Po warsztatach bodypaintingu UV

Cześć dziewczyny! Z góry przepraszam za tak rzadkie pisanie tu ostatnio, ale mam nawał wszystkiego ;/
Dzisiaj krótki post - relacja z warsztatów bodypaintingu UV, które odbyły się w niedzielę 17 marca w Krakowie w Centrum Sztuki Współczesnej SOLVAY podczas 27 festiwalu PROGRESSteron ;)


https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/166723_10151289219301496_2031419304_n.jpg
 Warsztaty prowadziła Pani Agnieszka Glińska z krakowskiego ART COLOR BALLET - facebook.
Kosztowały 60 zł - cena uważam całkiem ok ;)
Na warsztatach miałyśmy możliwość malowania farbkami UV z KRYOLANU ;)
Tutaj Pani Agnieszka w trakcie pokazywania i omawiania facepaintingu w ultrafiolecie - jak widać nie prezentuje się to tak ciekawie jak po oświetleniu lampami UV.

 Po zaprezentowaniu przez Panią Agnieszkę swojej wizji, spontanicznej!, cała nasza grupa mogła przejść do zabawy i malowania w świetle UV :)
Jako swoją modelkę zabrałam Agę - tutaj zdjęcie z makijażem w świetle błyskowym a poniżej w świetle UV - różnica kolosalna :) Światło UV rzeczywiście wprowadza nas w świat iluzji, możemy stworzyć co tylko chcemy :)
 I na koniec foto grupowe - mój facepainting nie pasował do reszty osób z grupy, wszyscy raczej rzucili się na wzory etniczne, zwierzęce, plemienne, ja oczywiscie chciałam zrobić coś bardziej precyzyjnego, poszłam w klimaty Ufo hehehehehe
 Galeria wszystkich prac na fb Art Color Ballet: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151294855201496.1073741825.258945461495&type=1
I jak Wam się podobają takie efekty? Wspólnie z Katowickim klubem Lemoniada planujemy zrobić imprezkę w tym stylu :)



Komentarze

  1. Super! :D Kurczę, chciałabym mieć sesję z takim efektem :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak przy okazji, jak kolejny raz znajdziesz się w pobliżu mojego mieszkania to zapraszam na kawę :). Albo jakieś carlo rossi ;)

      Usuń
    2. o widzisz! postaram się zapamiętać:D

      Usuń
  2. impreza byłaby całkiem ciekawa:D świetnie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sprawa :D Musieliście mieć dużo frajdy ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, świetna sprawa;)) i faktycznie nie duzo kosztowało;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wooow, efekt spektakularny musze przyznac :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno super doświadczenie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. 60 zł? ale załuje ze mnie nie bylo;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Hey świetne takie warsztaty :) Zaprosiłam Cię do Tagowania poieważ często odwiedzam Twojego bloga :) http://itaekspresowo.blogspot.com/2013/03/tag-its-only-picture-tag-odpowiedzi-i.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow,wow i jeszcze raz wow :) Zechciałabyś rzucić okiem na moje prace : to-be-painted.blogspot.com ?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty