WYGRAJ szkolenie z makijażu!!!

Dziewczyny! Na moim blogu ostatnio wybiła magiczna liczba tysiąca obserwatorów, w związku z tym ogłaszam kolejne rozdanie!!!

Nagrodą jest bilet wstępu na szkolenie z zakresu makijażu, które odbędzie się 1 października w Katowicach na Śląskich spotkaniach kosmetycznych!!!
Dlatego też, rozdanie jest wyłącznie dla osób, które tego dnia są w stanie pojawić się w Katowicach!!! 
 Plan szkolenia:
12.30-13.15 Face painting. Anna Brózda (Kryolan)
13.30-14.15 Łatwe efekty specjalne. Elena Małecka (Kryolan)
14.30 -16.00 Zastosowanie kosmetyków rozświetlających w makijażu twarzy i ciała. Dominika Koryciorz (Kryolan)
16.15 – 17.30 Znajomość sztuki wizażu i analizy kolorystycznej w makijażu permanentnym. Anna Paczuska-Paulińska (Bioevolution)
17.45 – 18.30 Fakty i mity o bezpiecznym przedłużaniu rzęs - porównanie różnorodnych technik.
Anna Kubica (Biar Beauty)

Myślę, że tamaty bardzo fajne!!!
Zasady!
1. W komentarzu poniżej zgłosić chęć wzięcia udziału w losowaniu biletu na szkolenie (pamiętajcie, że trzeba mieć możliwość pojawienia się 1 października w Katowicach na tym szkoleniu), napisać swój adres mailowy.
2. Udostępnić na swoim blogu/facebooku informację o tym rozdaniu.
3. Napisać dlaczego to właśnie Tobie przydało by się takie szkolenie :)
4. Zgłaszamy się od dzisiaj do 23 września!
5. Wynik ogłoszę do 25 września 2012.
6. Spośród wszystkich zgłoszeń wybiorę 2 - tzn jedno wygrane zgłoszenie + jedno zapasowe(w razie gdyby osobie która wygrała coś wypadło i nie mogła by się zjawić - po co bilet ma przepaść?:)
7. Nagrodę w postaci biletu na to szkolenie, przekażę dnia 1 października o godzinie 12 osobiście do rąk własnych :)

Szkolenie odbywa się 1 października w godzinach 12.30-20 w Katowicach w Kinoteatrze RIALTO przy ul. św. Jana 24.


Komentarze

  1. Bardzo chętnie skorzystam z możliwości zweryfikowania swojej wiedzy i umiejętności, oraz uzupełnienie ich o nowe informacje. mazurek.mart@gmail.com (Udostępnione na www.facebook.com/MMBodyArt)

    OdpowiedzUsuń
  2. stawarczyks@gmail.com
    Witam, chciałabym wygrać bilet na szkolenie, ponieważ pozwoliłoby mi to poszerzać swoją wiedzę na temat wizażu. Każdego dnia staram się pogłębiać swoje umiejętności a szkolenie pozwoli mi przeżyć ciekawą przygodę i dowiedzieć się czegoś nowego.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chetnie wezmę udział w szkoleniu ponieważ wizaz to moja
    PAsJa ŻYCia bez której każdy dzien jest dniem straconym. Uwielbiam uszczęśliwiać ludzi zmieniając ich wizerunek;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AgataBulek vanessa19p@interia.pl udostep. na fb ;)

      Usuń
  4. Takie szkolenie byłoby idealnym początkiem do mojej skromnej kariery wizażystki, nabrałabym pewności siebie w tym, co robię, nauczyła się nowych sztuczek makijażowych i spędziła miło czas wśród profesjonalistek :)
    Mój mail: niciula@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym bardzo pogłębiac swoja wiedze i praktyke, a odkad przeczytałam plan kursu to juz w ogole marze o tym żeby tam być, marke kryolan uwazam za bardzo udana i myśle ze było by cudownie pracować na kosmetykach tej marki i z osobami doświadczonymi, ktore te marke promuja:)) jestem żądna wiedzy na temat wizazu i w przyszlosci bardzo bym chciala zajmowac sie akurat ta dziedziną:))
    dzieki za uwage, czekam z niecierpliwoscia na wyniki..

    Pozdrawiam, Patrycja Kędziora

    mail: patrycja.kedziora.dg@wp.pl

    udostepnienie na fb http://www.facebook.com/patu.kedziora/posts/181509825318194

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią bym spróbowała swoich sił, ale niestety 1 mam inaugurację roku :(

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo bardzo chętnie wzięłabym udział w takim szkoleniu i nauczyła się nowych tricków, które mogłabym później wykorzystać podczas "zabaw" makijażem ;]

    mail : hypnotizedbythemusic@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. mojakosmetyczka1@gmail.com

    Bardzo, ale to bardzo przydałoby mi się takie szkolenie, ponieważ jestem zafiksowana na punkcie makijaży, wizażu oraz kosmetologii, a jak dotąd nie miałam możliwości brać udziału w żadnym kursie, który mógłby w rzetelny sposób podnieść moją wiedzę na ten temat.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj chętnie wzięłabym udział:) Byłam już raz na spotkaniach kosmetycznych, ale niestety tylko na wykładach z zakresu pielęgnacji dłoni. Myślę, że wiele wyniosłabym i z bloku wizażowego, gdyż poprzez słuchanie zapamiętuję naprawdę wiele. No i miło było by Cię poznać:)

    madziaknetki@gmail.com
    Info udostępniłam na fb.

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda ze ja nie moge tam byc :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Dlaczego właśnie mnie przydałoby się to szkolenie?
    Ponieważ wizaż zaczął mnie pasjonować około 1, 5 roku temu, ale od zawsze lubiłam się malować. Od tego czasu zaparcie uczę się wszystkiego co jest związane z wizażem. Tutoriale na YT, blogi, (dodam tutaj, że spośród wszystkich blogów, które przejrzałam Twój jest najlepszy, dużo mnie nauczył), książki. Czasem nauczenie się czegoś wymaga po kilka razy przeczytania opisu makijażu bądź zobaczenia tutorialu, szczególnie, gdy uczy się samemu, ale to mnie nie zniechęca. Wiem, że trening czyni mistrza. Moim marzeniem jest, to aby skończyć kurs wizażu w szkole Biar Beauty, mam nadzieję, że w przyszłym roku będzie mi dane zapisać się tam i uczyć, uczyć, uczyć, aż w końcu być dobrą wizażystką. Sprawiać, że inni będą czuć się lepiej dzięki mnie. Wygranie takiego konkursu byłoby już, jak dla mnie dużym krokiem w przyszłość, w stronę marzenia, w stronę tego, co tak naprawdę chcę robić.

    Mail: osadnikanna@gmail.com
    Udost. FB: http://www.facebook.com/anna.osadnik.1

    OdpowiedzUsuń
  12. hej:)
    Chętnie skorzystam z konkursu i szkoleń, ponieważ pragnę dowiedzieć się czegoś więcej na temat makijażu, a zazwyczaj nie mam po prostu na to czasu. Pozostają mi tylko blogi i filmiki na youtube, a to byłaby szansa na spotkanie z profesjonalistkami. Poza tym mam tak blisko na to spotkanie, że grzechem byłoby nie spróbować:)

    FB: https://www.facebook.com/pages/Kokosovo/164295080317895
    Mail: kokosowo88@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Będę na tym szkoleniu. Zresztą przez całe 3 dni będę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. To ja też dołączam do zabawy :)

    Mail: moni.kocurka@gmail.com

    Blog: fit-and-sexy.blogspot.com - zapraszam
    Zamieściłam informację o konkursie w postaci bannera.

    Bardzo spodobał mi się program tego szkolenia, dlatego stwierdziłam, że nie mogę tego przegapić. Interesuję się wizażem, body-paintingiem i tatuażem artystycznym. Każda możliwość pogłębiania swojej wiedzy, doświadczenia czy chociażby okazja do nauczenia się jakichś trików w makijażu jest dla mnie niezwykle cenna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. i ja! chętna! chętna!

    mail : farfalla91@tlen.pl
    info: http://soem.pinger.pl/

    Dlaczego ? Bo interesuję się wizażem już 3 rok i wiążę z nim swoją przyszłość. Lubię zgłębiać swoją wiedzę o nowych technikach, o tym co teraz jest w modzie, o nowych kosmetykach - w końcu świat idzie do przodu :) Myślę, że bardzo takie szkolenie by mi się przydało. Skorzystałabym na nim ja i moje klientki, bo ich uśmiech na zadowolonych buziach działa na mnie szalenie motywująco!

    Aha, no i mam blisko do Kato! :D

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj Magdaleno ;) z chęcią dowiem się czegoś nowego z dziedziny wizażu i nietylko ;) byloby super wygrać taką wejściówke :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Barbara Kawka - b.kawka@onet.eu16 września 2012 19:59

    ekhem zapomnialam o mailu ;) ponizej wpisalam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Udostępniłam: http://www.facebook.com/anna.sniezek
    Mail: annasniezek@onet.pl

    Dlaczego? Sądzę, że to doskonały moment aby doszkolić się z nowinek kosmetycznych. A co najważniejsze mogę się doszkolić swoje umiejętności w kwestii wizażu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się!

    meil - paagpapaganda@gmail.com

    Aaaaa to szkolenie jest super, taki antytalent w sztuce malowania jak ja - przydałoby się przyswoić kilka złotych rad! Zaczyna mnie powoli denerwować fakt, że potrafię manewrować tylko dwoma cieniami i ew eyelinerem.. Nie no, bardzo fajna sprawa z tym kursem, mam nadzieję, że się uda, przydało by się!

    OdpowiedzUsuń
  21. Czesc,
    Chce wziac udzial w szkoleniu. Jesli wygram, na pewno 1-go pazdziernika znajde czas:)
    Skonczylam juz jedna szkole wizazu, ale brakuje mi praktyki i przede wszystkim kontaktu z profesjonalistami, ktory na pewno przyniesie mi duzo wiecej niz zdobywanie teoretycznej wiedzy czy malowanie innych w zaciszu mojego czy 'klientki' mieszkania.
    Poza tym widze , ze program szkolenia obejmuje duzo wiecej niz przecietne umiejetnosci z dziedziny wykonywania makijazu (jak makijaz dzienny, wieczorowy czy fotograficzny. Udzial w takiej zabawie na pewno mi sie przyda, tym bardziej, ze zamierzam zajmowac sie kiedys wizazem zawodowo, chetnie podejrze, jak pracuja i ucza osoby, ktorym juz sie to udalo-od nich chyba naj

    Moj e-mail: klaudia_jo@wp.pl

    Udostepnilam na facebooku:
    http://www.facebook.com/klaudia.jozefczuk

    OdpowiedzUsuń
  22. Czy osoby nie pełnoletnie też mogą brać udział? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma nigdzie takich informacji niestety, nie jestem pewna. Ale poniżej 16 na pewno nie.

      Usuń
    2. W grudniu kończe 16... co za pech :/ Trudno :)

      Usuń
  23. Dziś znalazłam na Twoim blogu ten post i strasznie się ucieszyłam, że konkurs jeszcze trwa ;)

    To ja powinnam pojechać na to szkolenie, ponieważ jestem młoda(mam skończone 16 lat) a choć już wiem, że wiąże swoją przyszłość z wizażem- kosmetyką. Mogłabym się wiele pożytecznego nauczyć i podzielić się wiedzą z innymi( na blogu, z koleżankami).
    Często maluje koleżanki, ich mamy; ciocie itp. i chciałabym stawać sie po mału profesjonalistką i szkolenie bardzo by mi w tym pomogło. Chciałabym w tym uczestniczyć również ze względu na siebie malowanie się sprawia mi ogromną przyjemność i chcę go udoskonalać.
    Ostatnim powodem dlaczego właśnie to ja miałabym wygrać to szkolenie jest fakt, że mieszkam na śląsku( w Bytomiu) i jest to jedno z niewielu spotkań/szkoleń w którym mogę uczestniczyć oferowanych przez blogerki z całej Polski.

    e-mail:candycookie@interia.pl
    za parę minut będzie udostępnione na :
    www.candy-make-up.blogspot.com
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo chętnie wezmę udział w tym szkoleniu ponieważ dopiero się uczę co i jak łączyć, co do czego pasuje. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli będę mogła pogłębić swoją wiedzę :)
    Email: ZajacKicak@gmail.com
    Fb: http://www.facebook.com/kasia.domagala1
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty