Przed jutrzejszym spotkaniem blogerek.... 1000 obserwatorów!

Moi drodzy, dzisiaj wybiła magiczna liczba 1000 obserwatorów publicznych!!!! DZIEKUJE!!  I mam nadzieję, że będzie was coraz więcej :) 


Jutro w Katowicach odbędzie się spotkanie urodowych blogerek! Lista jest pełna, całe 40 osób! Dzisiaj szykuję dla Was wszystkie paczki, które udało mi się uzyskać na to spotkanie, współorganizatorki mają też masę prezentów dla was! Dodatkowo na spotkaniu będzie jedna niespodzianka!!
JOKO Cosmetics:
 VIPERA:
 HEAN:
 EVERYDAY MINERALS:
 CORINE DE FARME:
Mam jeszcze kosmetyki od ANNABELLE MINERALS(róże do policzków + pędzle), ale niestety nie zdążyłam zrobić zdjęcia :P

Dziękuje wszystkim markom za chęć obdarowania blogerek tyloma kosmetykami :)

Spotkanie już jutro! Będzie super!

Komentarze

  1. Gratuluję 1000 obserwatorów i życzę kolejnego 1000 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się doczekać aż Was wszystkie poznam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O ależ Wam dziewczyny zazdroszczę ... muszę kiedyś w przyszłości zaliczyć takie spotkanie - no po prostu muszę ;-)
    Pozdrawiam i życzę Wam miłego dnia ,oraz udanej pogody !

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję liczby obserwatorów i życzę kolejnego tysiąca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kosmetyki ;) udanego spotkania ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę teraz żałuję, że się nie zdecydowałam, ale czułam się jakoś za mało doświadczona na takie spotkanie. Niemniej życzę Wam miłej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że mieszkam tak daleko.

    OdpowiedzUsuń
  8. <3 God cuda też bym chciała- no ale cóż nie pora jeszcze chyba

    OdpowiedzUsuń
  9. Już się nie mogę doczekać! Strasznie się cieszę, że Was poznam osobiście :D Będzie na pewno świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. życzę kolejnych tysięcy! dobrej zabawy jutro!

    OdpowiedzUsuń
  11. Oooo fajne takie spotkanie :)) Czekam na raport ze spotkania ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bawcie się dobrze dziewczyny!:) Ja nie zdążyłam się zapisać na spotkanie, chociaż z Dąbrowy mam bardzo blisko i pewnie bym się pojawiła, ale i tak już nie mogę doczekać się Waszych relacji:)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne te paczki będą zapewne

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę! Miałam się zapisać ale czas mi nie pozwolił :(

    OdpowiedzUsuń
  15. "...dzisiaj wypiła magiczna (...) "

    Wypiła czy może wybiła???

    brak słów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Człowiek zrobi literówkę, a tu od razu takie chamskie teksty ;/ nie pojawiło się podczas pisania jako błąd to nie zauważyłam ;)
      poprawione.

      Usuń
    2. brak słów i brak podpisu... Jakie to typowe :) Grono hejterów powiększa Ci się wraz z z gronem fanów :)

      Usuń
  16. No to sobie pogadacie na żywo:) Fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej M,

    jakiej firmy możesz polecić lakiery holograficzne? I gdzie można je ewentualnie zakupić?
    pytałam Cie już o nie, ale nie odpisałaś :((((. Wiesz może?


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie odpisałam bo nie wiem, ale niebawem się wezme za zdobywanie tej wiedzy :)

      Usuń
    2. Super nie mogę się doczekać :)!

      Usuń
    3. Widziałam, że Flormar ma na jesień wypuścić bardzo ładne lakiery holograficzne, dużo kolorów do wyboru. :)

      Usuń
  18. wooow no pozazdroscic :)

    OdpowiedzUsuń
  19. beda pamiątkowe gifty ze spotkania:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja chciałabym o coś Ciebie zapytać, jakiej firmy poleciłabyś pigmenty do oczu na paznokcie oraz usta?

    Bardzo proszę o wszelkie sugestie. Pilna sprawa


    Pozdrówki

    OdpowiedzUsuń
  21. jeeeej ile kosmetyków, zazdroszczę wam dziewczyny:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty