RIHANNA inspired make up :P

Cześć dziewczyny! Dzisiaj postanowiłam pokazać Wam krok po kroku(no prawiem bo nie wszystko jest:P) makijaż, który mogłyście już kiedyś zobaczyć na Rihannie - makijaż prosty, ale wyraźny, z mocnym kocim okiem i mocnymi ustami :)
Oczywiście ja nie wyglądam jak Rihanna i zapewne 85 % z nas daleko do jej urody, ale co tam :P Makijaż w moim wykonaniu oczywiście też się będzie różnił trochę od tego na Rihannie... no a przede wszystkim największą różnicę w tym makijaży zobaczymy dzięki naszym różnym kolorom skóry - przy takiej ciemniejszej karnacji jak u Rihanny każdy taki makijaż będzie wyglądał o wiele naturalniej niż przy tak bladej skórze jak moja ;)
No ale przejdźmy do makijażu... Podkład, korektor i puder już miałam nałożony, zaczynamy od makijażu oka, który gra tu główne skrzypce :)
 1. Na powiekę nakładam palcem bazę pod cienie do powiek Starlooks.
2. Następnie moim ulubionym pędzlem do rozcierania cieni(Hakuro H77 - któremu niestety kruszy się włos) nakładam na większość powieki, głównie w załamaniu, brązowy cień z paletki BH Cosmetics i pędzelkiem do cieni Maestro nakładam jaśniejszy matowy cień w wewnętrznym kąciku oka.
 3. Teraz należy wyznaczyć sobie kształt naszego kociego oka, do malowania kresek użyłam pędzelka do eyelinera marki BH Cosmetics.
Najpierw wyznaczyłam sobie kształt zewnętrznego kącika - jeśli mamy oczy osadzone blisko siebie to możemy spokojnie zrobić tą kreskę dość długą i wychodzącą mocno w kierunku skroni -  a potem kreskę w wewnętrznym kąciku - jeśli nasze oczy są blisko siebie osadzone to właściwie nie powinnyśmy robić zbyt wyrazistego tego wewnętrznego kącika, taki mocniej zarysowany wewnętrzny kącik oka(jak ja zrobiłam u siebie) będzie nam oczy do siebie mocno przybliżał, więc polecam paniom z szerzej rozstawionymi oczami:)
4. Wypełniamy całość naszym eyelinerem - ja używałam do tego czarnego żelowego eyelinera z MAC'a
 5. Po wypełnieniu kresek pora na wypełnienie eyelinerem linii wodnej oka - to optycznie nam zmniejsza oko, więc jeśli macie bardzo małe oczy to polecam użycie białej/cielistej kredki.
6. Przy takim kocim oku wypadałoby by nasze brwi były dobrze zarysowane, wyraziste, niezbyt jasne - ja mimo moich gęstych brwi też postanowiłam je powypełniać w miejscach, w których co nieco mi włosków brakuje - użyłam wosku z paletki do brwi Sleek w ciemnych kolorach.
7. Zabieramy się za makijaż ust ;) Obrysowujemy usta kredką - ja użyłam bardzo naturalnej kredki z MAC'a.
8. Żeby usta optycznie uwypuklić na około ust przy łuku kupidyna i w dolnej ich części obrysowuje sobie usta jasną cielistą kredką, co potem rozmazuje delikatnie palcem ;)
9. Wypełniamy nasze usta różową szminką)pędzelek do ust BH Cosmetics), a następnie pokrywamy błyszczykiem by były optycznie większe.
10. Nakładamy na naszą twarz bronzer - ja użyłam tutaj nowego nabytku z Mary Kay wraz z pedzelkiem kabuki tej samej marki :) No i chyba gotowe :P
I jak Wam się podoba? Lubicie takie ostrzejsze makijaże? Wyszłybyście w tym na dzień?
-matujący podkład w musie Starlooks
-korektor w pędzelku Sleek
-puder matujący Lioele
-baza pod cienie do powiek Starlooks
-bronzer Sheer Dimensions "Chiffon" Mary Kay
-cienie do powiek z palety 26 cieni BH Cosmetics
-żelowy eyeliner MAC Blacktrack
-tusz do rzęs Nouba Mascara Triplo Volume
-cielista kredka Kryolan Kajal
-kredka do ust MAC Subculture
-pomadka do ust Inglot nr. 53
-paletka do brwi Sleek
-błyszczyk do ust Make Up Atelier Paris Rose Diamonds

Pędzle:
-do ust i eyelinera BH Cosmetics
-do oczu Hakuro H77 i Maestro 410
-do bronzera Mary Kay kabuki brush



Komentarze

  1. wow :) na dzień jak dla mnie zbyt odważny ale na wyjście wieczorne jak najbardziej ok :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny! :D Bardzo ładnie wyglądasz :) Myślałam, że to będzie gorzej wyglądało na dziewczynie z jasną karnacją, a tu niespodzianka, bardzo fajny efekt, nie razi mnie, że taki mocny. Jakbyś Ty mnie pomalowała to bym śmigała nawet po bułki do sklepu, ale w moim wykonaniu pewnie byłby tak nieudolny, że nikomu bym się nie pokazała :).

    OdpowiedzUsuń
  3. swietnie odwzorowany , Tobie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Many of our women are looking for good make-up even more so they become more beautiful. We must choose the make-up that are reliable and not fake.


    solaray

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie, pięknie, pięknie! Jaka Ty śliczna jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  6. super ci wyszlo i te wloski:) swietnie wygladasz zazdroszcze ci tych wlosow :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Esktra... Naprawdę fajny. Lubię takie ostre makijaże.

    OdpowiedzUsuń
  8. No bomba, fajnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojjj lubię takie rozwiązania, szkoda tylko, że właśnie cera nie tak (tj. za blada :P)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie rozwiązania :D

    Szkoda tylko, że moja cera nie taka (jasna, a na dodatek "naczyńkowa" :P) ..

    OdpowiedzUsuń
  11. Przedostatnie zdjęcia zajebiste :) Nawet grzywkę macie w tą samą stronę :) Jezu jak mi się marzy taki cieniutki pędzelek... miodzio kreseczka

    OdpowiedzUsuń
  12. ale ten eyeliner z maca ma intensywny kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ty to jestes niedoscigniona! Jak dla mnie na dzien zdecydowanie make up za mocny, ale na wieczor super!

    OdpowiedzUsuń
  14. wygladasz nawet lepiej niz ona w tym mejkapie! ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. makijaż bardzo ładny, ale chyba bardziej pasuje do Rihanny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Perfekcyjnie! ♥ Bardzo Ci pasują takie ostre makijaże :) U siebie jednak wolę te zdecydowanie bardziej delikatne :P (zwłaszcza na dzień :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny makijaż. Zakochałam się w połączeniu koloru ust i włosów. Aż sama nabieram ochoty na odważne eksperymenty z włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. makijaż przepiękny, ale nie dla mnie :)
    I>

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie Ci w taki makijażu! :) A wyjść w nim do ludzi, żaden problem :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz bosko!
    P.S Jak ja mogłam wcześniej nie obserwować Twojego bloga? Przecież jesteś genialna+ super fryzura! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie to wygląda, twoje oczy są super w takim kocim oku plus do tego te usta i włosy;) rewelka

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudnie wyszło, na dzien bym nie wyszła, ale na wieczór jak najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Rockowo ;) Wyszłabym ale jedynie na koncert ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny makijaż:) , ale ja bym dała delikatniejsze usta :)
    Uwielbiaam Rihanne i jej styl <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Rewelacyjny makijaż, z chęcią go wypróbuję. Tylko obawiam się, że podkreśli moją opadająca powiekę.

    OdpowiedzUsuń
  26. Efekt końcowy jest nieziemski! Napatrzeć się nie mogę :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Fantastyczny makijaż, pewnie, że bym tak wyszła o każdej porze :D Choć bardziej podobno pasują mi lżejsze klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie Ci wyszło! Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja bardzo lubię wyraziste makijaże, akcentuję albo oczy albo usta. Sama noszę pomadki w żywych kolorach - róż /fuksja, wiśniowa czerwień, orange / koral. To mi robi całą nieraz stylizację w zwykłym stroju, a nie widzę aby moje koleżanki tak się odważyły nosić na co dzień.Zatem się wyróżniam na ich tle. Myślę że takie są ciekawsze od zwykłych monotonnych makijaży no makeup.
    W końcu jesteśmy kobietami kiedy będziemy się tak malować jak nie w młodości ;-) ?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty