Sesja zdjęciowa dla sklepu COVER YOU ;)

Cześć dziewczyny :)
Dzisiaj post typowo makijażowy... kilka dni temu miałam przyjemność uczestniczyć, a właściwie pracować przy sesji zdjęciowej dla sklepu odzieżowego COVERYOU.PL  ;)
Działaliśmy w moim ulubionym studiu fotograficznym w Katowicach czyli w STUDIOLOCO  :)
Fotografował Aleksander Kaczmarek, pozowała prześliczna Dorota Spaczyńska oraz Michał Węgrzyn, stylizacją zajmowała się Justyna Nowak, oczywiście w trakcie sesji była z nami ekipa sklepu Cover You :)
wygłupy Doroty :P
Czego użyłam do makijażu Doroty?
Podkład Mac studio fix, puder Kryolan TL11, róż do policzkówz palety Kryolan, oczy: cienie MAC Carbon, Call me bubbles, nylon, eyeliner Lioele, tusz do rzęs Collistar, usta: kredka Make Up atelier Paris, pomadka Mac Creme'd'nude, błyszczyk KIKO
wspólne foto z Dorotką ;)
Mój pedzlowy nieład;p
Sklep COVER YOU posiada w swoim asortymencie głównie koszulki, topy, bluzki, bluzy sportowe, t-shirty,sukienki - wszystko znanych sklepowych marek(Atmosphere, Bershka, Stradivarius i inne) w bardzo atrakcyjnych cenach!
Tu kilka zdjęć z tej sesji:
koszulka 39,00
t-shirt męski(zajebiście mi się podoba!) 39,90, top 29,90
koszulka damska 39,00, t-shirt męski 34,90
koszulka 34,90
sweterek z ćwiekami 34,90
koszulka 24,90
koszulka 24,90
bluzka 34,90
spodnie 74,90
 Miałam okazję widzieć większość ciuchów ze sklepu i muszę przyznać, że są na serio fajnej jakości;)
Ostatnio w jednej z koszulek(mowa o tej siatce w czachy:P) dostępnych w sklepie pojawiłam się na krakowskim spotkaniu blogerek:

 A teraz w sklepie z okazji dnia kobiet promocja, na zakup 2-go produktu rabat 50 % :) Szczegóły na fanpage'u sklepu COVER YOU! Zapraszam do polubienia:)



Komentarze

  1. No całkiem fajne te koszulki :). Makijaż mistrzowski :D A te Twoje różowe włosy podbiły moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki super zlecenia :) Ciuszki prezentują się ciekawie :) dla mnie akurat na udo, ale :P hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super też bym chciala zaczć tak robić makijaże jakoś profesjonalnie , napisz cos więcej o tym

    OdpowiedzUsuń
  4. Jednak główne skrzypce na zdjęciach odgrywają Twoje włosy, zawsze chciałam zrobić sobie ostry kolor, ale nigdy nie wiedziałam jakich farb do tego użyć i czy jeszcze coś mi z włosów zostanie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. prawdziwie zacny makijaż <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  6. koszulki są genialne, wszystkie w moim stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka praca to ja rozumiem :) sama przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna modelka, i super makijaż !

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma co reke to Ty masz do makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. makijaż piękny :) i ostatnie spodnie wpadły mi w oko

    OdpowiedzUsuń
  11. swietny makijaz zrobilas ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak zwykle pełen profesjonalizm :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się makijaż, widziałabym go u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. muszę zobaczyć ofertę tego sklepu Cover

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczna modelka i śliczny makijaż! ♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty