Nowości..

Ostatnio moją skrzynkę nawiedziło kilka paczek... więc pokażę i Wam, co zdobyłam do recenzowania...
Na początek... największa niewiadoma czyli MOONCUP!
Pierwszy raz dostałam do testów produkt nie mający nic wspólnego z kosmetykami ani akcesoriami do makijażu czy pielęgnacji naszej skóry lub włosów. Tym razem, dzięki współpracy ze sklepem EKO KOBIETA, otrzymałam kubeczek menstruacyjny! Słyszałyście o nim?
Jest to ekologiczny produkt zastępujący nam wszelkie wkładki, podpaski czy tampony w trakcie naszej miesiączki! Produkt kosztuje obecnie w promocji 90 zł, ale wystarcza na 5 lat stosowania!! Więc pomyślcie ile na tym można zaoszczędzić :) Trzeba się tylko do niego przekonać... Są 2 rozmiary kubeczka, który dobiera się wg naszych potrzeb, wieku, i tego czy jesteśmy już mamami :) Powiem szczerze, że kubeczek na pierwszy rzut oka wydaje się być duży - tzn jest dość szeroki, średnica ma ok 4 cm, a kubeczek w sam raz mieści się we wnętrzu dłoni... ale nie umiałam zaspokoić swojej ciekawości i... kubeczek bez problemu się mieści tam gdzie powinien i da się go też normalnie wyciągnąć. Jestem jeszcze nim trochę przerażona, ale myślę, że szybko go polubię?
A tutaj 10 mitów na jego temat: klik

Zapraszam do polubienia FB Ekokobiety - jest taki kubeczek do wygrania!

Do testów dotarły do mnie również kosmetyki marki FENNEL - mogłam spobie sama wybrać produkty, które chciałabym przetestować :) Wybrałam kokosowy peeling do ciała i jogurt do ciała o zapachu czekoladowych ciasteczek. Zapachy obłędne!

Niespodziewanie dotarła do mnie też paczuszka od Ogrodu Zapachów, w której znalazłam 3 zestawy saszetek zapachowych do odkurzacza! Teraz odkurzanie może stać się aromatyzujące!
A przy okazji dotarła do mnie paczuszka z nagrodą za wyróżnienie w Halloweenowym konkursie, który organizował sklep maluje.pl :) Wygrałam zestaw 3 kredek do malowania buziek oraz słoiczek farbki z bielą klauna! Bardzo się cieszę!

Komentarze

  1. z Fennel wybrałam dosłownie to samo :)
    peeling pachnie obłędnie, jak Raffaello, ale mazidełka do ciała jeszcze nie używałam :D nadrobię chyba dziś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej, odważna jesteś :D :P
    ale dobrze będzie przeczytać o TYM CZYMŚ nie z anonimowego forum gdzie większość wpisów to raczej reklamy, a nie faktyczne opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego testowania ;] A ten kubeczek mnie przeraża :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiem czy bym chciala takie tak dziwnie jakos;p
    a reszta baaardzo fajna;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podoba mi się ten kubeczek...Słyszałam o nim już dawno temu. Naprawdę jest spory i pierwsze co mi się skojarzyło to opinia koleżanki na temat tamponów "nie mogę używać tamponów, bo się czuje jakbym cały dzień chodziła z ch..." śmieszne...Też jak spojrzałam na ten wielki kubek to pomyślałam to samo. Czekam na receznzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak cos się dobrze włoży to powinno być w codziennym chodzeniu nie wyczuwalne - koro kolezanka coś czuje to chyba niezbyt dobrze to wprowadza? :)
      Poza tym wszystko kwestia przyzwyczajenia i otwarcia umysłu ;p

      Usuń
  6. Fajne produkty gratuluje i czekam na recenzje. Ciekawi mnie twoja opinia tej paczuszki ze sklepu EKO KOBIETA :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo kubeczek nie dla mnie, srednio przepadam nawet za tamponami juz nie mowiac o czyms wiekszym :P

    OdpowiedzUsuń
  8. ja podziękuję za kubeczek. jest też taki wynalazek do sikania na stojąco dla kobiet, że niby wygodny itp a jakoś kobitki się na niego nie rzuciły:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest coś takiego? haha nie słyszałam :P
      Z tym, że ja sie wcale nie dziwie że się na niego nie rzuciły... nie wiem jak reszta kobiet, ale mi sikanie na stojąco przydałoby się jedynie na jakiś plenerowych imprezach gdzie nie ma mozliwości załatwienia się w ubikacji :)

      Usuń
    2. Taki jest właśnie zamysł jego stosowania, aczkolwiek ja się nie skusiłam... :)
      http://www.miastokobiet.pl/blog-siusiak/
      Ciekawi mnie Twoja opinia tego kubeczka Mooncup, bo kiedyś się nawet nad tym zastanawiałam...

      Usuń
  9. Słyszałam o tym kubeczku ale ja bym się go bała stosować ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też dużo czytałam o tym kubeczku i wcale mnie nie przeraża, a nawet z chęcią bym go przetestowała. Co do innych produktów, to zainteresowały mnie kosmetyki Fennel :)

    OdpowiedzUsuń
  11. czytałam o tym kubeczku już dawno ,ale nie odważyła bym sie chyba go użyć jestem ciekawa relacji

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze bałam się tamponów... kubeczka chyba też się boję... ale z chęcią poczytam jak się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kubeczek menstruacyjny? Brzmi nieco dziwnie ;P Takie nowości to nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. uuu te cuda z Fennel też bym przytuliła ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. zanim przeczytalam myśle co to kurka jest;D ^^ przeczytałam i już wiem hehe;)
    Daj znać jak się sprawdza!:)) Nigdy o tym nie słyszałam więc miło będzie od kogoś "znajomego" usłyszeć opinie na ten temat;))
    Buziole;*

    OdpowiedzUsuń
  16. "kubeczek" bardzo ciekawa alternatywa, kiedyś takie kubeczki służyły do pomiaru krwi ile kobieta traci w trakcie miesiączki a teraz są już ogólnodostępne :)

    Produkty z fennel bardzo ciekawe, z chęcią o nich poczytam :D

    OdpowiedzUsuń
  17. ten kubeczek brzmi przerażająco;0 ale poczytam z chęcią Twoją opinię... no to była kwestia czasu, że kiedyś zostanie wymyślone coś wielokrotnego użytku;P
    pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten kubeczek mnie zaintrygował, jestem nim trochę zszokowana, bo pierwszy raz widzę coś takiego, ale i ciekawa z miłą chęcią przeczytam recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy raz słyszę o takim kubeczku. Nie będę oryginalna jak napiszę, że również czekam na opinię.

    OdpowiedzUsuń
  20. a mnie strasznie ciekawi ten kubeczek , juz dawno o nim czytalam :) troche mnie to przerazaaa, ale ciekawosc jest spora:P

    OdpowiedzUsuń
  21. No dla mnie mega szok, nawet nie wiem co tam dalej pisałaś w tym poście bo się na pierwszej nowości zatrzymałam. Teraz to tak przegryzam w sobie - no i się nie wypowiem póki nie spróbuje.

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawe rozwiazanie ten kubeczek ;O jak i troche szkokujace ;P

    OdpowiedzUsuń
  23. ciekawy ten kubeczek :D ;)

    zapraszam na rozdanie: http://lovemeamore.blogspot.com/2012/11/uwaga-uwaga-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  24. I am reallу ԁelighteԁ to glаnce
    at thіs web site pοsts whіch carriеs ρlеnty of useful facts, thanks fοr prοviding these
    kinds of statistіcs.http://bethel.patch.сom/еvents/huntеd-ѕеаsοn-1-epіsode-8-snow-maiden-wаtch-іt-fоr-fгee-online-stream
    Here is my blog post Watch Hunted Season 1 Episode 8 Snow Maiden Online Free Stream

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty