Makijaż twarzy z ERA MINERALS :)

Dzisiaj post o makijażu twarzy kosmetykami ERA MINERALS. Od tej właśnie marki dostałam m.in. podkład mineralny, puder high definition a także róż do policzków. Wszystkie 3 produkty dostałam w testerze po 6,5 ml czyli prawie pełnowymiarowe, opakowania są solidne, z sitkiem ;)
ERA MINERALS Podkład mineralny:
pojemność: 7,5 ml
cena: 109 zł
Podkłady Era minerals występują w 3 wykończeniach:
*flawless - do cery normalnej lub tłustej, zapewnia lekkie do średniego krycia
*surreal - do wszystkich rodzajców cer, od średniego do pełnego krycia, efekt pł-matujący
*velvet - do skóry normalnej i suchej, zapewnia średnie krycie;
Dostępne w wielu kolorach do wyboru.
Wszystkie podkłady zapewniają naturalny wygląd i ochronę przed promieniami UVA i UVB.
Nie przy każdym kolorze napisany jest skład, postanowiłam więc skopiować z jednego z podkładów o wykończeniu Flawless - bo i ja dostałam podkład o tym wykonczeniu:mika, dwutlenek tytanu, tlenek cynku, azotek boru, jedwab, krzemionka, lauryl lizyny. Może zawierać: ultramaryna, tlenek chromu (III), tlenki żelaza.
 Ja dostałam podkład Flawless w kolorze324 Nude Light Medium  - producent poleca go do koloru skóry jasny do średniego, dla odcienia skóry neutralnego do zimnego - taki opis moim zdaniem zbyt wiele nam nie pomaga, ale pokazuje nam, że podkład powinien pasować do wielu kolorów skór.
Kolor dobrze pokazany jest na stronie, moim zdaniem pasuje do bardziej śniadych cer, odcień ma rzeczywiście dość neutralny - w opakowaniu wydaje się być ziemistym żółtym odcieniem, na skórze (przynajmniej mojej) wpada lekko w róż.
Nakładałam go pędzlem kabuki - łatwo się go rozprowadza, ma dobrą przyczepność do skóry. Krycie na średnim poziomie, ale ja starałam się uzyskać mocniejsze krycie - bo takie właśnie lubię - i nakładałam go większą ilość, wtedy krycie było zdecydowanie lepsze(choć przy większych warstwach trzeba uważać na brak powstawania plam), ale podkład na takie użycie okazał się mało wydajny bo stosowałam go ok 3 tygodnie. W tym czasie na mojej skórze nic złego się nie stało, czułam się w nim bardzo dobrze ;)
Podkład jeśli nie dotykamy naszej skóry wytrzyma na niej większość dnia. Jedyny minus jaki zauważyłam poza jego ceną, to to, że przy mojej mieszanej cerze w kierunku do tłustej, bardzo szybko moja skóra zaczynała się strasznie świecić ;/;/ Na szczęście, puder High Definition Era minerals sobie z tym genialnie radzi!
ERA MINERALS puder uniwersalny High Definition:
pojemność: 2,5 g
cena: 89 zł
Uniwersalny puder, który może stanowić bazę pod makijaż lub utrwalać makijaż. Zawiera w sobie cząsteczki fiksujące i matujące. Wygładza cerę i tuszuje niedoskonałości - tak nam mówi producent.
Powiem Wam, że początkowo jakoś nie czułam potrzeby posiadania tego produktu - ale szybko zmieniłam zdanie :)
Gdy tylko zauważyłam jak szybko na mojej skórze prześwieca się podkład postanowiłam go od razu użyć - puder ten szybko zmatowił moją cerę i pięknie wygładził. Od tego dnia używam go cały czas, przy podkładzie EM skóra świeciła mi się już po godzinie, natomiast z użyciem tego pudru High definition zaczynała to robić dopiero po 4 godzinach! Dla mnie super wynik.
Puder ten sprawdza się przy każdym podkładzie i pudrze, matuje i wygładza. Jako baza też się fajnie sprawdza bo bardzo wygładza naszą skórę, tak jakby baza silikonowa ;)
Puder jest białego koloru, bardzo miałkiej konsystencji. Bardzo wydajny - wystarczy niewielka jego ilość.
Jedynym jego minusem jest to, że jeśli planujemy robić zdjęcia z lampą błyskową to musimy się na serio postarać w rozprowadzeniem go, bo w innym wypadku mamy białe plamy na twarzy;/;/ 
Bardzo polecam!

ERA MINERALS róż mineralny:
pojemność: 2,5 g
cena: 79 zł
Róże do policzków zapewniające zdrowy i naturalny wygląd, odpowiednie do wszystkich rodzajów cer. Dopasowuje się do cery. Róż występuje w wykończeniu matowym a także rozświetlającym.
Ja wybrałam sobie kolor MATTE MUSEFUL 111 - producent opisuje go jako kolor łączący delikatny brąz z matowym różem. Ja bym go bardziej opisała jako zimny brudny róż z dodatkiem delikatnego brązu ;) Trochę się różni od tego co widzimy na zdjęciu na stronie.
Tak czy siak - z koloru jestem bardzo zadowolona. Na początku wydawał mi się trochę jasny, ale z dnia na dzień stosowało mi się go coraz lepiej i mocniej. Róż ma wykończenie matowe, łatwo się go nakłada na nasze policzki i łatwo stopniować jego ilość - można uzyskać efekt naturalny a także bardziej przerysowany. Nie robi plam. Natomiast w ciągu dnia łatwo się ściera przez dotyk naszych rąk i wtedy jakieś plamki mogą powstać. Bezzapachowy, bardzo wydajny - stosuję go prawie każdego dnia i nadal mam większość opakowania :) 

No i pora na makijaż:
Użyłam tutaj głównie kosmetyków ERA MINERALS: cienie Poison Ivy, Mistflower i Zenith, róż do policzków Museful, podkład Flawless Nude light medium; do tego szminka MADAME LAMBRE w kolorze 01, eyeliner i biała kredka KRYOLAN, tusz do rzęs LILY LOLO 
kółko kamuflaży Kryolan, podkład ERA MINERALS, róż ERA MINERALS museful, pomadka Celia Nude, eyeliner LIME CRIME w kolorze lazuli, tusz do rzęs My Secret

Generalnie z tych 3 produktów najbardziej jestem zadowolona z pudru HD i z różu - na prawdę świetne produkty. No i mam straszną chrapkę na pędzle z Era minerals - któraś z Was stosowała?

Dodatkowo chciałam napisać, że zdecydowanie fajniej jest poprzyglądać się zagranicznej stronie, bo tam pisze więcej informacji o produktach niż na polskiej stronie - mimo, że strony wyglądają identycznie - zobaczymy chociaż informacje o pełnym wymiarze produktów, którego na polskiej stronie nie zobaczymy. 

Zapraszam Was do polubienia ERA MINERALS na facebooku



Komentarze

  1. Jak dla mnie ceny sa przesadą, w nizszej cenie mozna miec Lily Lolo, polskie Pixie czy Everyday Minerals, szczegolnie roz, ktorego sklad sie niczym nie rozni od podkladu(oprocz koloru).

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm jak na produkty mineralne calkiem niezle krycie maja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cena faktycznie nieco wysoka, ale biorac pod uwagę wydajność i efekt jaki dają minerały...sama minerały uwielbiam...wadą sa jednak zawsze: dostepność stacjonarna i wybór odcienia- czesto brak testerów, a wybór odcieni znacznie szerszy niz w przypadku podkładu drogeryjnego...

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę w końcu wypróbować minerały, nie miałam jeszcze z nimi styczności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny efekt!:) Powiedz mi jeszcze gdzie mogę dostać ten eyeliner z ostatniego zdjęcia??:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lime crime niestety w PL nie dostaniesz... ale netowo możesz zza granicy zamówić :)

      Usuń
  6. Fajne pudry, niestety dosć drogie.

    Zapraszam Cię do zabawy:
    http://msiksigrekzet.blogspot.com/2013/01/versatile-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie wygląda na buzi, le z taką wysoką ceną za puder mineralny się jeszcze nie spotkałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Choć uwielbiam minerały i głównie nimi się maluję, nie miałam do czynienia z ta firmą (jeszcze? ;-))

    OdpowiedzUsuń
  9. No rzeczywiście strasznie drogi ;( A makijaż nr 2 powalający ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. drugi makijaż przecudny ♥ - ślicznie Ci w nim!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wlasnie czytam o Era Minerals różne blogi i postanowilam dobrac sobie podkład, okazuje sie ze na ich stronie jest wyszukiwarka podkladow Match it Up, i dobralam sobie idealny, mimo, że ze zdjec wydawalo mi sie ze sa jasniejsze niz moja skora to kupilam tester i jestem naprawde zadowolona! mam skore tlustą i rzeczywiscie tak jak pisze Mattlena swiece sie po jakis 2 godzinach ale z fluidami mialam jeszcze gorzej i zatykaly mi sie pory do tego. A tu nawet jak nakladam kolejne warstwy podkladu na swiecenia to mam swietny efekt i wcale go nie widac.

    OdpowiedzUsuń
  12. Era Minerals ma konkurs z biletami na film JOBS do wygrania- spójrzcie: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=575332519191975&set=a.413718172020078.98384.387510417974187&type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
  13. teraz można kupic 2 produkty na www.eraminerals.pl i dostac 3 za free. Jakby ktoś z Was się decydowal :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Minerałoholiczki niezla akcja na http://eraminerals.pl/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty