Kosmetyki LIOELE + RABAT 15% DLA WAS!!!

Dziewczyny, dziś dotarła do mnie paczka z kosmetykami, z której nie wiedzieć czemu bardzo się cieszę :D
Dostałam kilka kosmetyków azjatyckiej marki Lioele, kosmetyki dostałam od oficjalnego dystrybutora marki, czyli sklepu MY ASIA.
Oto co znalazłam w przesyłce:
 -Puder prasowany do cery tłustej i trądzikowej (przepiękne opakowanie!!!!)
-Szminka Dollish Lipstick
-Błyszczyk Enamel Lipgloss
-Eyeliner w żelu
-Krem BB Beyond Solution(mój pierwszy krem BB! Hurrra!)
-kilka próbek
 Lioele cienie do powiek: 33,36,16,21,05,34:
Kosmetyki prezentują się na prawdę świetnie, mają piękne i solidne opakowania :) Zabieram sie do testowania :)

A tymczasem, sklep My Asia postanowił stworzyć specjalnie dla moich czytelników rabat 15%(to na prawdę sporo!!!) na wszelkie zakupy w sklepie :)
Kod: matleena
Należy go wpisać w okienku „KOD RABATOWY” znajdującym się na stronie http://www.myasia.pl/producenci-1 lub na jakiejkolwiek innej podstronie sklepu gdzie okienko „KOD RABATOWY” jest widoczne. Kod może być używany zarówno przez klientów pragnących dokonać zakupów jako zalogowany użytkownik lub jako użytkownik niezalogowany.  (ps: obecnie na sklepie jest promocja 10 %, jako że rabaty nie sumują się, od kwot, które widzicie obecnie jako aktualne odejmie się 5 %)
Kod ważny w dniach 19.09-31.10.2012  czyli półtora miesiąca! Dziewczyny do dzieła, bo na serio fajna okazja na poznanie azjatyckich kosmetyków :) Lada dzień pojawi się jakaś recenzja :) 
Zapraszam na fanpage sklepu My Asia na fb :)


****************************

A przy okazji chciałam się pochwalic nowym zakupem :P Udało mi się dziś chwycić okazję i kupić ten bronzer ze Smashboxa w Sephorze za 140 zł:)

Komentarze

  1. Faktycznie, prezentują się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się prezentują te kosmetyki Lioele :) a ich ilość!

    OdpowiedzUsuń
  3. cienie wyglądają super! A bronzer... Ahhh:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale to wszystko piękne! Zaraz przejrzę sobie całą stronę My Asia i czekam z niecierpliwością na recenzje...

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszcze Lioele, wiele dobrego o tej firmie slyszalam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna przesyłka :) i super ten rabat :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wooow wszytskie te kosmetyki swietnie sie prezentuja :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne kosmetyki dostałaś. Rozejrzę się po ich stronie - może na coś się skuszę :))

    OdpowiedzUsuń
  9. super przesyłka! a mi ich strona nie chce działać :(

    OdpowiedzUsuń
  10. chciałam skorzystać z tego rabatu ale niestety nie odejmuje się 15%, kwota 67,46zł po wpisaniu kodu schodzi jedynie do 63,71. Napisałam do myasia w tej sprawie bo nie ładnie wprowadzać w błąd :/ skoro obiecali 15% rabatu to tyle powinni dać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno to jakis nie oczekiwany błąd i to naprawią :)

      Usuń
    2. dostałam odpowiedź, że produkt który chcę kupić obecnie jest w promocji -10% więc na niego dodatkowo mogę dostać max -5% bo promocje nie sumują się :)
      ożesz wysyłke mają za 19zł!

      Usuń
    3. No właśnie, rabaty się nie sumują, 15 % odliczane jest od ceny podstawowej :)

      Usuń
    4. Witam, co do cen przesyłek: opcjonalnie jest ustawiona DPD za 19 PLN, ale po wyborze innej opcji wysyłki (np. Poczta Polska, list polecony, cena zależy od wagi) i jej przeliczeniu cena ta ulega zmianie (np. na 7 PLN) :) pod tym linkiem znajduje się dokładny cennik: http://www.myasia.pl/tabela-oplat-za-transport-towarow-zakupionych-w-sklepie-internetowym-my-asia-a-k-beauty

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  11. jejku jakie cudowne produkty, bardzo lubię lioele, ale testowania :):):)

    OdpowiedzUsuń
  12. no to czekam na recenzję kremu BB, ja mam w domu kilka próbek ale wszystkie zbyt różowe jak dla mnie. Niech przyślą więcej pielęgnacji ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. wow przesylka swietna! mi sie marza od nich roze ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne kosmetyki :) Czekam na recenzje :) A z kodu rabatowego być może skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę kosmetyków a szczególnie bronzera ze Smashboxa. Niestety za drogi jak dla mnie ale słyszałam, że boski – oczywiście możesz podzielić się spostrzeżeniami na ten temat. Czy możesz mi polecić jakąś dobrą kredka do brwi. Kurczę każda, której używałam była za twarda. Wolałabym nie wyrzucać kasy w błoto i kupić jakiegoś pewniaka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jest fajny ten bronzer - ale recenzja niebaweem :)

      co do brwi - ja polecam malowanie brwi cieniami do brwi bądź zwykłymi cieniami do powiek(matowe ziemne brązy), efekt o duzo naturalniejszy niż kredka. a kredki do brwi słyną z twardości i takie powinny być by były trwałe

      Usuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty