Bilet na szkolenie WYGRYWA.....

Dziewczyny, zapomniałam całkiem o ogłoszeniu wyników z tego konkursu na szkolenie z zakresu makijażu, które ma się odbyć 1 października w kinoteatrze RIALTO na Śląskich spotkaniach kosmetycznych :)
Pełne info w poście konkursowym.

Wybór mimo niewielkiej ilości chętnych(ze wzgledu na konieczność stawienia się w Katowicach na spotkaniu) mimo wszystko był trudny. Kilka z Was działa zawodowo, kilka dopiero stawia pierwsze kroki... kilka z was już na jakiś kursach było, niektóre na żadnych. Najcięższym wyborem było to czy nagordzić profesjonalistę by szło tej osobie coraz lepiej, czy wpuścić na to szkolenie laika w zakresie makijażu. Do teraz w sumie nie wiem :P

Tak czy siak, postanowiłam nagrodzić... SOUTHGIRL z bloga bycpiekna24.blogspot.com
"mojakosmetyczka1@gmail.com
Bardzo, ale to bardzo przydałoby mi się takie szkolenie, ponieważ jestem zafiksowana na punkcie makijaży, wizażu oraz kosmetologii, a jak dotąd nie miałam możliwości brać udziału w żadnym kursie, który mógłby w rzetelny sposób podnieść moją wiedzę na ten temat."

W zapasie (gdyby pani Southgirl coś wypadło i nie mogła się nagle zjawić) losuję Klaudię J.
"Czesc,
Chce wziac udzial w szkoleniu. Jesli wygram, na pewno 1-go pazdziernika znajde czas:)
Skonczylam juz jedna szkole wizazu, ale brakuje mi praktyki i przede wszystkim kontaktu z profesjonalistami, ktory na pewno przyniesie mi duzo wiecej niz zdobywanie teoretycznej wiedzy czy malowanie innych w zaciszu mojego czy 'klientki' mieszkania.
Poza tym widze , ze program szkolenia obejmuje duzo wiecej niz przecietne umiejetnosci z dziedziny wykonywania makijazu (jak makijaz dzienny, wieczorowy czy fotograficzny. Udzial w takiej zabawie na pewno mi sie przyda, tym bardziej, ze zamierzam zajmowac sie kiedys wizazem zawodowo, chetnie podejrze, jak pracuja i ucza osoby, ktorym juz sie to udalo-"







Obie dziewczyny proszę o podesłanie do mnie maila(matleena.wizaz@interia.pl) - z imieniem i nazwiskiem a także z numerem telefonu.
SOUTHGIRL - widzimy się 1 pazdziernika o godzinie 12 pod Kinoteatrem Rialto w Katowicach! :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty