć na otrzymanie paletki :) śliczne kolory! :)
    obserwuje jako hondzia5xd

    OdpowiedzUsuń
  93. Piękny róż! To i ja się zgłoszę, a co! :) Obserwuję jako Anika

    OdpowiedzUsuń
  94. Zgłaszam się :)
    Obserwuje jako Juli
    julia.wojtowska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  95. Bardzo chętnie się zgłoszę.
    EwelinaHell
    ewe_hell_m@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  96. no jasne, że chcę :) obserwuję jako mejkapyrenaty r.jackowska@o2.pl :] fajne te kolory nowe z inglota. nie przeszkadza, że w jednym wkładzie trikolor?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, bo przeważnie są to kolory których mało używam - wiec nawet lepiej ;p

      Usuń
  97. Jestem chętna;)
    jungledrum@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  98. Pewnie , że chcę :)
    Oluśka
    cosasyminimas@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  99. Chętnie się nimi zaopiekuję :)
    Obserwuję jako Rudaśka

    OdpowiedzUsuń
  100. To by bylo pierwsze moje cienie z Inglota hihi:) Pewnie ze chce moze mi sie poszczesci:)
    Obserwuje jako AlexTwit
    aleksandram660@hotmail.es
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  101. ja też ja też :)), obserwuję jako santhaMargheritaa Pozdrawiam !:)

    email. santamargheritaa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  102. To by bylo pierwsze moje cienie z Inglota hihi:) Pewnie ze chce moze mi sie poszczesci:)
    Obserwuje jako AlexTwit
    aleksandram660@hotmail.es
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  103. Ja ja chcę ! Cienei nigdy dośc :)

    Obsewruje jako Mika
    mikalifestyl@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  104. Zgłaszam się, bo mam chrapkę na paletkę ;)
    nick: Hajnówka
    mail: thehajnowka@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  105. chętnie przygarnę je na swe patrzałki;)
    sidebyside93@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  106. Bardzo chętnie przygarnę paletkę :)
    Obserwuję jako Zuela
    zuella.m@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  107. Bardzo chętnie przygarnę paletkę :)
    Obserwuję jako Zuela
    zuella.m@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  108. Śliczne kolory :) Chętnie się zgłoszę - Nath - 19thfeb@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  109. Strasznie podoba mi się ten beżowy i różowy kolorek, dlatego jestem chętna do zgarnięcia. Nick: Weronika, werapaw@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  110. oczywiście ze jestem chetna obserwuje jako boczusiowakosmetykomania

    OdpowiedzUsuń
  111. Ja również mam ochotę na paletkę :) bardzo lubię cienie z Inglota, ale niestety mam do nich ograniczony dostęp i tylko czasami uda mi się przy okazji jakiś kupić :(

    Obserwuję jako SheWoman

    OdpowiedzUsuń
  112. pewnie ze chce;)
    Obserwuję jako: Buttefly

    OdpowiedzUsuń
  113. Zgłaszam się ! :)
    obserwuje jako madzi miziajace mazidla
    pozdrawiam :):)

    OdpowiedzUsuń
  114. Z miłą chęcią przygarnę paletkę;>
    TheMagicOfMakeup93

    OdpowiedzUsuń
  115. chcę otrzymać paletkę ;)
    Obserwuję jako: Lilciunia
    email: lilciunia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  116. Ach przygarnęłabym te 3 sierotki:) obserwuję jako Lovely Kate

    OdpowiedzUsuń
  117. Uwielbiam inglotowe cienie, więc się zgłaszam.
    Obserwuję z nicku: Choccolate
    ela.ciecko@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  118. chętnie bym przygarnęła ;)

    nick: sunshine

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  119. Wyrażam chęć otrzymania paletki ;)
    Obserwuję jako magda12022
    magda12022@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  120. Chcialabym chciala :)

    obserwuje jako tajka

    OdpowiedzUsuń
  121. Wyrażam chęć otrzymania paletki
    Obserwuję jako joanna0902
    mail: joanna0902@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  122. Przyłączam się do zabawy. ;)

    Obserwuję jako: Alicja M.
    Notka: http://my-candys.blogspot.com/2012/11/matleena.html

    Zapraszam również na moje konkursy:
    http://my-shinning.blogspot.com/2012/10/konkurs-mikoajek.html
    http://my-candys.blogspot.com/2012/10/konkurs-na-mikoajki.html

    Pozdrawiam.
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  123. Dołączam do grona osób, które chciałyby dostać w swoje łapki tą paletkę ;)
    Obserwuję jako Elżbieta Perkowska

    OdpowiedzUsuń
  124. Chciałabym tą paletkę ;)
    obserwuję jako Ewka501

    OdpowiedzUsuń
  125. To i ja się zgłoszę, a nuż uda mi się, bo kolory piękne :)
    Obserwuję jako Necia

    OdpowiedzUsuń
  126. Zgłaszam się:)
    Obserwuję jako Karolina Masłowska
    karomalina@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  127. chciałabym! :)))
    obserwuję jako partitroptot.
    kagedlek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  128. używałabym godnie :)
    obserwuję, jako patii_c7
    patii_c7@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  129. pragnę :)
    czmadzia7@gmail.com
    obserwuję jako: Madzia Cz

    OdpowiedzUsuń
  130. pragnę ich. Dotrzymałyby towarzystwa moim dwóm cieniom inglotowym:)

    monikaniedz@gmail.com
    obserwuję jako racjapielegnacja

    OdpowiedzUsuń
  131. Przepiękna paletka:)Bardzo chciałabym mieć ta paletkę:) Odcienie są cudowne
    Obserwuję jako: Rubi Lisewska
    mail: dogier5000@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  132. Chcę bardzo dostać tą paletkę, jest cudowna i pasują mi jej odcienie :)
    mail: dogier5000@gmail.com
    Obserwuję jako: Rubi Lisewska

    OdpowiedzUsuń
  133. chętnie przygarnę :)
    obserwuję: Joanna_26
    kabanos_25@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  134. Chętnie bym ją przygarnęła :)
    Obserwuję jako Laila
    fashionznaczymoda@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  135. Zgłaszam chęć zdobycia paletki :)
    Karo
    oczamikaroliny@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  136. Jeśli nikt nie chce to ja mogę przygarnąć te cienie. Takie są smutne, że nikt ich nie chce ;D
    Obserwuję jako Catalina
    Mail to catalina@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  137. Wyrażam chęć przygarnięcia i zaopiekowanie się paletą :)
    Obserwuję jako: Monique
    Mail: art.monique@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  138. pokocham jak swoje ;)
    obserwuję jako: balsamka
    mail: balsamka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  139. przygarnę i pokocham jak swoje ;)
    obserwuję jako balsamka
    mail: balsamka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  140. imponu7jaca ta paleta 40 cieni :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty