BH Cosmetics od Visage Shop ;)

Cześć dziewczyny! Wczoraj dotarła do mnie paczuszka od sklepu VISAGE SHOP - sklep prowadzi sprzedaż m.in. kosmetyków Kryolan, Eve Pearl (musze ję kiedyś przetestować!) i BH Cosmetics - to marka z którą też nigdy wcześniej nie miałam do czynienia :)
Na początek pokażę Wam makijaż, który już dziś rano sobie zmalowałam kosmetykami BH Cosmetics:
Produkty BH Cosmetics: na oczach cienie 1 rząd drugi od lewej, 2 i 3 rząd piąty cień od lewej strony; róż do policzków drugi od lewej strony, na ustach pomadka nr 1 i 6 w pierwszym rzędzie ;) Dodatkowo tusz do rzęs Celia womanity
A o to kosmetyki które dostałam:
 Paleta 32 błyszczyków (choć wg mnie są to raczej pomadki) - duża gama kolorystyczna, od kolorów naturalnych po bardziej wyraziste, matowe i perłowe, z drobinkami:
 Paleta 26 kolorów... w tym 21 cieni do powiek o różnym wykończeniu (matowe, perłowe, z drobinkami), a także 5 róży do policzków(4 matowe i jeden błyszczący) z czego ten w lewym dolnym rogu można potraktować jako puder do twarzy bo ma bardzo naturalny kolor:
 Pędzelki BHC do eyelinera a także zamykany pędzelek do ust - prezentują sie dość solidnie!
 No i żelowy eyeliner BHC w pięknym odcieniu trawiastej zieleni, perłowy, o nazwie Garden:
Obecnie w sklepie Visage Shop można zdobyć 10 % rabatu na zakupy - info na stronie sklepu :)

Komentarze

  1. eyeliner bhc ma nieziemsko ładny kolor ;)

    makijaż śliczny, jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O w mordę, moje ulubione kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Ci pieknie w takiej delikatniejszej wersji! Wiecej takich wydan prosze! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. same wspaniałości ! Paletki prezentują się wyśmienicie :D Chyba muszę odiwedzić ten sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne paletki :) bardzo ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A jak z trwałością cieni i pomadek/błyszczyków, bo zastanawiam się od jakiegoś czasu i nie wiem czy kupić, czy nie kupić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam czytać to co piszę poza oglądaniem zdjęć. Produkty dostałam wczoraj po południu, nie jestem w stanie stwierdzić jakiej są jakości po pierwszym użyciu

      Usuń
    2. Czytam i skoro widzę już w użyciu to wychodzę z założenia, ze już jakiś osąd na dany produkt można mieć, nieprawdaż?

      Usuń
    3. Post napisany o 10 rano, makijaż zrobiony godzinę wcześniej - więc cięzko cokolwiek napisać odnośnie trwałości. A poza tym trzeba przetestować coś dłużej, bo raz się cienie na naszych oczach trzymają dłużej, raz gorzej w zalezności od dnia i tego co robimy

      Usuń
    4. Czekam w takim razie na jakąś (choćby mini) recenzję paletek :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. hyyy!!!!!!! rewelacyjne kolory na powiekach <3 jakby stworzone dla Ciebie :) świetnie wyglądasz, aż oczu oderwać nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny makijaż, bardzo Ci pasuję:) Ciekawa jestem recenzji, a kolor eyelinera rewelacja!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę:)
    Makijaż jak zawsze piękny, Tobie pasują wszystkie możliwe kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  10. całkiem fajnie wyglądają te kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz w tym makijażu! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. przepieknie wykonany makijaz.
    Nie próbowałam jeszcze nic tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny makijaż Kochana! Oczy wyglądają niesamowicie:)
    Paleta cieni wygląda ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja choruję na miętowy eyeliner od BH :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej, od dłuższego czasu wchodzę na twój blog, nigdy nie pisałam, ale dzisiaj mam prośbę czy mogłabyś napisać posta odnośnie pędzli do makijażu codziennego, polecić jakieś np które łatwo dostać na allegro bądź w inny sklepie za nieduże pieniądze? Chodzi mi o pędzle

    OdpowiedzUsuń
  16. masz niesamowite oczy i przepięknie to eksponujesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Makijaż jak zwykle śliczny ;) Zastanawiam się od kilku dni nad kupnem palety z tej firmy, póki co czytam recenzje tych cieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow jaki superowy eyeliner;)
    Ślicznie Ci w takich kolorach jak na zdjęciu:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ładny makijaż:)

    paletka cieni bardzo interesująca:)

    OdpowiedzUsuń
  20. ladny maczek powstal przy uzyciu tych kosmetykow...zobaczymy jak beda sie sprawadzac w dalszym testowaniu

    OdpowiedzUsuń
  21. kurcze ta firma nie gości w moich zbiorach, ale tak jak patrzę na tą paletę 26 to chętnie bym ją mogła ją przytulić ;P
    i oczywiście żelowy eyeliner w tym kolorze booombaaa !!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. eyeliner powalajacy ! piekny makijaz ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nominowałam twojego bloga do Liebster Award, więcej szczegółów w najnowszej notce na moim blogu http://judiandfashion.blogspot.com/2013/02/liebster-award.html buziaki;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty