Po spotkaniu blogerek w Krakowie!

Cześć dziewczyny! Wczoraj miałam przyjemność znaleźć się na spotkaniu beauty blogerek w Krakowie, którego główną organizatorką była Vexgirl - przemiła osóbka!
Spotkanie odbyło się w krakowskiej Meli-Melo, agencji rozwoju osobistego. Spotkałyśmy się na miejscu o godzinie 16-tej.
Pełna lista uczestniczek spotkania do wglądu tutaj-> KLIK.
Było nas łącznie 35 osób, a ja z Katowic pojechałam do Krakowa razem z Agatą(youtube.com/user/Hispaniola100), którą już poznałam na spotkaniu blogerek w Katowicach:)
Spotkanie bylo całkiem fajnie przemyślane, zorganizowany był katering więc mogłyśmy pić i jeść do woli to co się tam znalazało, a najfajniejszym zaskoczeniem było przybycie Pana Michała z CARLO ROSSI i częstowanie nas winem tej marki - każdej z nas było baaardzo wesoło po tym winie hehe :P
 Babeczki były przepiękne! Natomiast jakoś tak wyszło, że ich nie spróbowałam nawet hehe :D
 No a tu polewanie wina Carlo Rossi... zdecydowanie najszybciej zeszło wino różowe :) Wszystkie wina były bardzo dobre, przede wszystkim delikatne i bardzo łatwo się je pije niezależnie od tego jakie to wino było :) Wypiłyśmy tych win całkiem sporo, o ile się nie myle to chyba ok 45 butelek poszło:P
A teraz kilka zdjęć ze spotkania:
ja i Agata(Hispaniola100)
od lewej: cacynka, jagoo-peppermint, ja, vexgirl, queeeniak, kadik-babik
fotka z kadik-babik ;)
 Miłym zaskoczeniem była również wizyta Pani Renaty z PAT & RUB, z którą mogłyśmy porozmawiać o kosmetykach, no i przede wszystkim, która osobiście nam wręczyła kosmetyki Pat & Rub w pięknych filcowych torebeczkach :)
 A tu fotka z Michałem z Carlo Rossi :P
A oto prezenty kosmetyczne, które dostałyśmy na spotkaniu:
Paczka PAT&RUB: Balsam do dłoni, błyszczyk do ust, piling do ust
Paczka MARY KAY: puder rozświetlający, pędzel kabuki
paczka MAC: pomadka, cień do powiek, miniaturka tuszu do rzęs
Paczka by Dziubeka: firmowy kubek, bransoltka i bony rabatowe
Paczka The Body Shop: pomarańczowe masło do ciała i cudnie pachnące masełko do ust o zapachu mango, próbka kremu nawilżającego
Prezentów kosmetycznych było niewiele, ale za to konkretne i sprawiające ogromną radość!
Bardzo wszystkim dziewczynom dziękuje za miłe towarzystwo, fajną organizację spotkania, no i fajne gifty! Jeśli tylko czas pozwoli na pewno pojawię się na kolejnym spotkaniu i tym razem zaimprezuję dłużej niż wczoraj :)

A panu Michałowi dziękuje za butelkę przepysznego czerwonego słodkiego wina ;)
 No i standardowo, będąc w Krakowie odwiedziłam Galerię Krakowską i poszłam na zakupy do Mac'a, oto moje zdobycze:

Kredka do ust, pomadka, czarny żelowy eyeliner
 No i wstąpiłam przy okazji do Sephory po fajny, ciężki, słodki zapach, jakim jest Lady Gaga :) Przepiękne opakowanie :D Takie w moim stylu, zapach też:D
A Wy dziewczyny jak tam po spotkaniu w Krakowie?:)

Komentarze

  1. Widzę, że spotkanie było bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem tego zapachy LG. Szkoda, że ja jeszcze nigdy nie byłam na żadnym spotkaniu blogerek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Prezenty pierwsza klasa! :) Ale przede wszystkim fajnie, że się spotkałyście! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się nadal zachwycam Twoim kolorem włosów ;) hym muszę iść powąchać te perfumy lady G. bo butelka genialna i tak pięknie by wyglądała u mnie na półce :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Spotkanie wyglądało bardzo sympatycznie! I te babeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. widze ,że sie udało :)
    ps.swietnie Ci w tych włosach;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę ;) Cóż... może kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie się marzy żeby ktoś w końcu zrobił spotkanie blogerek na mazurach. Widać,że się świetnie bawiłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spotkanie było baaardzo udane :D
    A te perfumy LG są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. P.S. Pożyczam dwa zdjęcia, mam nadzieję, że to nie problem :)

      Usuń
  11. Kurde znowu przegapiłam spotkanie, następnym razem jestem chodzby nie wiem co ! Wspaniałe kosmetyki ♥

    Zapraszam do mnie na rozdanie ! ♥

    http://sandra-lip.blogspot.com/2013/02/rozdanie-2802-2803-2013-r.html

    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne musiało być to spotkanko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobre pogaduchy przy winku nie są złe :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiesz, ze jak będziesz w Krakowie kolejny raz to idę z Tobą do MACa?:D Dobrze, że jesteś tego świadoma... w ogóle niezłe niedopaczenie z mojej strony, cały wieczór mówiłam do barmana Mariusz -_-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Cie nawet raz poprawiłam na spotkaniu ale nie usłyszałaś hehe :D

      Usuń
  15. szkoda ze nie ma spotkan blogerek w Olsztynie xd

    OdpowiedzUsuń
  16. Widac udane spotkanie a upominki najwyższa półka:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładny reportaż ze spotkania. Część dziewczyn przedstawiła je jako pijacką imprezę...a u Ciebie jest tak jak powinno być.

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna foto relacja z imprezy ! :) Oby więcej takich spotkań :)! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo żałuję, że nie mogłam się pojawić :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Łaaaa,ale musiało być super spotkanko:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Żyjemy :) Dzięki za wczoraj :D

    OdpowiedzUsuń
  22. ależ Ty się wyróżniasz! jesteś taka barwna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zazdroszczę spotkania, widać, że świetnie się bawiłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zazdroszczę Mary Kai i MACa ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Zazdroszczę Wam dziewczyny :D Ja wszędzie mam daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Oh, takie spotkania muszą być świetne i ciekawe ; ) Super prezenty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. miło było Cię poznać :)
    widzę, że i u Ciebie załapałam się na zdjęciu ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. kurcze muszę się nauczyć szerzej otwierać oczy do zdjęć :D

    Dzięki wieeelkie za spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak mogłaś- wszystkie blogi prześledziłam i wszędzie praktycznie uniknęłam obiektywu, a Ty mnie tak z zaskoczenia wzięłaś. I jeszcze wyglądam jak zombie z siną twarzą i podwójnym podbródkiem... a to dopiero początek spotkania był... jesteś moim paparazzo ;).

    A co do wina, to Blanka u siebie napisała, że bodajże było średnio po 2 butelki na głowę- także spotkanie grzeczne bardzo było ;).

    Miło było Cię poznać i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. ale super, że spotkanko się udało, mam nadzieję, że u nas też już za niedługo coś się zorganizuje. :))

    OdpowiedzUsuń
  31. fajne musza byc takie spotkania ,zaluje,ze nie mialam okazji uczestniczyc w takowych i juz raczej miec nie bede ..
    Mary Kay i MAC - oddaj ! :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty