Pomadki MAC! duuuużo zdjęć...

Cześć dziewczyny! Dzisiaj postanowiłam napisać recenzję pomadek MAC'a - pomadek mam 5, każda zakupiona w firmowym salonie.... w recenzji będzie dużo zdjęć, które mam nadzieję Was nie zanudzą :)

MAC Lipstick pomadki do ust:
pojemność: 3 g
cena: 79 zł
Kolorowe pomadki do ust występujące w 8 różnych wykończeniach, ja zaprezentuję Wam tu 4 różne kolory w 4 różnych wykończeniach :)
Ogólnie bardzo lubię te pomadki, mają fajne, klasyczne i profesjonalnie wyglądające opakowania -  z limitowanych kolekcji opakowania wyglądają trochę dziecinnie co nie do końca przypada mi do gustu :) Wszystkie te pomadki łatwo rozprowadzają się na ustach, mają prześwietny słodki zapach, który mi się kojarzy z zapachem wanilii ;) Każda z nich utrzymuje się na ustach przez całkiem przyzwoity czas :) Cena nie mała, ale moim zdaniem dla niektórych kolorów warto :)
BOMBSHELL(frost) - pomadka o wykończeniu perłowym w kolorze ładnego, ciepłego różu z odrobiną złota, jest dość mięsista, fajnie maluje się nią usta, długo na ustach widać kolor, a już bardzo długo widać delikatne złotawe drobinki na naszych ustach ;) W zależności od światła raz wygląda na różową, raz na koralową, a innym razem na złotawą :) Mimo, że kolor mi się bardzo podoba to używam go najrzadziej... nie wiedzieć czemu :)
MAC frost lipstick BOMBSHELL
CREME'D'NUDE(Cremesheen) - pomadka w idealnym kolorze nude! Chyba najładniejszy kolor jaki do tej pory znalazłam, a nudziaków nie lubię ;) Pomadka kryjąca, z wykończeniem pół matowym, lekko się błyszczy, dobrze nawilża. Niestety pomadka ma taką konsystencję, że mimo iż dobrze kryje i łatwo się nią maluje to bardzo zbiera się w załamaniach ust ;/ malowałam wiele dziewczyn tą pomadką, ale niestety mało której usta z bliska prezentowały się w niej dobrze...
Mac Lipstick Creme'd'nude
LOVELORN(lustre) - MOJA ULUBIONA! uwielbiam ten kolor, jasny róż, lekko pudrowy, a też lekko zgaszony :) Pomadka błyszczy się trochę bardziej niż ta o wykończeniu cremesheen, wygląda na ustach jak mocno kryjąca nawilżająca pomadka. Super kryje, nie podkreśla niedoskonałości ust. Moja jest już na wykończeniu, na pewno kupię następną!
MAC lipstick Lovelorn + błyszczyk bezbarwny
 DOUBLE SHOT(amplified) - tą szminkę dostałam na krakowskim spotkaniu blogerek :) Nie mam wiele odcieni brązów w szminkach więc bardzo mi przypadła do gustu. Jest to zdecydowanie najbardziej kryjące wykończenie z tych wszystkich pomadek :) kolor beżowo-brązowy, pomadka jest dość ciemna, więc do małych ust nie polecam... wytrzymuje na ustach długo, w pełnym kolorze na mnie wytrzymała 4 godziny w trakcie picia i jedzenia, a potem powoli zaczęła znikać :) jedynym jej minusem jest to, że strasznie się odbija na zębach.
 Wszystkie te pomadki dobrze nawilżają usta co uważam za duży plus! Poniżej swatche tych pomadek + jednej innej pomadki MAC'a, której recenzję zobaczycie poniżej :)
MAC Sheen Supreme Lipstick:
pojemność: 3,6 g
cena: 86 zł
Pomadka łącząca w sobie szminkę i błyszczyk. Występuje w 23 kolorach.

Ja kupiłam kolor ULTRA DARLING - bardzo naturalnie wyglądający koralowy ciemny róż, w sumie ciężko mi ten kolor określić, ale na ustach wygląda bardzo naturalnie i dlatego właśnie go wybrałam :) Świetnie rozprowadza się na ustach, rzeczywiście ma wykńczenie łączące w sobie szminkę i błyszczyk, usta wyglądają bardzo "mokro", na naszych ustach pomadka się wydaje być w żelowej konsystencji, bardzo przyjemna, mocno nawilżająca. Mogłabym się nią malować całymi dniami! Niestety jest mało wydajna, już po 2 użyciach widać znaczący ubytek w pomadce - chociaż to zależy od tego jak kto używa, ja lubię mieć dużo produktu na ustach :) Nie rozmywa się, nie rozlewa, nie przesusza. Utrzymuje się na ustach krócej niż typowe pomadki MAC'a, ale i tak czas jest całkiem ok.

Powyżej zdjęcie porównujące opakowania obu szminek, zdecydowanie opakowanie pomadki Sheen Supereme wygląda ciekawiej, nowocześniej, ale znowu widac na niej wszystkie odciski palców itd - coś za coś;)
Pomadka jest warta swojej ceny, natomiast nie przeczę - wolałabym by była tańsza :D

A Wy macie pomadki MAC'a? Lubicie?

Komentarze

  1. nic nadzwyczajnego, ale owiane niesamowita sławą. Mam innych ulubiencow w tej dziedzinie.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie posiadam żadnej, raczej używam błyszczyków, a ta cena póki co mnie odstrasza

    OdpowiedzUsuń
  3. mam 2 szminki z MAC - 1 o wykończeniu amplified a druga cremesheen :)i lubię obydwie, ale ta o wykończeniu cremeshen niesamowicie podkreśla suchew skórki i rzadko po nią sięgam:( u Ciebie najbardziej podoba mi się Lovelorn :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovelorn wygląda pięknie, jednak jak dla mnie niestety te pomadki są za drogie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. pomadki bardzo ładne, ale cena zwala z nóg:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie z checia bym przygarnela :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cerem'de'nude najladniejsza ! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ta brązowa kompletnie do Ciebie nie pasuje za to bardzo ładnie Ci w różach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe nie widziałaś mnie w tej brązowej więc stwierdzić nie możesz ;) ale fakt, nie pasuje mi - jednak przyda mi sie do kuferka na makijaże innych osób :)

      Usuń
    2. Też tak myślę, ładnie ci w takich naturalnych chłodnych różach ale też tych mocniejszych.

      Usuń
  9. Żadna nie zwaliła mnie z nóg, bo to raczej nie moje kolory. Może Lovelorn jeszcze by mi pasowała ewentualnie :) Co nie zmienia faktu, że mam ochotę na kilka szminek tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wanilię Ty tam czujesz? Aż muszę powąchać swoją, mnie na razie nie zachwyciła, ale może to po prostu przez ten GUPI ;) odcień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ta brązowa pachnie w sumie najmniej, ale wszystkie mają podobny słodki zapach :P

      Usuń
  11. Na razie mam jedną ze spotkania ;). Może kupię sobie jak znajdę idealny kolor dla mnie (ale nie wiem jaki to ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. straszną mam ochotę na te pomadki, jednak cena zabija :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedys oglądałam bardzo dużo filmików make-up'owych na yt i sama miałam ładną kolekcję kosmetyków:D zawsze kusiły mnie kosmetyki maca a nigdy żadnego nie kupiłam i nadal mnie kuszą hehe;)
    Piękne kolory szminek :) nie dziwię się, że LOVELORN(lustre) jest Twoją ulubioną mi również najbardziej przypadła do gustu!:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne te różowe. Mnie niestety nie stać na pomadki tej firmy :-/ może kiedyś sobie kupię jakąś, póki co używam tańszych ze sleeka, kobo, essence, catrice.

    OdpowiedzUsuń
  15. Matleeno nie korciło Cię żeby powiększyć sobie usta? wyglądałabyś szalenie apetycznie w pełniejszych :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj pierwsze dwie wspaniałe kolorki, takie właśnie lubię delikatne i stonowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj Matleeno,od dłuższego czasu obserwuje twój blog, i mam dla Ciebie pewną PROPOZYCJĘ. Jako że testujesz przeróżne kosmetyki chciałabym Cie zaprosić na pokaz makijażu kosmetykami FM GROUP , których jak się orientuje nie miałaś jeszcze okazji testować chyba ze przeoczyłam post o nich. Ta propozycja wynikła z tego, że jestem dystrybutorem FM a moja znajoma w ramach dotarcia do większej liczby odbiorców organizuje właśnie takie spotkania, na których wykonuje makijaże na poszczególnych chętnych osobach jak również indywidualnie dobiera im zapachy perfum. Wiem, że Ty jesteś specjalistka w makijażach i nic nie jest w stanie Cie zaskoczyć, wiec to by była obustronna wymiana doświadczeń. Przemyśl proszę propozycje. Jeśli się zdecydujesz to zapraszam ze znajomymi do Dąbrowy Górniczej tam jest siedziba FM, ustalimy dogodny dla wszystkich termin.
    Pozdrawiam Cię serdecznie, i proszę o odpowiedź,
    Ola Krzyżanowska

    OdpowiedzUsuń
  18. Pomadki Mac-a są świetne. Miałam jedna, lecz tak mi do gustu przypadła ze w całości ją zużyłam!! Odstrasza cena, za to efekt finalny. jest obłędny.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie kolorki są świetne ;]

    OdpowiedzUsuń
  20. masz przepiękne oczy i robisz cudne makijaże!
    b.

    OdpowiedzUsuń
  21. Z MAC mam tylko korektor i to za ciemny, ale czaje się na coś, może i pomadki...

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten brązik z maca odważny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. nude i jasny róż są śliczne :) Wyglądasz przepięknie w tym makijażu z nude ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo pomocny post :)) Akurat pomadki z MAC'a nie miałam, ale nie mogę się doczekać żeby przetestować

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty