LILY LOLO - mega paka minerałków ;):)

Cześć dziewczyny!
Nie wiem jak Was, ale mnie dziś ta "wiosna" niemiło zaskoczyła bo za oknem znowu zauważyłam masę śniegu ;/;/ Przez to w ogóle nie czuję świąt... ale na szczęście mam mały powiew wiosny w paczuszce, a raczej duuużej paczce, która do mnie dotarła od firmy COSTASY  ;) Wszystko w tym wiosenno zielonym papierze wygląda pogodniej :)
W paczce znalazły się podkłady, bronzery, rozświetlacz, pudry, roże do policzków, 2 pomadki, 2 błyszczyki, 8 cieni do powiek, baza/korektor Prime Focus, 2 pędzelki baby buki oraz próbki wszystkich odcieni podkładów, róży itd;) W swoim asortymencie mam jeszcze 2 błyszczyki, pomadkę, kredkę do oczu i 3 cienie, więc już prawie cała kolorówka LILY LOLO jest u mnie:)
A po co mi te kosmetyki? A no po to, że już 14 kwietnia odbędą się w Katowicach pierwsze WARSZTATY MAKIJAŻU DZIENNEGO, na których poza klasycznym makijażem będziemy się uczyć makijażu mineralnego:) Jeśli któraś z was byłaby chętna to zapraszam, przetestujecie sobie wszystkie kosmetyki LILY LOLO, a także każda z uczestniczek dostanie rabat na zakupy w sklepie:) Fajnie, co?:)Warsztaty oczywiście będę prowadzić ja.
Czasu na zapisy zostało już mało, więc spieszcie się :) Warsztaty rozpoczną się w centrum Katowic o godz. 12, dlatego dziewczyny z dalszych miast zdążycie dojechać bez problemu i wrócić też :)
Jako, że nie mogłam się powstrzymać, dzisiaj wykonałam na sobie w pełni mineralny makijaż, w pełni wykonany kosmetykami LILY LOLO :) No, może poza białą kredką na linii wodnej, która jest z Kryolanu. Jak Wam się podoba takie połączenie kolorów? Makijaż na dzień w sam raz czy jednak za mocny?:)
Do zobaczenia na warsztatach!  


Ahaaa... no i bym zapomniała! WESOŁYCH ŚWIĄT WIELKANOCNYCH  :)

Komentarze

  1. Makijaż przepiękny :-) idealny na dzień i na wieczór :-) a paka z lily lolo rewelacyjna :-) ja jednak nie lubię podkładów mineralnych ale inne kosmetyki czemu nie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak najbardziej nadaje się na dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zawartość paczuszki super! :) a i makijaż piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulala zawartość powala... ;) zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. na dzień świetny :) ile dobroci :D rozpieszczana jesteś :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka wielka paka. Chętnie bym na takie warsztaty poszła, szkoda, że to tak daleko.

    Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko, jaka paka ogromna! Zazdraszczam :P Makijaz na plus, mnie sie zawsze podobaja Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesolych i CIEPLYCH Świat :)! Makijaz przecudny!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pozazdrościć takiej paki :) śliczny makijaż;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny makijaż :)
    Ja dopiero zaczynam przygodę z minerałami, zamówiłam ostatnio swoje pierwsze próbki. Zobaczymy jak potoczy się moja przygoda z nimi...:)

    OdpowiedzUsuń
  11. szkoda, że warsztaty są tak daleko :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. korcą mnie kosmetyki tej marki. Czy polecasz je do makijażów okolicznościowych? jak z ich trwałością i pigmentacją?

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawartość paczki, a w zasadzie paki jest genialna! szkoda, że warsztaty tak daleko...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty