Odżywka do rzęs X-LASH! Ale mam fajne rzęsy!

Dziewczyny! Pora na recenzję odżywki do rzęs X-LASH ze sklepu Naturmedicin!
Poprzednie moje stosowanie odżywki Lashfood zakończyło się fiaskiem ze względu na podrażnienia... ale teraz jest wszystko super!
Ale zacznijmy od początku...
X-LASH Odżywka do rzęs:
pojemność: 3 ml
cena: 199 zł
X-lash to odżywka do rzęs stworzona przez lekarzy i kosmetyczki, oparta jest wyłącznie na naturalnych składnikach, nie zawiera żadnych parabenów:
Folium Isatidis Extract 10%
Cacumen Platycladi Extract 3%
Nigella Sativa Extract 3%
Fructus Chebulae Extract 2%
Radix Polygoni Multiflori Preparata Extract 2%
Coral Extract 1%
Purified Water 79%
Odżywkę stosuje się raz dziennie, wieczorem, na oczyszczoną skórę powiek.
 Opakowanie typowe dla odżywek do rzęs, przypomina tusz do rzęs, jednak aplikator w środku jest w postaci sprężystego pędzelka. W środku znajduje się przeźroczysty płyn - czyli nasza rewelacyjna odżywka:)
X-lash zaczęłam stosować na początku grudnia... cały grudzień stosowałam go każdego wieczora po demakijażu całej twarzy i przede wszystkim oczu, nakłada się tą odżywkę przy nasadzie rzęs jedną warstwą;) W styczniu również nakładałam odżywkę każdego wieczora. Od lutego używam odżywki co 2-3 dzień bo moje oczy już zaczęły się delikatnie od tej odżywki podrażniać, ale tak czy siak efekt cały czas się polepsza i póki co jest trwały. Odżywkę stosuję już w każdym bądź razie 4-ty miesiąc a jeszcze w opakowaniu coś tam jest - więc śmiało mogę powiedzieć, że jest wydajna :) Jedyny minus tego opakowania to to, że nie widać ile odżywki zostało w środku :(
Już po miesiącu stosowania odżywki moje rzęsy były grubsze, czerniejsze i lepiej się poddawały przy tuszowaniu ;) 
No ale popatrzcie na efekty:
Mam nadzieję, że tak samo jak ja widzicie efekty i w miarę udało mi się je pokazać na zdjęciu :)
Moje rzęsy stały się widocznie dłuższe, szczególnie w zewnętrznych kącikach oka, są grubsze, sztywniejsze, bardziej czarne. Jako, że są dłuższe to same z siebie lepiej się układają, są lekko wywinięte ku górze :)
Producent na stronie zapewnia, że dolne rzęsy same z siebie będą też się odzywiały bo smarując odżywką rzęsy na noc będzie ona przechodziła na obszar dolnych rzęs - no ale efektu na dolnych rzęsach jakoś mocnego nie widać.
Natomiast to co widzę na górnych rzęsach w pełni mnie zadowala i mocno myślę nad zakupem kolejnego opakowania!!!
Moje rzęsy wyglądaja zdecydowanie lepiej, świetnie się prezentują po wytuszowaniu - teraz wiele osób mi mówi jakie mam fajne długie rzęsy :D:DD
Na prawdę polecam, a jest to jedna z tańszych odżywek na rynku! I skuteczna!

Zapraszam Was na fanpage Naturmedicin dzięki któremu będziecie mogły śledzić wszystkie aktualności:)

Ah no i kobietki! WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO! Przede wszystkim boskich kosmetyków, seksownych butów i męskich facetów! :P 

Komentarze

  1. NOOOOOO MASZ FAJNE i to bardzo!
    Ja startuje z Revitalashem :)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedna z tanszych odżywek? no chyba nie...
    nawet jeżeli wystarcza na 4 miesiace to troche droga zabawa bo ponad 50zł....
    liczmy jeszcze przesyłke :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dla mnie tak... bo czy Lashfood czy Revitalash - kosztują ponad 300 zł ;) Ale wiadomo, mozna kupic i takie odzywki za 10 zl tylko nie wiem czy coś one dają

      Usuń
    2. Miałam okazję używać przez jakiś czas serum L'biotici i przy regularnym użytkowaniu efekty były delikatne, ale dało się je zauważyć. Tylko przy tym serum nie można sobie robić przerwy

      Usuń
  3. jejku...faktycznie jakie efekty!!!..ciekawe jak długo będą się one utrzymywały?

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja właśnie zaczęłam walkę tą odżywką o moje grabki :O

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie jest różnica :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekty faktycznie widać ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać efekt :)
    Muszę zainwestować w takie cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. WIZAŻYSTKO! WIDAĆ DOKLEJONE POJEDYNCZE RZĘSKI NA ZDJĘCIU 2. I 3. CHYBA, ŻE ODŻYWKA DZIAŁA WYBIÓRCZO;););)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha dobry żart! ;):)
      Nie wiem gdzie je widzisz, nic nie było doklejane, poza tym cięzko by znaleźć idealnie takie rzęsy, nawet rzęsy do przedłużania 1 do 1 by się bardzo odznaczały, wiec nie ma co tu przyklejać.

      Usuń
    2. I oczywiście anonim... Skoro wyrażasz negatywną opinię to chociaż miej odwagę się podpisać... Efekt świetny, nawet na dolnych widać, że są gęściejsze :) Cena trochę wysoka, ale patrząc na efekty warto!

      Usuń
    3. Droga Pani. nie mogę się podpisać tutaj inaczej niż anonim z automatu na przyszłość proszę to umożliwić, żeby móc później robić tego rodzaju wyrzuty(jakiś tam nick to też słaby podpis nie każdy zna i pozna Pani bloga;)). nie atakowałam żadnej z Pań a jedynie wyraziłam negatywną opinię.. rozumiem, że to Pani praca.. może powinnam dodać i pozytywną opinię jednak ta dotyczy produktu revitalash i lashfood dlatego nie chciałam tego robić. na komentarz sobie pozwoliłam bo uważam nadal że pojedyncze rzęsy są doklejone i widać to wyraźnie. poza tym jeśli chodzi o ten produkt to zdjęcia PRZED i PO zawsze zdają się prezentować w ten właśnie 'magiczny" sposób. stąd moje oburzenie. może powinny się Panie z nimi zapoznać. co do efektów, które widziane są przez inne Panie to klientki efekty widzą też przy odżywkach za 10zł;)
      powtarzam to nie był atak Pani osoby.

      Usuń
    4. Autorowi anonima chyba chodzi o te pojedyncze które odstają pod niestandardowym kątem :P Jakby poczytał cokolwiek na temat odżywek do rzęs to by wiedział, że tak się często dzieję :) Pojedyncze rzęski sobie potem odstają :P

      Usuń
    5. Zapewne o nie chodzi - ale nic nie jest doklejone i wszystkie rzęsy, które widać na zdjęciu same wyrosły.

      Usuń
  9. Faktycznie efekt jest widoczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kurcze marzy mi się to cudo <3 a już na kilku blogach widziałam, że jej stosowanie daje fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna odżywka;) tylko niestety nie każdy może sobie na nią pozwolić , chodzi mi oczywiście o cenę.

    OdpowiedzUsuń
  12. pewnie, że widać efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Efekt jest widoczny,masz ciemniejsze i ciut dłuższe rzęsy i o to chodziło :) mimo całej sympatii dla odżywek do rzęs "naturalnych" (sama stosowałam kilka) u mnie revitalash dał najlepsze efekty a takowych oczekuje się wydając kilkaset zł.

    Za kurację 3msc płaciłam 250zł.

    OdpowiedzUsuń
  14. efekt jest widoczny masz gęstrze rzesy i ciemniejsze co do wydłużenia to już gorzej ale wewn kącik widać podrósł :)

    ja stosowałam kilka odżywek i "naturalnych" i normalnych i przyznam że najlepiej spisał się Revitalsh.

    Kuracja 3msc kosztuje 250zł

    OdpowiedzUsuń
  15. Super efekt!!! Widać różnicę!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciągle się zastanawiam nad kupnem Xlash, ale efekty zdecydowanie zachęcają. Piękne rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nawet ładnie się podkręciły ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. zapraszam do siebie na fotorelację ze spotkania blogerek ;)
    po odżywce faktycznie widać różnicę, jednak dla mnie zbyt wysoka cena za takie cuś

    OdpowiedzUsuń
  19. Efekty świetne! U mnie dobrze sprawdza się Realash, który testuję od 3 miesięcy. Efekty są bardzo dobre:) ceny odżywek tego rodzaju są bardzo wysokie, ale nie raz bardziej opłaca się zamówi ze strony np dwa opakowania. ja tak zrobilam na stronie http://www.odzywka-do-rzes.pl/- i za cen jednego opakowania kupiłam dwa

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jestem bardzo zadowolona z odżywki realash nie podrażnia oczu oczywiście trzeba starannie aplikować odżywkę u nasady rzęs. Moje rzęsy z natury były rzadkie i często wypadały np. przy zmywaniu z nich tuszu. Realash stosuję od 2 miesięcy i efekt widać wyraźnie: rzęsy się wzmocniły, są grubsze i dłuższe i w końcu nie wypadają. Odżywkę kupiłam ze sklepu producenta
    http://track.realash.pl/product/Realash/?pid=144&uid=2186

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty