Wyniki konkursu z JOKO! Nowe nabytki :)

Cześć dziewczyny! Wczoraj na moim fanpage zakończył się konkurs współorganizowany z marką JOKO, takie mozna było wygrać nagrody:
Nagrody trafiają do KAJA KAJUTKA i do KRYSTYNY SMUGI - wszelkie info na fb :)
*************************************

No ale przejdzmy do reszty wpisu, czyli moich nowych kosmetycznych nabytków :)
Marka JOKO Cosmetics mnie rozpieszcza! Kilka dni temu otrzymałam paczuszkę z 6 błyszczykami tej marki z serii Wet Lips - dostałam wszystkie kolorki :D Jako, że uwielbiam błyszczyki JOKO, na mojej twarzy pojawił się ogromny uśmiech:)
 A tu takie swatche na szybko :)
 Kolejną paczuszką, która do mnie dotarła była paczka od marki HEAN, z nowym podkładem  Studio Lift, polecanym dla pań po 30-tce ;) Zawiera filtry UV i wiele dobroczynnych składników:)
Ostatnio też dotarła do mnie paczuszka z niespodzianką za wyróżnienie w konkursie od marki FLORMAR, paletka 4 cieni:

Biorę się do testowania:)

Komentarze

  1. zazdroszczę Ci tych błyszczyków, moje ulubione kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ten podkład dziś na tapecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zwykle pelno wspanialosci :) gratulacje dla zwyciezczyn!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne kolorki tych blyszczykow :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cienie z Flormaru wyglądają bardzo kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. błyszczyki cudne ;)
    sama je wielbię ;) póki co używam ich błyszczyku z serii Maroko, amarantowy, genialny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cienie Flormar mnie ciekawią, ładne odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. błyszczyki mają prześliczne kolorki ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. jak widzę tyle ślicznych błyszczyków naraz to aż mam iskerki w oczach!;d

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty