Info, info :)

Cześć dziewczyny :) Dziś ekspresowy post informacyjny :)
Otóż, po pierwsze chciałam Was zaprosić do zakupów, wystawiłam kilka produktów na allegro, może was zainteresują te kosmetyki, m.in. Mac, Illamasqua, Pat & Rub, Lime Crime i inne:
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=6526751

Po drugie... chciałam Was zaprosić na kolejne warsztaty makijażu organizowane prze ze mnie - tym razem makijaż dzienny! Po warsztatach otrzymujecie dyplom :) Ilość miejsc ograniczona.
termin 14 kwietnia, godz. 12, centrum Katowic
koszt 100 zł
WARSZTATY DLA WSZYSTKICH! Dla początkujących, a także tych którzy siedzą już w temacie, dla osób młodych i starszych, dla każdego kto nie radzi sobie z codziennym makijażem :)

No a po trzecie, mała prośba :) Jakby Wam to nie sprawiło problemu to prosiłabym o zagłosowanie na mój makijaż na portalu Makeupbee - głosujemy klikając w serduszko z napisem LUV po lewej stronie zdjęcia:
www.makeupbee.com/look_Mesh-mermaid-_80665?qbt=userlooks&qb_lookid=80665&qb_uid=63474
Dziękuje!

Komentarze

  1. HAHAH, Upolowałam Lime Crime!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo chciałabym skorzystać, ale Katowice tak daleko :-(

    OdpowiedzUsuń
  3. Aj.. z chęcią wzięłabym udział, ale niestety kawałek mam :-(

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że te warsztaty nie są w Lublinie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. chce wziac udział , tylko pieniadze miałabym w pierwszym tygodniu kweitnia dopieroa to wplata na konto?

    OdpowiedzUsuń
  6. Na makijaż w konkursie makeupbee.com głosoddany.

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja czekam na wątek z brwiami i czekam... :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty