Makijaż Agaty krok po kroku - FILM! :D

Cześć dziewczyny!
Kilka dni temu spotkałam się z Agatą, znaną Wam zapewne(mam nadzieję!:P) z youtuba jako Hispaniola100 :)
Postanowiłyśmy połączyć swojej siły i tym sposobem powstał filmik z całym makijażem Agaty krok po kroku! Zapraszam do oglądania, bo to zapewne nie ostatni :)
No ale najpierw  zdjęcia... metamorfozka, kilka fotek makijażu i wspólne z Agatą ;)
 Opis kosmetyków, które użyłam znajduje się w filmiku :)
No a filmik... voila!

No i na zakończenie wspólna fota ;)

Dajcie znać czy chciałybyście więcej takich filmików makijażowych, to może z Agatą podziałamy częściej :)

Komentarze

  1. Piękne oczyska ma ta Agata :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz zaje****włosy teraz ;ooo

    OdpowiedzUsuń
  3. oo jaaaa ;OO szczęka opada, super wydobyłaś jej piękno ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No pewnie że chcemy więcej! Filmiki są 100x lepsze, przynajmniej widać wszystko krok po kroku. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka świetna metamorfoza ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. super makijaż, filmik obejrzałam z przyjemnoscią :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny efekt! Pewnie, że chcę więcej filmików :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Filmik fajny, choć szkoda ze modelka nie była bliżej kamery ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. juz obejrzalam, Magdalena miszcz - super robota, efekt rewelacyjny!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wyszło na zdjęciu razem z Tobą, bo na pierwszym Agata wygląda jakoś tak "sino" ale rozumiem , że to wina zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Makijaż świetny, ale Twoje włosy! To dopiero miazga! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo mi sie podoba ;)
    a Ty masz zajebisty kolor wlosow, tez taki chce! ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Filmik widziałam i bardzo podobał mi się;) fajnie zobaczyć Cie w akcji;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny makijaż i super filmik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej, jesteś zadowolona z tej bazy pod cienie Kryolan? Jak porównałabyś ją do UD?

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka zmiana złote dłonie:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty