Już po największym spotkaniu blogerek w Polsce :P

Dziewczyny, wczoraj odbyło się spotkanie śląskich blogerek urodowych! Z tego co mi wiadomo, chyba było to największe takie spotkanie w Polsce jeśli chodzi o blogerki urodowe, było nas aż 40!!!! Dziękuje Wam wszystkim za przybycie :)
Dziękuję też współorganizatorkom spotkania czyli readhead i cforcraving, pozostałym dziewczynom, które też się włączyły w szukanie dodatkowych giftów na to spotkanie, a także wszystkim markom kosmetycznym, które zechciały nam wysłać tyle świetnych prezentów!!
Powyżej zdjęcie prawie całej naszej ekipy! Niestety kilka dziewczyn musiało zniknąć dość wcześnie :)
 Przepyszne i wściekle farbujące babeczki wykonania b-for-beautiful-nails :)  Dziękujemy!
 
 Masa paczek, które utrudniały nam przechadzki po lokalu :P
 Pani Kasia jako przedstawicielka marki DIADEM przybyła z paczkami do nas osobiście, opowiedziała trochę o marce, kosmetykach - każda z nas dostała prezent z 4 kosmetykami tej marki!
 Rozdajemy!
 Jedno ze zdjęć w trakcie spotkania ;) Jest ich sporooo...
 Na sam koniec spotkania przybył do nas Syriusz - przesłodki psiak własności readhead :P
A tyle kosmetyków przywiozłam ze spotkania! Ogrom!!!  Każda z naszej 40 wyszła podobnie obdarowana.... oj będzie spooooooro recenzji :)

Marki, które ufundowały prezenty to m.in: Joko, Vipera, Paese, Hean, Corine de Farme, Farmona, Diadem, Pat & Rub, Venus, Miraculum, Venita, Cleanic, Anatomicals i wiele innych!!! 

Więcej zdjęć wkrótce, jak tylko znajde chwilę czasu by do nich usiąść!
Pozdrawiam Was wszystkie dziewczyny, miło było poznać! I do następnego!!

Komentarze

  1. Aaaa... Przyprawiłaś mi rogi :P O ty :P Dziękuję Tobie i pozostałym dziewczynom za spotkanie (mam nadzieję, że nie ostatnie). To było miłe przeżycie. :)
    Dziękuję! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Z niecierpliwością czekałam na relację z Waszego spotkania:)Widzę,że było REWELACYJNIE :)
    Z radością czytam ten post i oglądam zdjęcia.
    Ja również niebawem organizuję zlot :)
    Trzymaj za mnie proszę kciuki:)

    P.S Wspaniałe kosmetyki otrzymałyście:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Syriusz the best :) ukradnę Ci to pierwsze zdjęcie jeśli mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać,że spotkanie udane:-)Ja miałam się zgłosić,ale przegapiłam termin;-)Kilka znajomych twarzy widzę, ze spotkania krakowskiego:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Było naprawdę świetnie :D Bardzo miło było mi Cię poznać oraz resztę dziewczyn, z którymi miałam jakikolwiek kontakt tego dnia (i wieczoru) :)
    Syriusz - sama słodycz, na zakończenie spotkania :)
    + Jestem w szoku, że dopełzłam do domu z tym wszystkim... skutki 'spaceru farmera', odczuwam natomiast dziś (zakwasiki, zakwasiki :P)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż miło popatrzeć:) Znajome miejsce :) Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś zorganizujemy takie spotkanie, na które już na pewno zdążę się zapisać. Babeczki rewelacyjne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety nie mogłam się pojawić :( ale mam nadzieję, że jeszcze będzie okazja się z Wami spotkać i poznać Was osobiście. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Do zobaczenia mam nadzieję niedługo ! :) I podrzuć linka do większej ilości zdjęć koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Widzę, że spotkanie chyba bardzo się udało :). Jak tylko zobaczyłam te babeczki, to myślałam że to są jakieś bryloczki :D pewnie były pyszne. Czekam na recenzję wszytkich kosmetyków. Syriusz taki nieśmiały się wydaje :D
    Pozdrawiam, i mam nadzieję że uda mi się załapać na następne spotkanie :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie było, a największe podziękowania należą się Wam za super organizację! Mam nadzieję, że uda się jeszcze kiedyś spotkać ;)
    Podkradam kilka zdjęć, if U don't mind ;)
    Na moim aparacie jest dosłownie kilka a na każdej relacji widzę jakieś nowe, mnóstwo ich!

    OdpowiedzUsuń
  11. Miło było poznać Ciebie i inne dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super było Cię poznać, przesympatyczna z Ciebie osóbka i mam nadzieję, że widzimy się przy okazji kolejnego zlotu :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. hej kochana :) serdecznie dziękujemy za organizacje :) było cudnie :*
    ps.czy mogę ukraść fotkę grupową?:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę świetne spotkanie! Miło było zobaczyć wszystkie dziewczyny, szkoda, że brak czasu nie pozwolił ze wszystkimi porozmawiać. Mam nadzieję, że zobaczymy się jeszcze nie raz. :)

    Dziękujemy dziewczyny za organizację spotkania. Miałyście na pewno sporo na głowie, a i tak wyszło fantastycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale Wam fajnie, że ja mieszkam w takim zadupiu heh ;) psiunka jest cudna chętnie bym ją przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. to spotkanie naprawde musilo byc super :) szkoda ze mnie krakowskie ominelo :( pozazdroscic ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale Was dużo! super, że spotkanie wypaliło, pozostaje mi czekać na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Więcej zdjęć niebawem, a te które są to oczywiscie możecie podkradać na swoje blogi jeśli byłyście obecne na spotkaniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i gratulacje! Spotkanie było super, szkoda że musiałam się zbierać o 17:30 :/ jeśli pozwolisz pożyczę zdjęcie grupowe na swojego bloga :)

      Usuń
  19. Magda, wielkie dzięki za organizację, było przefantastycznie, super mi się z Wami siedziało i popychało pierdoły, spotkanie wyszło po prostu idealnie :D, warto było zostać do samego końca! Kolejne jak najszybciej! Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. oo nawet moja ręka się załapała z Syriuszem :D
    Magda, super spotkanie, miło było Cię poznać ! :) i mam nadzieję na zimowe spotkanie !

    OdpowiedzUsuń
  21. szkoda ze ja nie moglam byc :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Och jak było cudnie ... ;) Do następnego! ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. zazdroszczę spotkania:) super kosmetyki;)

    OdpowiedzUsuń
  24. wow. zazdroszcze. na jakiej podstawie te spotkania sie odbywaja? kto sponsoruje prezenty :)?

    OdpowiedzUsuń
  25. Miło było poznać i pooglądać z bliska Twoje niebieskie włosy :D. Dzięki, za zorganizowanie spotkania :). Szkoda, że nie mogłam zostać do końca ale i tak było super :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziewczyny świetnie wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Spotkanie cudowne, ogromnie się cieszę, że poznałam Ciebie jak i pozostałe dziewczyny, do następnego! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty