MEGA KRZEM na włosy i paznokcie :)

Cześć dziewczyny :) Jakiś czas temu dostałam od firmy Avet Pharma do testów suplement diety o nazwie MEGA KRZEM, który ma zapewnić nam piękne i lśniące włosy i mocne paznokcie :) Z chęcią zaczęłam go stosować :)

Suplement diety MEGA KRZEM:
op: 60 tabletek(na 2 miesiące kuracji)
cena: 11-15 zł
Zawierają ekstrakt z pędów bambusa zawierającego 70 % przyswajalnej krzemionki,  wit. C, E, B6, B2, B1, B12, L-metioninę, żelazo, miedź, kwas foliowy, jod, selen, mangan, kwas pantotenowy itd - cały skład i wszystko o dobroczynności tych składników możecie przeczytać na stronie MEGA KRZEMu :)
MEGA KRZEM z metioniną zaleca się:
- przy nadmiernym wypadaniu, łamliwości włosów
- przy nadmiernej łamliwości i kruchości paznokci
- w celu regeneracji, wzmocnienia i pielęgnacji włosów i paznokci
 Ja do testów dostałam 60 tabletek bez kartonikowego opakowania, czyli też na 2 miesiące kuracji. Zaleca się jedzenie 1 tabletki dziennie - więc branie tego suplementu nie jest jakieś uciążliwe :) 
Tabletki są dość duże ale łatwe w połknięciu, do tego mają przedziwny zapach i jeszcze dziwniejszy smak, cały czas mi ten smak coś przypomina i nie umiem sobie go dopasować do jakiegoś innego produktu,który kiedyś próbowałam. Tak czy siak są niedobre w smaku i wystarczy tylko położyć na język by ten smak mocno poczuć - mi się kojarzy z miedzią, rdzą i innymi takimi :P

Jeśli chodzi o działanie... moje włosy podczas stosowania tych tabletek miały się całkiem dobrze, natomiast prawie równo z braniem tych tabletek zmieniłam farbowanie włosów zwykłymi farbami na tonery do włosów które nie są tak mocno ingerujące we włosy. Nie rozdwoiły mi się żadne końcówki, włosy są gładkie i lśniące, zaprzestałam nawet czasami prostowania włosów :)
Jeśli chodzi o paznokcie... no to tu mam mieszane uczucia. Z jednej strony paznokcie mi rosły szybciej i stały się bardzo twarde - więc można by powiedzieć, że super. Z drugiej strony mimo tej ich twardości zaczęły mi się strasznie rozdwajać, dosłownie prawie codziennie z któregoś paznokcia odrywałam jakąś wierzchnią część paznokcia ;/;/ Paznokcie też przy jakimś uderzeniu szybciej pękały bo nie miały swojej sprężystości.
Wiem, że to dzięki tym tabletkom, bo w tym czasie specjalnie nie stosowałam żadnych dodatkowych odżywek, a już jakiś tydzień po zakończeniu kuracji paznokcie powoli przestały się tak rozdwajać...

Suplement ten jest wyjątkowo tani, dlatego polecam mimo wszystko każdemu spróbować ;)

Komentarze

  1. Też stosuję i mogę się zgodzić ze smakiem, że jest nieprzyjemny. Jestem dopiero na początku testów więc niczego więcej niestety nie jestem w stanie powiedzieć na ten temat ; p

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie bolał po nim brzuch... Tabletki oddalam koleżance i jest bardzo zadowolona, włosy szybciej jej rosną, a paznokcie ma twardsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zacheciłaś mnie, cena nieduża więc chyba kupie :))
    I.

    OdpowiedzUsuń
  4. nieciekawy efekt paznokciowy..
    ja od niedługiego czasu robię sobie kurację z Belissą. obiecałam sobie, że doprowadzę paznokcie do ładnego stanu, a na koniec września pójdę na manicure, żeby były ładnie wyrównane i wyprowadzone.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używam suplementów, wolę jeść owoce i warzywa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja łykam te tabletki już 3 miesiąc i nadal nie potrafie do końca sprecyzować swoich odczuć ... to samo mam z paznokciami co Ty ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie cena jest bardzo przystępna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tez zamowilam megakrzem i czeka na mnie w Polsce :D

    OdpowiedzUsuń
  9. hmmm Ciekawe, może spróbuję... Teraz biorę Revalid, kuracja na jeden miesiąc (3 tab dziennie) kosztowała mnie ponad 50zł na przecenie. Efekty są i to baardzo widoczne! Włosy mniej wypadają i szybciej rosną. Co do paznokci nie wypowiem się bo aktualnie mam zrobione żele. Nie wiem czy ma to związek z tabletkami, ale zauważyłam też że moje rzęsy są dłuższe i gęściejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak bd w Polszy chyba sie po niego wybiore bo mi żadne odżywki lakierowe paznokci nie ratują

    OdpowiedzUsuń
  11. A co poradziłabyś na wypadanie rzęs i ich samoiste odbarwianie się ?
    Nie maluję oczu tuszem a rzęsy zmieniły barwę z czarnych na jasny brąz /ciemny blond :-( ...Co pomoże im wrócić do formy?

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy ; polecam olejek rycynowy - rewelacja. ja od przedłuzania rzes zniszczylam sobie strasznie rzesy,a nawet mozna powiedziec, ze w nie których miejscach ich nie mialam. Od kad zaczelam uzywac,to znajomi nie wierza,ze efekt mam taki tylko poprzez stosowanie tego preparatu. REWELKA :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty